Vidim da nema posebne teme u ovom podforumu, ne znam kako je ljudima uspjelo promaknuti - no ajd.
Jučer je na Steamu nakon dugo godina izašao pravi Metal Gear Solid naslov za PC. Riječ je o MGSV: Ground Zeroes, koji je nažalost neka vrsta uvodnog chaptera za "puni" MGSV: The Phantom Pain.
Kao ljubitelj serijala još od MGS1, vijest da će MGSV izaći i na PC platformu bila mi je jedna od najboljih vijesti u skorije vrijeme.
Za one koji su neupućeni, Metal Gear Solid je oduvijek bio serijal koji se koncentrirao na stealth, iako nikada nije bio sasvim ozbiljnog karaktera poput, recimo, Splinter Cell-a. Iako je serijal u početku vezan uz MSX2, pravu popularnost dosegao je s PS1 izdanjem "Metal Gear Solid" - i od tada je svima usko vezan s PlayStation brandom, iako to zapravo nikad nije bilo točno.
MGS1 je prvi koji je dobio i PC izdanje, a MGS2 se pojavio na PS2, PC i Xbox-u. MGS3 u početku na PS2, kasnije na 3DS i onda na PS3 i 360 putem HD kolekcije. MGS4 je zasad jedini koji je u potpunosti PS ekskluziva, a tako će i ostati do daljnjega.
U MGSV, protagonist je Big Boss/Naked Snake, koji se kroz serijal pojavljuje i kao protagonist (MGS3, Peace Walker, Portable Ops) i kao antagonist (MG1, kasnije se kroz priču spominje kao antagonist te se pojavljuje na kraju MGS4). Engine na kojem je igra rađena je Fox Engine, Kojimin next-gen engine koji smo do sada u slabom svjetlu vidjeli u PES2014 i PES2015.
Priča cjelokupnog serijala previše je komplicirana da bih ju objašnjavao, pa za one koji su zainteresirani, a ne znaju -> Wikipedija.
Priča je u Ground Zeroes poprilično kratka te se može preći za sat-dva, no Camp Omega (gdje se radnja odvija) ima i mnoštvo side-questova koji se mogu rješiti, a budući da je ovo prvi sandbox MGS naslov, igru se može igrati dok vam ne ponestane mašte ili dok vam oči ne prokrvare.
Optimizacija je izvrsna, što je i za očekivati - svaki MGS naslov bio je jedan od najljepših naslova na svakoj platformi na kojoj se pojavio.
Na mojoj konfiguraciji igra se na maksimalnim detaljima i rezoluciji od 1920x1080 vrti od 45-60 fps, a većinom stoji između 53-57fps.
Iako je igra oduvijek bila orijentirana oko šuljanja, to nije nužno. Igru doslovce možete igrati kako vi želite, s tim da je najizazovnija u stealth pristupu.
Uz to, MGSV: GZ je TWIMTBP naslov, što u rukama sposobnih developera (za razliku od Ubisofta) znači da je igra optimizirana za Nvidia GPU, čemu svjedoči sljedeći bench (izvor - http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-test-gpu.html ) :