O svjetlosti

poruka: 3
|
čitano: 1.588
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
O svjetlosti
U komentaru na jednu it vijest smo poceli raspravu i doslo je do fizike i svjetlosti. Sada, ja sam programer i web dizajner, hobi mi je elektronika i entuzijast astronom :)

Iz podrucja elektronike znam da postavljanjem kristala na avr dobijamo vecu ili manju brzinu. Npr. Atmega sa standarninh 1MHz moze dobiti brzinu od 8MHz. Iz astronomije znam ponesto o optici. No ne toliko mnogo svjetlosti (barem ne o onom dijelu vezanom za kvantnu fiziku).

Sada, moze li mi netko razjasniti razliku titranja cestica u krutim tvarima i svojstva vala - valne duljine u fotonu.


Takodjer volio bih da se nakon ovog pitanja nastavi rasprava vezana za svjetlost koja ima neka misteriozna svojstva.

Hvala, dario111cro.
15 godina
neaktivan
offline
RE: O svjetlosti

O majko božja, o čemu ti to??

 

Kakve pobogu veze ima svijetlo s kristalima i mikrokontrolerima? A pod atmega pretpostavljam da misliš na atmega8 i na mogućnost koristenja vanjskog oscilatora? A to možeš riješiti i keramičkim rezonatorom ili nekim drugim oscilatorom, tko kaže da mora biti kristal? I što će ti to kad mikrokontroler posjeduje interni oscilator kojeg ganjaš programski od 1-8MHz? Koja je poanta i gdje je dodirna točka s svjetlom??!?

 

Titraj, val, mehanički, elektromagnetski, foton.. Hm, fizika 8.razreda..

 

13 godina
neaktivan
offline
RE: O svjetlosti
Moje pitanje je bilo: razlika izmedju valne duljine u fotona i titranja molekula unutar tijela?

Ovo ostalo sam naveo da pokazem kako o titranju znam samo toliko iz os i znam za te Hz iz elektronike. Znaci nemam neko veliko znanje o svjetlosti, a prilicno me zanima ta tema. Mozda bi bilo bolje pitanje:
Na koji nacin foton pokazuje valnu duljinu koja je inace svojstvo vala (znam da svjetlost jest val, ali kako to svojstvo vala mjerim fotonu)?
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka: