Pozdrav ekipa,
imam užasno iskustvo sa Iskon internetom. Naime naručili smo si optiku u novouseljeni stan cca 15.06 sa naznakom da nam je hitno jer šta ti je stan bez neta :D .
U trenutku pisanje ovog posta (dakle 11.08) se ekipa iz Iskona još nije udostojila doći na lokaciju i osposobiti nam net usprskos milijun poziva i molitva da nas razriješe muka kako bi mogli surfati po toj njihovoj smrdljivoj optici.
Tu je također bilo i lažnih izjava poput tehničar će vam doći danas, pa ga čekaš cijeli dan da se ne pojavi i još mnogo lažnih informacija, da ne spominjem da je račun UREDNO došao za 7.mjesec. U biti tretiraju nas užasno s obzirom na situaciju.
Jučer su, napokon, došli tehničari iz HT-a da spoje optiku u stan (optika je već bila sprovedena do našeg stana od prije - al opet se čeka 2 mjeseca za boga pitaj šta) te su imali problema sa aktivacijom uređaja (neki konverter optike u utp) jer su u radnom nalogu imali krivu adresu i prezime (WTF?). Dok su tehničari nakon 45minuta poziva sa HT centralom otklonili problem uređaj je napokon proradio... Ali nema neta, treba se čekati iskon da dođu spojiti njihov router na taj uređaj - SUPER!!! I tako jadan sav nikakav ponovno se moram obratiti beskorisnom iskonu da ih zamolim da donesu taj smrdljivi uređaj na što mi oni odgovaraju da su proslijedili nadležnom odjelu i to ti je to. Od nadležnog odjela ne dobiješ nikakve informacije niti ja, a niti njihov support, tako da te sa tom rečenicom "proslijedili smo nadležnom odjeli" blago odje**.
Čovjek bi pomislio da će se smilovati i dofurat router jer sve što trebaju je iskonfigurirati ga i donijeti na lokaciju (novi zagreb), al neee, nadležni odjel je majka. Puj.
Ok, možda nebitne informacije za ovu temu, ali samo želim iskazati svoje nezadovoljstvo sa nesposobnom i jadnom firmom. Keep in mind - ako vam treba internet brzo izbjegavajte nesposobni Iskon pod svaku cijenu!!!
Ono što me zanima i što je tema ovog posta jest njihov članak 3. stavka 10 koji glasi :
10. U slučaju da Iskon ne isporuči ugovorenu uslugu u roku iz stavka 2. ovog članka, a do kašnjenja nije došlo iz razloga koji su posljedica radnji treće strane niti se Pretplatnik pisanim putem suglasio sa produljenjem roka isporuke usluge, Pretplatnik ima pravo na naknadu za kašnjenje u iznosu od dvjestočetrdeset (240) kuna po danu za svaki dan kašnjenja do dana realizacije usluge ili dana raskida ugovora, odnosno u slučaju prekida rada usluge uslijed prelaska na novog operatora dužeg od jednog dana za svaki započeti dan prekidala Iznos naknade se obračunava za najviše petnaest (15) dana kašnjenja odnosno prekida usluge. Pravo na naknadu zbog nepravovremenog prijenosa broja isključuje pravo na ostvarivanje ove naknade. Zahtjev za isplatom naknade podnosi se pisanim ili elektroničkim putem u roku od sedamdesetpet (75) dana od sklapanja ugovora.
Dakle rok za isporuku im je 45 dana nakon čega vrijedi ovo pravilo. U mojem slučaju kasne 57 dana.
Da li je itko zatražio ovakvo nešto i koja je procedura?