Project Zomboid je indie horror survival naslov. Prije nego se nabrijete da je ovo nova igra u Dead Island stilu - nije.
Igra radi malen tim iz UK i izgledom najvise podsjeca na XCom za kojeg vecina ovdje vjerojatno nije ni cula.
O cemu se radi u igri?
Prvo, igra je survival u krajnjem smislu, tj. ne postoji ending u kojem ne umirete. Jedina poanta je prezivjeti sto duze u gradu.
Prezivljavanje ovisi najvise o alatima i hrani. Potrebno je pronaci cekic, cavle, daske, zabarikadirati prozore. Potrebno je pronaci apartman sa peci i hladnjakom tako da se sva hrana moze negdje skladistiti i eventualno ispeci i pojesti. Potrebno je pronaci ponesto oruzja: sjekiru, basebal palicu, eventualno sacmaricu.
Crafting je vrlo velik dio igre i vecina stvari koje nalazite su komponente.
Druga bitna stvar su 'moodleti', odnosno male ikonice koje oznacavaju kako se vas avatar osjeca, i svaki moodlet donosi neke svoje bonuse i penale. Npr. dosadno vam je (accuracy penal), spava vam se (sporije hodanje), gladni ste, pijani, pokisli, depresivni.
Treca, najbitnija stvar - igra je jos uvijek u ranoj, ranoj beti, i tim izbacuje regularne updateove, po uzoru na Minecraft. Modding cini veliki dio igre, i uz nekoliko modova igra se moze debelo upotpuniti novim crafting receptima, novim mapama, novim oruzjima, etc.... slijedeci veci update donosi bolji lighting model, NPCove sa AI-em, i poboljsani skripting - sto znaci da nadalje, modovi mogu sadrzavati potpuno novu mehaniku, ne nuzno nove itemove bazirane na staroj.
Buduci updateovi zasigurno donose i multiplayer.
Ko piratizira je p*cka, gad i g*vno! Decki definitivno nisu nikakva kompanija niti grcaju u milijunima, i postoji probna verzija koju mozete isprobati prije nego se odlucite na kupnju i pravo na konstantne besplatne updateove.