Dobar dan,
da li za riknuti Logitech miš koji je pod garancijom isto servis ide po distributeru (MOL, MR Servic, Links) ili se nešto promijenilo? Gdje da ga furam :)
Hvala
Dobar dan,
da li za riknuti Logitech miš koji je pod garancijom isto servis ide po distributeru (MOL, MR Servic, Links) ili se nešto promijenilo? Gdje da ga furam :)
Hvala
Nigdje, kontaktiraj izravno Logitech support i riješi se muka.
Nigdje, kontaktiraj izravno Logitech support i riješi se muka.
Tako je, Logitech EU je poznat po rješavanju problema brže od domaćih servisa!
Na svoj trošak najave dostavu, samo ju isprintaš i predaš u Overseas.
Za nekoliko dana stigne novi na tvoju adresu.
Naravno, ak sve štima s garancijom i računom.
da, da, sve papire imam.
znači šta na njihovoj stranici neki obrazac customer support jel?
hvala !!
da, da, sve papire imam.
znači šta na njihovoj stranici neki obrazac customer support jel?
hvala !!
Je.
Samo pronađi preko Googla, znam da sam ja našao iz prve.
Zamjenili mi G700 sa neispravnim klikom za G700s!!
I slušalice jer se počela guliti koža na jastučiću?!
P.S. Prvo te pitaju dal si rješavao u dućanu gdje su kupljene, pa se odma pripremi na svakakva pitanje i odgovore da ti nitko nije htio pomoći, a ti znaš da imaš garanciju. Da odma skratiš postupak
Jer bi se oni dopisivali danima :)
Obicno kad kupis Logi proizvod, registriras ga odmah na webu, i tamo ti je ispisano i jamstvo i sve. Ako ne radi, odmah tamo napravis request i rijesis si problem.
Jel se preko ovog linka prijavljuje kvar? https://support.logi.com/hc/en-001/requests/new?ticket_form_id=360000621393
Ja sam im pisao još u subotu i nemam odgovor još danas. Jasno mi je da je danas prvi radni dan, ali sam nestrpljiv jer mi je stigao neispravan G29 s amazona, pa da ne čekam bez veze ako sam postavio upit na krivo mjesto. :)