Xerox Phaser 3010 - loše iskustvo

poruka: 9
|
čitano: 14.218
|
moderatori: DrNasty, Danny_HR, pirat, XXX-Man, Lazarus Long
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
neaktivan
offline
Xerox Phaser 3010 - loše iskustvo

Želim prenijeti svoje loše iskustvo sa Xerox Phaser 3010 monokromatskim laserskim printerom pošto je internet pun pozitivnih recenzija, koje smatram, nisu dovoljno kritične prema njegovim manjkavostima. Neka svatko sam procijeni nakon što pročita.

Razmišljao sam o kupovini Samsung SL-M2022W te Xeroxa 3010. Kako su imali praktički identične specifikacije i cijenu, a toneri za Xeroxa su bili nešto jeftiniji odlučio sam se kupiti Xeroxa. Printer je dostavljen, otpakirao sam ga, slijedio uputstva za instalaciju, isprintao test page, te je sve govorilo da je printer pravilno instaliran.

No zatim se javljaju prvi problemi. Koristeći Windows Photo Viewer za ispis fotografija, printer odbija prihvatiti 1200x1200 rezoluciju ispisa. Pri odabiru se jednostavno resetira na 600x600. Pokušao sam koristiti IrfanView no stvari ostaju iste. Pretpostavio sam da je vjerojatno riječ o lošim driverima koji ne pružaju mogućnost određivanja kvalitete ispisa putem sučelja vanjskog programa za pregled i ispis fotografija, tako da sam u konfiguracijskom panelu printera izabrao High Quality od ponuđenih High Quality, Standard i Draft postavki ispisa.

Printer ispisuje fotografiju, no razlika u kvaliteti između High Quality, Standard i Draft nije vidljiva, ispis izgleda potpuno isto. Pokušavam shvatiti što je posrijedi, no s moje strane je sve učinjeno kako spada. Najnoviji 64-bitni Windows 7 driveri s Xerox stranica, u printeru je najnoviji firmware. Odlučujem printer instalirati na svom drugom računalu koje vrti 64-bitnu Vistu, problem se javlja i na njemu. Zaključujem da pošto se istovjetni problem javlja na dva zasebna sistema, greška može biti ili u aljkavim driverima ili printeru.

Printer nosim na servis, šalje se ovlaštenom serviseru Xeroxa - MR Servis. Rečeno je da će me kad zaprime printer kontaktirati telefonski u vezi podrobnijih detalja opisa kvara. Sa servisa nakon tjedan dana vračaju printer sa zaključkom da je ispravan, prilažu dva test page ispisa u različitoj kvaliteti ispisa na kojima je zaokružen Windows logo na kojem je vidljiva razlika u kvaliteti ispisa.

I na mojem računalu se kvaliteta ispisa očituje na Windows grafici test stranice ali se ne očituje nigdje drugdje, pri ispisu bilo kakvog drugog bitmap dokumenta. Kako me kontaktirali nisu, to im nisam mogao niti objasniti. Šaljem mail MR Servisu u kojem opširnije opisujem problem, prilažem uzorke ispisa na kojima nije vidljiva razlika u kvaliteti te ih molim da ponovno zaprime printer te ga ispitaju u stvarnim uvjetima, dakle ispisujući stvarne dokumente, ne test stranicu.

Dobivam odgovor, ne od servisa, već od service specialista samog Xerox Hrvatska koji kaže da kvaliteta ispisa ovisi o mnogo faktora, te da je stanje printera njihovom analizom utvrđeno kao ispravno. Odgovor se najviše oslanja na tezu da je fotografija koju sam ja printao niske razlučivosti, te zbog toga razlika u kvaliteti nije vidljiva. Također se dotiču toga da je printer JEFTIN. Moj odgovor je da Windows Photo Viewer interpolira kvalitetu fotografije u odabrani format printanja, tako da njena početna rezolucija nije važna, te bi stoga razlika u kvaliteti trebala biti jasno vidljiva. Ipak, tražim specifikaciju dokumenta kod kojeg bi razlika u kvaliteti trebala biti jasno vidljiva. Također odgovaram kako je doticati se cijene printera neumjesno, pošto uređaj, bez obzira na cijenu, mora ispunjavati oglašene funkcije iz svojih specifikacija i postavki, te ako to ne čini, nije ispravan.

U odgovoru mi se kaže da specifikacije dokumenta kod kojeg bi bila vidljiva razlika u kvaliteti ispisa ne postoje, te se nakon mog pobijanja teze o niskoj razlučivosti fotografije, odgovor service specialista oslanja na tezu da kod budget printera nije vidljiva razlika u kvaliteti ispisa. Ja odgovaram da pošto je razlika u kvaliteti ispisa jasno vidljiva na Windows logu test pagea, koji je usput rečeno grafika niske razlučivosti, trebala bi biti jasno vidljiva na svim ostalim bitmap dokumentima. Pošto se razlozi za nepostojanje razlike u kvaliteti mijenjaju kako ih pobijam, zaključujem da je posrijedi neiskren pokušaj odbijanja prihvaćanja odgovornosti za neispravan ili lažno predstavljen proizvod. Ne dobivam daljnji odgovor od Xeroxa.

Dakle to je moje iskustvo. Moj subjektivni dojam je da je service specialist cinično želio iskoristiti moje pretpostavljeno tehničko neznanje, opravdavajući manjkavosti printera na načine koji bi jednom stručnjaku za ispis i printere trebali biti jasni kao netočni. Kako je postajalo sve očitije da znam o čemu govorim, objašnjenje se svelo na to da sam kupio jeftin printer. To je u globalu jedan vrlo snishodljiv stav, koji završava arogantnom implikacijom kako je sasvim uredu da uređaj ne ispunjava svoje oglašene i navedene funkcije ako nema visoku cijenu.

TL;DR
Kupio printer, ne printa kako spada, Xerox me pokušava uvjeriti u svašta te na kraju zaključuje kako je printer jeftin, je**ga.

 
0 0 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Xerox Phaser 3010

Poštovani zanima me vaše mišljenje o printeru marke xerox phaser 3010.

miho95
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Xerox Phaser 3010 - dobro iskustvo

Posjedujem isti malo više od godinu dana. Promijenjen toner (stavljen zamjenski - 90kn) prije tri tjedna, isprintano s prvim tonerom oko 1500 stranica. Kvaliteta ispisa fantastična za ispis teksta, AutoCAD crteža, skica u Sketchu. 600x600 dpi ispis sasvim dovoljno kvalitetan za prosječne zahtjeve.

 
0 0 hvala 0
5 godina
protjeran
offline
Re: Xerox Phaser 3010 - dobro iskustvo

Koliko vidim originali su po 250 kn a zamjenski 50% jeftinije. 90 kn nije loše za 1500 otisaka. Bit će toga tog tonera uskoro i za 50 kn

 

Ali uz  HP 85A toner možeš proći još jeftinije za isti broj otisaka. I nije LED već stavarno laser.

https://www.facebook.com/adriatix.hr
Poruka je uređivana zadnji put sub 3.1.2015 10:31 (Adriatix).
11 godina
offline
Re: Xerox Phaser 3010 - loše iskustvo

Mislim da ova rezolucija 1200x1200 nije prava, to je nekakva glupa reklama jer i puno skuplji laserski printeri imaju rezoluciju 600x600. Nešto slično se dešava i s oglašavanjem zvučnika što se tiče snage. Specifikacija se zove PMPO, nalazi se ja svim jeftinim zvučnicima i nema veze sa zdravim mozgom.

 

Što se tiče printera planiram isti kupiti ovih dana. Ima ga jedan kolega i zadovoljan je. Meni treba prvenstveno za ispis teksta, jednostavne grafike i nota. Jeftin ispis, duga ljubav hehe. Pisač je trenutno cca. 350-380kn.

 

Da mi izdura taj toner unutra i još jedan od 125kn za 2300str ja zadovoljan. A mislim da bi trebao i više od toga. Barem 2-3 zamjenska uz prvi originalni.

Poruka je uređivana zadnji put ned 15.2.2015 21:07 (lllnuclearlll).
5 godina
protjeran
offline
Re: Xerox Phaser 3010 - loše iskustvo

Kad nabaviš ovaj printer obavezno stavi originalni toner na digitalnu vagu i zapiši očitanje. Kad se isprazni opet zabilježi očitanje.

Istu stvar napravi kad kupiš neki zamjenski.

 

I lijepo ta očitanja pošalji ovdje na forum pa neka ljudi znaju kako stvarno stoje stvari. Ne misliš valda da možeš vjerovati sve što marketing može napisati. U principu nemaju oni pojma koliko ima stvarno tonera u nekoj kazeti već ko papige preisuju dobivene špapire.

 

Ukoliko ti citiramo jednu takvu analizu koju smo napravili za HP 85 tonere i zaljepimo adekvatan link odma će sljediti poznate sankcije. Znači ukoliko te to zanima za HP Laserske printere imaš Google pa traži taj prilog i usporedi sadržaj sa dobivenim podacima za ovaj Xerox.

https://www.facebook.com/adriatix.hr
9 godina
offline
Xerox Phaser 3010 - loše iskustvo

Evo ovako, u firmi koristimo tri ovakva printera već malo više od godinu dana. Do sada nismo imali problema, ali u zadnje vrijeme dolaze problemi, naime ovaj valjak na papirima radi crni mrljavi trag uz lijevi rub papira. Probali smo i očistiti i sve, ali nažalost još uvijek se to događa. Zanima me da li to ide na garanciju ili piši propalo ? Hvala.

Samsung Galaxy Note II :)
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Xerox Phaser 3010 - loše iskustvo

A ćemu služi garancija ukoliko je ne misliš realizirati.

 

Druga stvar što će ti isti onaj lobista koji te je navukao na ovaj proizvod sad reći  >> Bubanj ili OPC je potrošni materijal i na njega ne dajemo garaniju.

 

I sad ti kažeš OK dajte mi da kupim taj OPC

 

A lobist će na to >Na žalost nemao ga u ponudi kao zasebni dio. Možete uzeti jedino novi printer sa novom garancijom.

 

Eto toliko na tu temu

 

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 9.2.2016 16:58 (InkJet Artist).
11 godina
offline
Re: Xerox Phaser 3010 - loše iskustvo
goranbm kaže...

Evo ovako, u firmi koristimo tri ovakva printera već malo više od godinu dana. Do sada nismo imali problema, ali u zadnje vrijeme dolaze problemi, naime ovaj valjak na papirima radi crni mrljavi trag uz lijevi rub papira. Probali smo i očistiti i sve, ali nažalost još uvijek se to događa. Zanima me da li to ide na garanciju ili piši propalo ? Hvala.

Koliko stranica ste isptintali?

 

Ja sam računao na otprilije 3000-4000str prije nego mi se printer isplati.

 

Isplativost gledam na to da mi je jeftinije printati nego u kopiraoni.

 

Mislim da ovi printeri nisu za office upotrebu, i da im je nekih 10-15-20 tisuća stranica neki maksimum.

 

Mislim da garancija ide 2 godine ili 30 000 str, nisam siguran.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice