Povezivanje na internet-vise racunala

poruka: 15
|
čitano: 2.796
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
neaktivan
offline
Povezivanje na internet-vise racunala koji nacin ?

Pozdrav trebam savjet jer sam neznam sta da uradim.Imam dva PC-a koji su spojeni u ruter, spliter razdvaja  telefon i ruter i to je sve ok i to se nalazi u prizemlju kuce.I sad trebao bi treci PC umrežiti koji je na katu , na katu je i jos jedan telefon (ali je mreza ista,isti broj :D )

Sad kako sam laik neznam jel pametno isplatno vuci,busiti toliko za provuci lan kabel sa kata do rutera ili probati se spojiti wirlessom ili nesto trece..Da napomenem da mi je nedavno istekao ugovor optimin flat paket od 4gbs,pa tako da i tu ima mjeta za pomake ??

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Povezivanje na internet-vise racunala koji nac

Vidi sa mobitelom jel ti hvata wifi od tog routera (ako ima wifi)...

 

Žica je žica ali modno osviješteni i žene će reć da je to ružno za vidjet. Ja bi na tvom mjestu provukao LAN kabel, stavio wireless AP na kat i riješio puno potencijalnih problema jednim potezom.

My name is Legion... For we are many!
11 godina
protjeran
offline
Re: Povezivanje na internet-vise racunala koji nac

prvo pitaj tehničku službu Optime koja je max. brzina interneta na tvojem broju (parici) , onda razmisli o prelasku na H 1 Telekom , jeftiniji su

9 godina
neaktivan
offline
Re: Povezivanje na internet-vise racunala koji nac

da da imas pravo ta opcija nije losa  spojim pc lan kabelom u wireless ap a za ostalo mozebitno imam nelos signal.jod nemam mobitel sa wifi haha al sjecam se prije par godina da dlinkov stick nije dobro prosao imao je oko 2crtice signala.

 

*josip-kr max brzina na mojoj parici je 10mbs a zivim u manjem zabitijem mjestu tako da bojim se bi imao problema i sa tehnickom podrskom i sl.

9 godina
neaktivan
offline
Povezivanje na internet-vise racunala