Razer RMA carina

poruka: 20
|
čitano: 4.870
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
6 godina
neaktivan
offline
Razer RMA carina

U osmom mjesecu ove godine kupio sam Razer Tiamat 7.1 v2 slusalice i slusalice su bile odlice, snazan bass dobar zvuk itd no nakon nekog vremena sam primjetio da je na jedna strana malo tiša te sam kontaktirao razer sluzbu za korisnike (slusalice su kupljene u mediamarkt u njmackoj ali nisam ih imao kako vratiti i zamjeniti u mediamarktu jer sam se u meduvremenu vratio u Hrvatsku pa sam zato kontaktirao razer direktno)

 

Nakon objasnnjavanja problema i mnogo troubelshootanja putem mejla sa razerom rekli su da je problem u hardwareu slusalica i ponudili mi dvije opcije za rma

 

1. opcija: Da ja njima posaljem natrag slusalice pa da ih oni popravljaju

2. opcija: Da ja na svojim neispravnim slusalicama presjecem kabel i posaljem im slike mailom pa ce mi oni poslati druge (puno brža opcija)

 

Naravno odabrao sam opciju br. 2 koja je brza i nakon sto su potvrdili da slike nisu photoshopiranje isporucili su mi nove slualice ali ne iz EU skladista vec iz hong koga fedexom.....

 

Danas me je nekakva kurirska sluzba in time d.o.o zvala na mobitel te trazili email adresu koju sam im dao i prije otprilike 2-3 sata sam dobio sljedeci email od njih Mail screenshot

 

Kao sto vidite u mailu me traze racun ili paypal racun koji nmaravno nemam jer je ovo RMA neispravnog headseta ali što je još interesantnije da među privitcima koje je in time d.o.o meni poslao nalazi se i racun od razera koji na sebi još ima i ticket number za moj case

 

Isto tako traže me nekakav EORI broj i po svemu što vidim to je nešto vezano uz obrte firme itd. tako da ja pretpostavljam da se neko nesta zahebao i da oni misle da ja imam firmu i uvozim robu izvana za firmu, mislim da je to u pitanju ali neznam jer se baš i ne razumijem u takve stvari

 

 

Uglavnom ja sam zasada njima napisao da se radi o zamjeni uredaja i objsanio citavu situaciju, probao sam zvati ali nitko se ne javlja na broj naveden u mailu pa ako ne dobijem nikakav odgovor na email onda cu ih sutra pokušati ponovo nazvati

 

Dobio sam od njih 5 attachmenta pa cu staviti screenshote i prekriti podatke poput imena broja narudzbe i slicno pa ako se neko mozda bolje razumije u to sve mozete pogledati pa mi recite o cemu se ovdje tocno radi i što najbolje da sada napravim jer neznam sto uciniti u ovakvoj situaciji i nemam baš previše vremena jer pošiljke drže samo 5 radnih dana....

 

Evo screenshoti dokumenata i jedan PDF koji ima veze sa tim eori brojem

 

eori pdf screenshotdokument screenshot 1zabilješka.doc screenshotzahtijev za eori, e sad ovaj je najinteresantniji, oni mene traze racun za headset a u ovome dokumentu se skupa s obavijesti o prispjecu posiljke nalazi  scan od racuna direkno od razera

 

A ovo mi piše na tracking numberu od fedexa

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Razer RMA carina
tonimajmun kaže...

Uglavnom ja sam zasada njima napisao da se radi o zamjeni uredaja i objsanio citavu situaciju, probao sam zvati ali nitko se ne javlja na broj naveden u mailu pa ako ne dobijem nikakav odgovor na email onda cu ih sutra pokušati ponovo nazvati

Nažalost, radi se o standardnoj proceduri kod koje, opet nažalost, nisi poslao neispravan dio njima i nije napravljena RMA izvozna procedura.

Kako dolazi Fedexom, moraš poslati EORI broj, prvo ga napraviti na svojoj carinarnici, a nakon svega toga čeka te i poprilično iskrcavanje para (PDV i uvozni troškovi).

Probaj se čuti sa špediterom, objasniti situaciju i poslati prepisku s proizvođačem, no...

6 godina
neaktivan
offline
Re: Razer RMA carina

Pod kontaktiranje špeditera misliš kontaktirati on time d.o.o jer jedini kontakti koje imam su mejl od on time d.o.o i njihov broj telefona koji su naveli u mailu

 

Sorry ako je glupo pitanje i ako sam pomjesao izraz špediter za nešta drugo ali kad se radi o takvim stvarima totalni sam noob i kreten sto se toga tice :(

12 godina
offline
Razer RMA carina

U svrhu da pomognem, ideja, možda da zovneš i ove (cine se kao prava ekipa za ovaj problem):

http://ecc-croatia.hr/ 

Europski potrošački centar Hrvatska dio je mreže Europskog potrošačkog centra (ECC-Net) koji daje savjete i osigurava informacije o prekograničnoj kupovini te pomaže potrošačima u suradnji s drugim Europskim potrošačkim centrima u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_hr.htm ili index_en prebaciš na engl., ovdje kaže

Prema zakonodavstvu EU-a za vrijeme trajanja zakonskog jamstva od dvije godine neispravni proizvodi moraju se popraviti ili zamijeniti bez naplate troškova potrošaču. Time su obuhvaćeni i troškovi slanja. Stoga bi u načelu prodavač trebao podmiriti sve troškove slanja (slanje neispravnog fotoaparata prodavaču i vraćanje popravljenog fotoaparata vama).

E sad ako platiš carinu, možda na kraju tražiti povrat od Razera, ovdje se spominje "moraju se popraviti ili zamijeniti bez naplate troškova potrošaču. Time su obuhvaćeni i troškovi slanja.". Pa onda pritiskati Razer da plate carinu.

 

Možda, najbolje se čuti s ovima iz In-time da im objasniš situaciju i pošalješ mailom svu tu prepisku kako je rekao Old Iggy.

Svejedno, ovi napisali rok za zadržavanje pošiljke je 5 dana, sada baš praznici svi spajaju i sve to. Nezgodna situacija totalno. Treba brzo reagirati. Sretno.

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Razer RMA carina
tonimajmun kaže...

Pod kontaktiranje špeditera misliš kontaktirati on time d.o.o jer jedini kontakti koje imam su mejl od on time d.o.o i njihov broj telefona koji su naveli u mailu

 

Sorry ako je glupo pitanje i ako sam pomjesao izraz špediter za nešta drugo ali kad se radi o takvim stvarima totalni sam noob i kreten sto se toga tice :(

 Točno tako. Možda oni imaju kakvu ideju.

ContoNick kaže...

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_hr.htm ili index_en prebaciš na engl., ovdje kaže

Prema zakonodavstvu EU-a za vrijeme trajanja zakonskog jamstva od dvije godine neispravni proizvodi moraju se popraviti ili zamijeniti bez naplate troškova potrošaču. Time su obuhvaćeni i troškovi slanja. Stoga bi u načelu prodavač trebao podmiriti sve troškove slanja (slanje neispravnog fotoaparata prodavaču i vraćanje popravljenog fotoaparata vama).

To mora odraditi trgovac, a njih je zaobišao u samom startu.

6 godina
neaktivan
offline
Re: Razer RMA carina
ContoNick kaže...

U svrhu da pomognem, ideja, možda da zovneš i ove (cine se kao prava ekipa za ovaj problem):

http://ecc-croatia.hr/ 

Europski potrošački centar Hrvatska dio je mreže Europskog potrošačkog centra (ECC-Net) koji daje savjete i osigurava informacije o prekograničnoj kupovini te pomaže potrošačima u suradnji s drugim Europskim potrošačkim centrima u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_hr.htm ili index_en prebaciš na engl., ovdje kaže

Prema zakonodavstvu EU-a za vrijeme trajanja zakonskog jamstva od dvije godine neispravni proizvodi moraju se popraviti ili zamijeniti bez naplate troškova potrošaču. Time su obuhvaćeni i troškovi slanja. Stoga bi u načelu prodavač trebao podmiriti sve troškove slanja (slanje neispravnog fotoaparata prodavaču i vraćanje popravljenog fotoaparata vama).

E sad ako platiš carinu, možda na kraju tražiti povrat od Razera, ovdje se spominje "moraju se popraviti ili zamijeniti bez naplate troškova potrošaču. Time su obuhvaćeni i troškovi slanja.". Pa onda pritiskati Razer da plate carinu.

 

Možda, najbolje se čuti s ovima iz In-time da im objasniš situaciju i pošalješ mailom svu tu prepisku kako je rekao Old Iggy.

Svejedno, ovi napisali rok za zadržavanje pošiljke je 5 dana, sada baš praznici svi spajaju i sve to. Nezgodna situacija totalno. Treba brzo reagirati. Sretno.

 Pokušat cu zvati ecc makar da vidim sto oni kazu i kakve savjete imaju ali nekako sam skeptican.......

Poruka je uređivana zadnji put čet 27.12.2018 23:40 (tonimajmun).
6 godina
neaktivan
offline
Re: Razer RMA carina
Old Iggy kaže...
tonimajmun kaže...

Pod kontaktiranje špeditera misliš kontaktirati on time d.o.o jer jedini kontakti koje imam su mejl od on time d.o.o i njihov broj telefona koji su naveli u mailu

 

Sorry ako je glupo pitanje i ako sam pomjesao izraz špediter za nešta drugo ali kad se radi o takvim stvarima totalni sam noob i kreten sto se toga tice :(

 Točno tako. Možda oni imaju kakvu ideju.

ContoNick kaže...

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_hr.htm ili index_en prebaciš na engl., ovdje kaže

Prema zakonodavstvu EU-a za vrijeme trajanja zakonskog jamstva od dvije godine neispravni proizvodi moraju se popraviti ili zamijeniti bez naplate troškova potrošaču. Time su obuhvaćeni i troškovi slanja. Stoga bi u načelu prodavač trebao podmiriti sve troškove slanja (slanje neispravnog fotoaparata prodavaču i vraćanje popravljenog fotoaparata vama).

To mora odraditi trgovac, a njih je zaobišao u samom startu.

 In timed.o.o sam vec napisao na mail da je u pitanju zamjena neispravnog uredaja (headseta u ovom slucaju) samo sto sam zaboravio navesti jos da me je razer trazio da samo presjecem kabel da ih ne moram slati natrag ali probat cu jos nazvat in time d.o.o sutra pa cu vidjeti sto se moze

 

No znaci onda definitivno moram imati EORI broj bez obzira na to dali ce biti kakva carine ili ne ako sam dobro shvatio

Oni ce posiljku drzati samo 5 radnih dana, ja se nadam da ce mi zahtijev za EORI biti obraden do tada.......

 

Jedno pitanje samo u vezi EORI zahtjeva

 

Dali ja mogu to isprintati popuniti pa skenirati te poslati mjelom ili baš mora poštom, vidio sam nesšta na netu da se moze i mejlom 

I u dokumentu koji treba popuniti za zahtjev za EORI broj ima polje "skraceni naziv tvrtke" koji je oznacen sa zvijezdicom kao obavezno, što da ja radim s time ja nemam nikakvu tvrtku?

 

 

Razmisljao sam da ako prode tih 5 radnih dana i ako ovi onda vrate posiljku razeru (ako uopce vrate i neko iz te firme ne uzme slusalice sebi....) da mozda kad ih razer primi natrag da mi ne salju vise druge nego da mi samo daju in store credit pa da ja narucim nove sa njihove sluzbene stranice

 

Kad sam poslao slike odrezanog kabela razer mi je rekao da ako nemaju takve da ce poslati slicne ili da ako nemaju ni slicne da onda vracaju in store credit u vrijednosti slusalica, mozda bi tako islo ali opet neznam.. ne bih uzimao takav rizik.....

 

Stvarno nezz sta da radim ako mi nabiju još carinu na ovo ne mogu bit sada bez slusalica a nemogu ni carinu sada placati pa nedavno sam nabavio kompletni novi PC sa najnovijim komponentama monitore i kompletnu razer opremu i razna sranja i jos je sad bio bozic i ide nova godina neznam nakon toga svega dali cu moci platiti tu carinu...

Poruka je uređivana zadnji put čet 27.12.2018 23:43 (tonimajmun).
16 godina
offline
Razer RMA carina

Nece se to vratit Razeru niti će tebi stići. Nemaš dokaz o kupovini i to je to. Ne zanima njih što je "račun" došao s posiljkom. Isto to je meni Overseas par puta napravio.

https://www.gamingtribe.com/giveaway/limitless/191x7
Poruka je uređivana zadnji put pet 28.12.2018 0:22 (191x7).
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
neaktivan
offline
Re: Razer RMA carina
191x7 kaže...

Nece se to vratit Razeru niti će tebi stići. Nemaš dokaz o kupovini i to je to. Ne zanima njih što je "račun" došao s posiljkom. Isto to je meni Overseas par puta napravio.

Mislis nece doci ni ako im platin carinu, pa jel se moze ista napravit misli nazvat cu ja špeditera sutra svakako ali ako to nece stici onda ne mislim ja placat carinu nikakvu

 

Mislim sto bi ja sad trebao napravit, nigdje me niko nije upozori da ako odradim RMA rezanjem kabela kako mi je razer preporucio da cu se naci u ovoj shit situaciji

 

Ne mislim kupovati nove slusalice a stare su neispravne i ktome im je jos sada odrezan kabel

 

Wtf, kako bi ja trebao onda zamjeniti uredaj kad je neispravan pa hebo ovu nasu drzavu a i gdi je razeru bila pamet kad su mi poslali replacement iz hong konga

6 godina
neaktivan
offline
Razer RMA carina

Evo ja sam poslao zahtjev za EORI broj, jbg budem morao platiti carinu ah.. prezivit cu, bolje to nego da ostanem bez headseta i da moram totalno novi headset od 240€ kupovati

 

Sad kada dobijem EORI broj onda moram ispuniti zabiljesku u kojoj moram unesti podatke tipa ime i prezime vrijednost robe i vrstu robe i namjena uvoza

 

Što bih trebao staviti pod vrsta robe, elektronika, headset, pc dijelovi ili tako nesta a sto trebam pod namjena uvoza, moza da stavim reklamacija za namjena uvoza

 

Što mislite?

 

Evo link na dokument u koji treba ispuniti https://drive.google.com/file/d/1hZefIuHWAx3T5JpppzXb75we-cQlRp1g/view?usp=sharing

Poruka je uređivana zadnji put pet 28.12.2018 2:16 (tonimajmun).
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Razer RMA carina

Ako ti i budu voljni priznati račun (meni do sada nijedna dostavna služba za carinjenje nije priznala nijedan od računa koji je došao uz paket!), onda ćeš platiti PDV na cjelokupnu vrijednost (tržišna vrijednost headseta u RH + vrijednost dostave do i unutar RH) i još neke troškove (ležarinu, carinjenje itd) jer je carinska stopa na informatičku opremu 0% pa ne plaćaš carinu. Ako je vrijednost paketa 1900 Kn (cijena headseta kod nas) + dostave nekih 50€ (ajmo zaokružiti na manje, 350 Kn), PDV će te izaći oko 550 Kn, i to je bez ležarine i ostalih troškova. Za te novce si mogao kupiti headset bolji od tog Razera i imati i jamstvo i sve. Da si nekom dostavom poslao headset trgovini izašlo bi te barem 50% povoljnije ta reklamacija.

https://www.gamingtribe.com/giveaway/limitless/191x7
12 godina
offline
Razer RMA carina

Poanta cijele price - ne kupovati Rmazerove proizvode...

~beware the beast, but enjoy the feast he offers~
Moj PC  
3 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Razer RMA carina
tonimajmun kaže...
191x7 kaže...

Nece se to vratit Razeru niti će tebi stići. Nemaš dokaz o kupovini i to je to. Ne zanima njih što je "račun" došao s posiljkom. Isto to je meni Overseas par puta napravio.

Mislis nece doci ni ako im platin carinu, pa jel se moze ista napravit misli nazvat cu ja špeditera sutra svakako ali ako to nece stici onda ne mislim ja placat carinu nikakvu

 

Mislim sto bi ja sad trebao napravit, nigdje me niko nije upozori da ako odradim RMA rezanjem kabela kako mi je razer preporucio da cu se naci u ovoj shit situaciji

 

Ne mislim kupovati nove slusalice a stare su neispravne i ktome im je jos sada odrezan kabel

 

Wtf, kako bi ja trebao onda zamjeniti uredaj kad je neispravan pa hebo ovu nasu drzavu a i gdi je razeru bila pamet kad su mi poslali replacement iz hong konga

Ne možeš državi ništa zamjerati jer si je zaobišao u svakom segmentu - kupnjom van RH, odradom RMA van RH i samostalnim uvozom.

Sve se da provjeriti unaprijed.

191x7 kaže...

Ako ti i budu voljni priznati račun (meni do sada nijedna dostavna služba za carinjenje nije priznala nijedan od računa koji je došao uz paket!),

Iz kojeg razloga ti špediter ne uvaži račun?!?

Minneyar kaže...

Poanta cijele price - ne kupovati Rmazerove proizvode...

Poanta je raditi prema pravilima struke. Razer je bio OK, ali zaobilaženje procedura dovodi do ovoga.

16 godina
offline
Re: Razer RMA carina
Old Iggy kaže...
191x7 kaže...

Ako ti i budu voljni priznati račun (meni do sada nijedna dostavna služba za carinjenje nije priznala nijedan od računa koji je došao uz paket!),

Iz kojeg razloga ti špediter ne uvaži račun?!?

Prvi put je bio račun na njemačkom pa su tražili na hrvatskom ili engleskom, njih ne zanima jel se to može nabaviti ili ne. I to za predmet koji sam doslovno dobio.

S pošiljateljem dogovorio, kada im se vrati da će drugačije poslati. Nikada vraćeno.

Drugi put su me tražili da dostavim fizički račun ili presliku fizičkog računa. Za  nešto kupljeno online i to ispod iznosa za carinu.

A jednom su mi htjeli cariniti miša od Logitecha (RMA), prije nego smo bili u EU i to zbog neslaganja oznaka DDP i neke koju su naši koristili pa nije prolazilo to što je Logi doslovno sve platio.

https://www.gamingtribe.com/giveaway/limitless/191x7
16 godina
offline
Re: Razer RMA carina
191x7 kaže...
Old Iggy kaže...
191x7 kaže...

Ako ti i budu voljni priznati račun (meni do sada nijedna dostavna služba za carinjenje nije priznala nijedan od računa koji je došao uz paket!),

Iz kojeg razloga ti špediter ne uvaži račun?!?

Prvi put je bio račun na njemačkom pa su tražili na hrvatskom ili engleskom, njih ne zanima jel se to može nabaviti ili ne. I to za predmet koji sam doslovno dobio.

S pošiljateljem dogovorio, kada im se vrati da će drugačije poslati. Nikada vraćeno.

Drugi put su me tražili da dostavim fizički račun ili presliku fizičkog računa. Za  nešto kupljeno online i to ispod iznosa za carinu.

A jednom su mi htjeli cariniti miša od Logitecha (RMA), prije nego smo bili u EU i to zbog neslaganja oznaka DDP i neke koju su naši koristili pa nije prolazilo to što je Logi doslovno sve platio.

Prvi puta čujem da je račun na njemačkom ikome problem, a i to se da na brzinu riješiti. Na stranu ovo dobio / kupio, to je nebitno.

To što je nešto kupljeno online ne znači da ne treba imati račun sa sobom.

Isto nije bitno tko je što platio, ako nije napravljen izvozni RMA mora se sve platiti kao da je normalan uvoz.

 

16 godina
offline
Re: Razer RMA carina

Gle, Overseas me tražio račun iako je račun došao s paketom i bio na njemačkom i iako su mi isti poslali skeniran skupa s skenom ostalih papira s pošiljke. Napišem im da sam prtedmet osvojio i da nemam račun, da je taj račun KOJI IMAJU račun i dobijem odgovor da dostavim račun ili ništa od uvoza, onda sam zvao i sve je prošlo tako što nisam dobio ništa jer nisam dostavio račun. Objašnjenje im je (telefonski) bilo da ne uvažavaju račun na njemačkom.

 

Ovo što jew kupljeno online je također imalo račun s sobom a ja sam imao samo račun u digitalnom obliku. Naravno da to nije uvaženo. Debili traže da im dostaviš račun koji doslovno nemaš. Baz računa, nema uvoza.

 

I treće, ako pošiljatelj pravilno naznači da snosi sve troškove (postoje međunarodne oznake!) onda nema smisla da naši takve oznake zanemare jer oni eto koriste neke starije.

 

U sva tri slučaja Overseas i zato ih ne podnosim. Njih i UPS koji je uvjek dostavljao Overseasu pošiljke izvana, pa i kada dogovoriš da če preuzeti neka druga dostava (npr GLS, HP).

 

 

https://www.gamingtribe.com/giveaway/limitless/191x7
12 godina
offline
Re: Razer RMA carina
191x7 kaže...

Ovo što jew kupljeno online je također imalo račun s sobom a ja sam imao samo račun u digitalnom obliku. Naravno da to nije uvaženo. Debili traže da im dostaviš račun koji doslovno nemaš. Baz računa, nema uvoza.

 

 Pa isprintaš "digitalni" račun i imaš ga u fizičkom obliku  Svašta. 

16 godina
offline
Re: Razer RMA carina
darkborg kaže...
191x7 kaže...

Ovo što jew kupljeno online je također imalo račun s sobom a ja sam imao samo račun u digitalnom obliku. Naravno da to nije uvaženo. Debili traže da im dostaviš račun koji doslovno nemaš. Baz računa, nema uvoza.

 

 Pa isprintaš "digitalni" račun i imaš ga u fizičkom obliku  Svašta. 

 Nije potpisan. To je bilo opravdanje. I da znate, ništa od te opreme nije vraćeno pošiljatelju.

https://www.gamingtribe.com/giveaway/limitless/191x7
16 godina
offline
Re: Razer RMA carina
191x7 kaže...

Gle, Overseas me tražio račun iako je račun došao s paketom i bio na njemačkom i iako su mi isti poslali skeniran skupa s skenom ostalih papira s pošiljke. Napišem im da sam prtedmet osvojio i da nemam račun, da je taj račun KOJI IMAJU račun i dobijem odgovor da dostavim račun ili ništa od uvoza, onda sam zvao i sve je prošlo tako što nisam dobio ništa jer nisam dostavio račun. Objašnjenje im je (telefonski) bilo da ne uvažavaju račun na njemačkom.

 

Ovo što jew kupljeno online je također imalo račun s sobom a ja sam imao samo račun u digitalnom obliku. Naravno da to nije uvaženo. Debili traže da im dostaviš račun koji doslovno nemaš. Baz računa, nema uvoza.

 

I treće, ako pošiljatelj pravilno naznači da snosi sve troškove (postoje međunarodne oznake!) onda nema smisla da naši takve oznake zanemare jer oni eto koriste neke starije.

 

U sva tri slučaja Overseas i zato ih ne podnosim. Njih i UPS koji je uvjek dostavljao Overseasu pošiljke izvana, pa i kada dogovoriš da če preuzeti neka druga dostava (npr GLS, HP).

 

 

Mislim da ti je ovdje sve ili problem s Overseasom ili nekoj grešci u komunikaciji.

A teško da ćeš ti UPS-u "objasniti" da preuzme neka druga špedicija, ako oni imaju ugovor s Overseasom.

191x7 kaže...
darkborg kaže...
191x7 kaže...

Ovo što jew kupljeno online je također imalo račun s sobom a ja sam imao samo račun u digitalnom obliku. Naravno da to nije uvaženo. Debili traže da im dostaviš račun koji doslovno nemaš. Baz računa, nema uvoza.

 

 Pa isprintaš "digitalni" račun i imaš ga u fizičkom obliku  Svašta. 

 Nije potpisan. To je bilo opravdanje. I da znate, ništa od te opreme nije vraćeno pošiljatelju.

I nepotpisan račun je normalna stvar.

Sve mi se čini da ti je tu Overseas problematična karika.

12 godina
offline
Razer RMA carina

Bio sam u istoj situaciji.

Iz kine mi je stigla neka zamjena za neki kineski smart watch.

Preko DHLa

 

I ista stvar, traže EORI broj, račun od uređaja, ... bla bla...

I ja odem brzo po EORI broj u Carinu u VŽ i pošaljem im uz njega i poruku kako je uređaj zamjena i nema nikakav račun.

Al onda bi oni neku drugu vrijednost...

A nema vrijednost, jer sam ga dobio... 

Bla bla...

I nakon tjedan dana natezanja sam na telefon dobio nekog lika koji je bio voljan raditi i kuži očito neke stvari..

I na kraju sam njemu poslao screenshot dopisivanja s likovima iz Kine na kojima je očito da ja dobijam "besplatno" uređaj.

I lik mi odobrio uvoz robe preko DHL bez carine i PDVa.

(I šapnuo mi, nemoj više preko DHLa, ovo je bila muka odraditi  )

Battlelog: [G] CyberDemonVZ
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice