Links - problem s reklamacijom - riješen! zaključana tema

poruka: 62
|
čitano: 19.109
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Pozdrav svim kolegama forumašima, kao što naslov kaže, prevaren sam i lažu me od strane servisa u Linksu.

Duga priča ali da skratim, kupljen laptop lenovo y520 iskeširao 9200kn, GTX 1060 I7 itd, pošto je došao sa 2TB HDD, kupim u linksu ja također ssd, odnesem u Zel-co na službenu ugradnju, platim 125kn, sve super, 14.11. ja to preuzmem, dolazim doma, stavljam Win 10 original, kupim i OEM key instaliram kad ono prvo uočim na ekranu bijelu mrlju, nekoliko minuta nakon toga ovaj problem:



pošto sam inforatičar i pošto imam previše iskustva sa hardwerom i znam da je ovo grafički defek tražim reklamaciju, na što mi oni povratno odgovaraju da je reinstalacija Win os otklonila kvar i ne žele mi dati trenutno drugi uređaj, još je kod njih, ja ga osobno ne želim preuzeti već želim drugi laptop (ne y520 model iz razloga da me opet ne prevare) ili povrat novca.

Molim da mi kolege forumaši koji kuže hardwer potvrde da se radi o prevari, scamu od strane "servisera" koji su očito otvorili i grijali grafičku te ju sada žele takvu vratiti pod "ispravno"

 

Razlog kupovine laptopa u linksu je taj što sam tako stalna mušterija i kupio sam i prijašnji laptop isto tamo, zanimljivo je da sam prije 4-5 godina kupio ASUS laptop kod njih koji je bio isto kao ovaj neispravan, došao doma uštekao u struju kifla, doduše tada su bili ljubazni, dali novi i mislim oko 500kn popusta na novi uz isprike.

 

Oni koji me znaju sa foruma znaju da imam i previše znanja da će mi netko tko je "zagrijao ovaj gpu" reći da je reinstalacija Win-os-a otklonila ovaj problem.

 

edit: dodana slika na kojoj se vidi ali slabo jer je slikana mobitelom i bijela tocka koja je jako upadljiva na displayu, pogotovo kada se radi u word-u npr mada to izgleda kao na ovoj drugoj slici, jer mi kamera bas nije dobro mogla uslikati.

 

edit #2: Laptop kupljen 13.11.2017. garancija teče od 9. mjeseca 2017, znači da je po tome več bio "kod nekoga"?

19 Grafička kartica je neispravna
1 Radi se o problemu sa OS-om
Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 11:56 (donzega).
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Nadam se da si sve poslikao i snimio prije no što si predao laptop na servis. Ništa te ne košta da sve "dokaze" skupiš i pošalješ e-mail na Lenovo zastupstvo za Europu odnosno u njihovu centralu. Vjerojatno si mogao vidjeti da je u dosta slučajeva takav postupak pomogao riješiti problem, nego se svađati sa kojekakvim polupriučenim "serviserima". Moj je susjed nakon prve reklamacije sličnog slučaja kao tvoj primio nazad "popravljen" laptop. Nakon tjedan dana opet isti problem, došli po njega i telefonom ga izvjestili da je na laptopu primjećeno otvaranje (a oni ga servisirali). I ako hoće da ga poprave mora doplatiti 1.000kn. Ispalo da je susjed otvarao i popravljao novi laptop. A jedino ga zna upaliti, prosurfati po netu i ugasiti.

 

Uglavnom s takvim lopovskim serviserima samo oštro. Opiši problem i što ti "serviseri" palamude i prijavi ih svakome koji imalo ima veze sa zaštitom potrošača.

Plehani vikleri
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Ne vjerujem da su grijali grafičku i time otklonili problem...Ne vidim razlog zašto bi to radili, ali nije ni bitno.

Bitno je kada si ti kupio točno laptop, odnosno koliko je dana prošlo od kupnje laptopa do reklamacije?

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Za nekoga tko je dulje na forumu trebao bi znati da se ne otvaraju dvije teme istog sadrzaja, a razlicitog naslova.

Problem je konkretno u cemu ? U gledanju u kristalnu kuglu i pogadjanju sto se dogodilo na osnovu ove snimke od 12 sekundi ili to sto oni nece vratiti novac, a ti zelis nazad novac ili neki drugi model ?

Na stranu to jel' oni muvaju ili ne, ali ukoliko nije kupljeno na daljinu ti nemas pravo na povrat novca. Jedino u slucaju da vise nemaju isti model..

A ti ne zelis isti model... Pa za nekoga tko je 'dulje na forumu' cudim se da nisi zapisao serijski broj...

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Jura iz druge galaksije kaže...

Nadam se da si sve poslikao i snimio prije no što si predao laptop na servis. Ništa te ne košta da sve "dokaze" skupiš i pošalješ e-mail na Lenovo zastupstvo za Europu odnosno u njihovu centralu. Vjerojatno si mogao vidjeti da je u dosta slučajeva takav postupak pomogao riješiti problem, nego se svađati sa kojekakvim polupriučenim "serviserima". Moj je susjed nakon prve reklamacije sličnog slučaja kao tvoj primio nazad "popravljen" laptop. Nakon tjedan dana opet isti problem, došli po njega i telefonom ga izvjestili da je na laptopu primjećeno otvaranje (a oni ga servisirali). I ako hoće da ga poprave mora doplatiti 1.000kn. Ispalo da je susjed otvarao i popravljao novi laptop. A jedino ga zna upaliti, prosurfati po netu i ugasiti.

 

Uglavnom s takvim lopovskim serviserima samo oštro. Opiši problem i što ti "serviseri" palamude i prijavi ih svakome koji imalo ima veze sa zaštitom potrošača.

 Sve poslikano i snimljen video, ako neće htjeti zamjeniti zovem provjereno, obratit ću se i udruzi potrošača itd. Već sam danas kontaktirao sa njima. Čekam očitovanje Linksa.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
ITelektronika kaže...

Ne vjerujem da su grijali grafičku i time otklonili problem...Ne vidim razlog zašto bi to radili, ali nije ni bitno.

Bitno je kada si ti kupio točno laptop, odnosno koliko je dana prošlo od kupnje laptopa do reklamacije?

 Očigledno je da reinstalacija Windowsa ne može popraviti kvar sa hardwerom, kakve veze ima OS ako ti upališ laptop i bude crn ekran? Laptop kupljen 13.11.2017, reklamiran 15.11.2017.

8 godina
protjeran
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Trezi sve pismeno, ovako je to rekla kazala, kada ti netko posalje mail to mozes i dokazati, bez da oni kasnije govore, nismo to rekli.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Mrgud Veliki kaže...

Za nekoga tko je dulje na forumu trebao bi znati da se ne otvaraju dvije teme istog sadrzaja, a razlicitog naslova.

Problem je konkretno u cemu ? U gledanju u kristalnu kuglu i pogadjanju sto se dogodilo na osnovu ove snimke od 12 sekundi ili to sto oni nece vratiti novac, a ti zelis nazad novac ili neki drugi model ?

Na stranu to jel' oni muvaju ili ne, ali ukoliko nije kupljeno na daljinu ti nemas pravo na povrat novca. Jedino u slucaju da vise nemaju isti model..

A ti ne zelis isti model... Pa za nekoga tko je 'dulje na forumu' cudim se da nisi zapisao serijski broj...

 Za početak u tvom stavu ako moram biti iskren, ne vidim razlog zašto ne otvorit temu u više podforuma da drugi kolege forumaši vide što dotični rade?

Da nastavim dalje, problem je u tome što kada se laptop upali nekad se slika ne pojavi, vent radi crn ekran, ako se i pojavi, nakon par minuta ili ako se ekran ugasi pošto je na bateriji ne punjaču, kada se promrda mišem, ekran ostane crn pa se razli boja, siguran sam kako je Windows problem, reinstalacija je pomogla, da to je kao da kažeš da auto može vozit na vodu a složen je da ide na benzin.

 

Ok, nema problema, ja ne moram imati pravo na povrat novca ali mogu tražit novi uređaj i trebam imati pravo na novi uređaj. Serijski broj imam zapisan jer imam još uvijek "servisni reklamni papir" naravno da sam sve zapisao i evidentirao.

 

Ako laptop ima hardwerske mane a star je 48h ne vidim nikakvo pravo linska da oni otvaraju laptop i prčkaju po njemu nego da dadu drugi uređaj, čisto me zanima kako su otklonili kvar bijele točke na ekranu isto, tako da kako god dobio sam laptop koji je umjesto jedne imao dvije mane u startu.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...

 

Ako laptop ima hardwerske mane a star je 48h ne vidim nikakvo pravo linska da oni otvaraju laptop i prčkaju po njemu nego da dadu drugi uređaj, čisto me zanima kako su otklonili kvar bijele točke na ekranu isto, tako da kako god dobio sam laptop koji je umjesto jedne imao dvije mane u startu.

 Ja ne znam zasto bi oni u linksu ista ceprkali kada nisu ovlasteni servis, a kamoli nesto 'pekli'. I sam si napisao da je to zel-cos, a sa njima nikada nije dosadno (nazalost).

11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Mrgud Veliki kaže...
donzega kaže...

 

Ako laptop ima hardwerske mane a star je 48h ne vidim nikakvo pravo linska da oni otvaraju laptop i prčkaju po njemu nego da dadu drugi uređaj, čisto me zanima kako su otklonili kvar bijele točke na ekranu isto, tako da kako god dobio sam laptop koji je umjesto jedne imao dvije mane u startu.

 Ja ne znam zasto bi oni u linksu ista ceprkali kada nisu ovlasteni servis, a kamoli nesto 'pekli'. I sam si napisao da je to zel-cos, a sa njima nikada nije dosadno (nazalost).

 Nažalost mrgude mogu ti samo napisati da servisi u ovoj državi rade jako loš posao, ljudi koji rade na servisima su ljudi bez škole i znanja. Dolazim ja u dućan i kažem gospodinu na blagajni ja bi reklamirao laptop ne radi, on se smije i kaže niste jedini, svaka čast takvom trgovcu koji ti se smije jer si ti budala ostavio 10.000kn za nešto što je možda već i "popravljano" pa stavljeno u prodaju.

 

Links nije ovlašten servis i htjeli su mi naplatit ugradnju ssd-a ja sam odbio i rekao da idem u Zel-cos, dečki stavili ssd za 30 min i to je to, sumnjam da su za 30 min zamjenili grafičku i stavili neispravnu i slično, činjenica je da je laptop prodan kao "roba sa greškom" ok nije problem, nek navedu da je prodan kao sa greškom pa neka ponude 60-70% nižu tarifu i ja ga uzmem nije problem.

 

Žalosno je da se za stvar od 10.000kn ja moram doslovno lomit sa njima.. Bilo kako bilo ne odustajem od drugog uređaja,  tu samo želim da kolege forumaši koji kuže hardwer fino potvrde napisano.

15 godina
offline
Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Možda jednostavno nešto nije dobro spojenu unutar laptopa. Jesi probao kontaktirati ove kod kojih si radio ugradnju diska? Možda su nešto izmrdali pa nije spojeno kak spada.

 

Kolega kupio komp u kojem nije bio spojen HDD.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Jack Sparrow kaže...

Možda jednostavno nešto nije dobro spojenu unutar laptopa. Jesi probao kontaktirati ove kod kojih si radio ugradnju diska? Možda su nešto izmrdali pa nije spojeno kak spada.

 

Kolega kupio komp u kojem nije bio spojen HDD.

 Iskreno ne zanima me, laptop i dalje oma problem sa ekranom jer ima bijelu tocku i niti radi takvog ga ne zelim. Ako ugradujes m2 ssd u y520, skines poklopac od ispod stavis disk zatvoris. Nema tu nikakvog "ispalo ili nije spojeno"

 

Zalosno ali istinito.

 

Javili su mi se iz Lenovo Hrvatska..

9 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

I ti ga previše mudruješ. Šta ti stvarno misliš ako si dao 10k kn za laptop da bi trebao očekivati i da je sve ispravno na njemu??? Gdje ti živiš?

11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

U drzavi u kojoj se refurbish elektronika prodaje kao "novo", nije bitno jesi platio nesto 1kn ili 25.000kn, poanta je ako si kupio nesto neispravno da ti se zamjeni za novo ispravno bez natezanja i glupiranja, svjestan sam da imaju na dnevnoj bazi xy povrata/reklamacija ali ako zelis poslovati i konkurirati na trzistu, bitno je da korisnicima udovoljis, to sto sam ja u zadnjih 10 godina ostavio 10k € u tom ducanu na raznorazni hardwer to nema veze.

Poruka je uređivana zadnji put čet 16.11.2017 20:55 (donzega).
15 godina
online
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...

..kupim u linksu ja također ssd, odnesem u Zel-co na službenu ugradnju, platim 125kn, sve super,..

..

 

Oni koji me znaju sa foruma znaju da imam i previše znanja da će mi netko tko je "zagrijao ovaj gpu" reći da je reinstalacija Win-os-a otklonila ovaj problem.

 

edit: dodana slika na kojoj se vidi ali slabo jer je slikana mobitelom i bijela tocka koja je jako upadljiva na displayu, pogotovo kada se radi u word-u npr mada to izgleda kao na ovoj drugoj slici, jer mi kamera bas nije dobro mogla uslikati.

- nije super, ugradnja diska je stvar predviđena od proizvođača i nema potrebe za servisom.. zbog npr garancije. Jedini razlog je ako pri tome napraviš fizičko oštećenje..

- problem je u čemu? crknut, bijela slika?.. prvo paljenje? kako si instalirao OS? Zaključak, kvar se pojavio, reklamirao si i oni su kvar otklonili. Tu je priči kraj, oko tog što zakonski možeš, naravno, možeš ih pritisnuti, sudom, pravima na kraju možda dobiti spor .. ili izgubiti. A problem je? Drgui kvar-problem tj bijela točkica? -reklamiraj.

- tek ako ne mogu otkloniti kvar, možeš tražiti novac, tj možeš tražiti novac i sad, no ne znači da ga moraš dobiti, za razliku od kupnje na daljinu (povrat, ne reklamacija).. zapravo ni sad nemaš pravo na povrat, osim ako je trgovac dobre volje, dok reklamacija nije povrat.

-imaš pravo, nova stvar i možeš inzistirati na novom-isprvnom.. ne nekim reklamacijama-popravcima. To pravilo vrijedi.. no nije zakon, tako da sretno.. (ali ako trgovac ne želi, male su šanse, pogotovo za skuplji model..).

 

donzega kaže...
ITelektronika kaže...

Ne vjerujem da su grijali grafičku i time otklonili problem...Ne vidim razlog zašto bi to radili, ali nije ni bitno.

Bitno je kada si ti kupio točno laptop, odnosno koliko je dana prošlo od kupnje laptopa do reklamacije?

 Očigledno je da reinstalacija Windowsa ne može popraviti kvar sa hardwerom, kakve veze ima OS ako ti upališ laptop i bude crn ekran? Laptop kupljen 13.11.2017, reklamiran 15.11.2017.

 -dokaz? .. tj nevažno je što 'mi tu sve znamo'.. relevantno je ono što kaže ovlašteni servis i ako u njihovom odgovru (traži radni nalog) nema drugačijeg opisa kvara tj otklanjanje.. tad nemaš baš ništa.. ili bi morao imati nekog neovisnog sudskog vještaka iz CSIja koji bi nešto dokazalo..

- 13. danas je 16. tri dana je radilo ok? ili je to već s povratka sa servisa i sad je 'samo' bijela točkica..? što je problem?

 

zaboravi na iskustvo i sl. ili staž na forumu.. ne pomaže. Pomaže isključivo, zakon, papiri-računi i radni nalog. Inzistiraj da želiš isrpavan-novi ili povrat novca, ne pristaj na reklamaciju, na odlazak u servis, sve pritišči trgovca. Sretno.

 

edi: .. nakon par čitanja, ok.. preuzeo si reklamirano 14.tog, i ponovo reklamirao... možeš jedino inzistirati da novo-kupljeno mora biti ispravno, ne od prvog dana na reklamaciji. Normalan trgovac to tako i prihvaća (nije stvar zakona, nego pozitivne trgovačke prakse.. ali, 'kriza', skup model.. nisu galantni kao što bi bilo poželjno). OK je ne prihvaćati-preuzimati dok se probblem ne riješi.. i zapravo šteta što si već jendom preuzeo. Zakonski im ne možeš baš nešto, osim negativne reklame..

 

naputak, svima.. (jer nisi ni prvi ni posljednji..), što je uređaj skuplji to u jeftikanerskoj državi morate više provjeravati prilikom kupnje-preuzimanja... picajzlasto. Jer, dešava se. Trgovac nije kriv za kvar, garancija pokriva popravak.. ništa posebnog se neće riješiti, pa ni na 'medijima'.. jer što je vijest-problem? ... Tako je to. Birajte gdje-što kupujete. Zakon tu može jako malo.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 16.11.2017 21:49 (ihush).
11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
ihush kaže...
donzega kaže...

..kupim u linksu ja također ssd, odnesem u Zel-co na službenu ugradnju, platim 125kn, sve super,..

..

 

Oni koji me znaju sa foruma znaju da imam i previše znanja da će mi netko tko je "zagrijao ovaj gpu" reći da je reinstalacija Win-os-a otklonila ovaj problem.

 

edit: dodana slika na kojoj se vidi ali slabo jer je slikana mobitelom i bijela tocka koja je jako upadljiva na displayu, pogotovo kada se radi u word-u npr mada to izgleda kao na ovoj drugoj slici, jer mi kamera bas nije dobro mogla uslikati.

- nije super, ugradnja diska je stvar predviđena od proizvođača i nema potrebe za servisom.. zbog npr garancije. Jedini razlog je ako pri tome napraviš fizičko oštećenje..

- problem je u čemu? crknut, bijela slika?.. prvo paljenje? kako si instalirao OS? Zaključak, kvar se pojavio, reklamirao si i oni su kvar otklonili. Tu je priči kraj, oko tog što zakonski možeš, naravno, možeš ih pritisnuti, sudom, pravima na kraju možda dobiti spor .. ili izgubiti. A problem je? Drgui kvar-problem tj bijela točkica? -reklamiraj.

- tek ako ne mogu otkloniti kvar, možeš tražiti novac, tj možeš tražiti novac i sad, no ne znači da ga moraš dobiti, za razliku od kupnje na daljinu (povrat, ne reklamacija).. zapravo ni sad nemaš pravo na povrat, osim ako je trgovac dobre volje, dok reklamacija nije povrat.

-imaš pravo, nova stvar i možeš inzistirati na novom-isprvnom.. ne nekim reklamacijama-popravcima. To pravilo vrijedi.. no nije zakon, tako da sretno.. (ali ako trgovac ne želi, male su šanse, pogotovo za skuplji model..).

 

donzega kaže...
ITelektronika kaže...

Ne vjerujem da su grijali grafičku i time otklonili problem...Ne vidim razlog zašto bi to radili, ali nije ni bitno.

Bitno je kada si ti kupio točno laptop, odnosno koliko je dana prošlo od kupnje laptopa do reklamacije?

 Očigledno je da reinstalacija Windowsa ne može popraviti kvar sa hardwerom, kakve veze ima OS ako ti upališ laptop i bude crn ekran? Laptop kupljen 13.11.2017, reklamiran 15.11.2017.

 -dokaz? .. tj nevažno je što 'mi tu sve znamo'.. relevantno je ono što kaže ovlašteni servis i ako u njihovom odgovru (traži radni nalog) nema drugačijeg opisa kvara tj otklanjanje.. tad nemaš baš ništa.. ili bi morao imati nekog neovisnog sudskog vještaka iz CSIja koji bi nešto dokazalo..

- 13. danas je 16. tri dana je radilo ok? ili je to već s povratka sa servisa i sad je 'samo' bijela točkica..? što je problem?

 

zaboravi na iskustvo i sl. ili staž na forumu.. ne pomaže. Pomaže isključivo, zakon, papiri-računi i radni nalog. Inzistiraj da želiš isrpavan-novi ili povrat novca, ne pristaj na reklamaciju, na odlazak u servis, sve pritišči trgovca. Sretno.

Kao sto rekoh, kupio sam latop 13.11, 14.11.odnio u zel-cos ugradili mi ssd, oko 19h stavim gore windows 10 preko usb-a i prvo sto vidim bijela tocka na ekranu, znaci prvi problem koji nije vezan uz grafiku, drugi problem nakon nekog vremena laptop pocne divlajt kao na videu i izmedu ostalog dok je otisao i u sleep mode i dok se recimo ekran nakon 5 min sam ugasio.. cc 20h gasim laptop, pakiram ga i 15.11 nosim reklamirat i od tada problemi, da su oni otklonili kvar sa reinstalom windowsa a za tocku na ekranu nikome nista.. ja ga odbijam preuzet sa servisa i inzistiram za novim uredajem ili povratom novca, osobno necu ja propast za 10k nit ce se oni obogatiti, sposoban sam i hvala Bogu posten za razliku od nekih, ne vidik razlog zasto odma ne bi rekli ispricavamo se zamjenit cemo uredaj i u 3pm a ne bezveze komplicirati.. 

15 godina
online
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

ok.. preporučam, traži povrat novca, ne pristaj na nešto drugo. Ako pristaju, možeš kupiti drugi u istoj trgovini, jer su tad ipak ok.. no sumnjam u happyend a neke zakonske osnove osim da novo mora biti ispravno (bez servisa-reklamacije) nema. Zato ti ostaje jedino natezanje, pa tko je jači.. sretno.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
ihush kaže...

edi: .. nakon par čitanja, ok.. preuzeo si reklamirano 14.tog, i ponovo reklamirao... možeš jedino inzistirati da novo-kupljeno mora biti ispravno, ne od prvog dana na reklamaciji. Normalan trgovac to tako i prihvaća (nije stvar zakona, nego pozitivne trgovačke prakse.. ali, 'kriza', skup model.. nisu galantni kao što bi bilo poželjno). OK je ne prihvaćati-preuzimati dok se probblem ne riješi.. i zapravo šteta što si već jendom preuzeo. Zakonski im ne možeš baš nešto

 Uredaj nisam preuzeo niti nemam namjeru preuzeti sa servisa, zelim iskljucivo drugi novi laptop ili povrat novca.

Poruka je uređivana zadnji put čet 16.11.2017 21:58 (donzega).
11 godina
online
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
ihush kaže...

... picajzlasto. 

 

15 godina
online
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

-kao btw, pošto je računalo kod njih.. jedino se pobrini za papirologiju, daj im neki realan rok za (pozitivan) odgovor npr 5-8 dana, tj povrat novca. Tek nakon tog roka, možeš nešto pravno, tj fromalno nakon tog, ti od njih potražuješ novac, pa može i npr ovrhom.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
14 godina
moderator
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...

 Za početak u tvom stavu ako moram biti iskren, ne vidim razlog zašto ne otvorit temu u više podforuma da drugi kolege forumaši vide što dotični rade?

 Pa za početak zato što je protivno pravilima foruma.

 

Druga tema se briše i molim te da to više ne radiš.

Kuponi s popustima na Gearbest-u, svaki dan novi kuponi: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EThg_or_CPBJMHZ00pufBNc0o_-sSPWwHXA9d_RXsG8 Face: https://www.facebook.com/gearbest.coupons.discounts/
11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Meni nije u interesu radit nikom losu reklamu, ponekad moras jer se bezobrazno trgovac postavlja, nije mi u interesu nikog tuzit jer ja nisam takva osoba. Ocekujem pozitivan kraj za obje strane a to je sa njihove strane da se ljudski ispricaju kao sto su to napravili iz lenova, da ponude novi uredaj/povrat novca. Tada ce sa moje strane dobit pozitivan feedback i nece biti nikakvih tuzbi, potrazivanja, svada i slicnog. Bitno je da je kupac zadovoljan i da trgovac nije ostecen, sa moje strane ja trgovca ne ostecujem vec sam ja taj kojeg se pokusava ostetiti. Ukoliko ce biti potrebe za visom razinom, mogu ocekivati i tuzbu, potrazivanje a i inspekciju a mislim stvarno da to nije u interesu nikome a prvobitno ne meni jer su bili sve ove godine do sada fer i korektni uvijek sto se tice reklamacija zamjena.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
XXX-Man kaže...
donzega kaže...

 Za početak u tvom stavu ako moram biti iskren, ne vidim razlog zašto ne otvorit temu u više podforuma da drugi kolege forumaši vide što dotični rade?

 Pa za početak zato što je protivno pravilima foruma.

 

Druga tema se briše i molim te da to više ne radiš.

 Sve pet, ja se ispricavam za duplom temom. 

7 godina
protjeran
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Meni to izgleda kao da se Flat kabel od Displaya otpaja, da ne sjeda dobro.

 

S obzirom da je prije ugradnje SSD-a sve fino radilo, a poslije nije, moguce da se tokom ugradnje

SSD-a otpojilo.

 

To ne znaci da je uredjaj neispravan ili zauvjek potrgan. Uredjaj je nov i ne vidim razlog zasto bi

ga odmah mijenjao za "novoji". Uzmi ga nazad, ako sve radi, sretan. Ako se opet desi,

vratis ga, i dobijes novce taman krajem 11. mj., za blagdanska snizenja.

 

I mislim da ti samo Lenovo i sluzbeni servis (vidim da pise Zel-Cos) mogu odobriti novi uredjaj,

trgovina to nebi trebala smjeti, osim ako je ta trgovina i sluzbeni servis - recimo ASUS store

moze raditi i replacement.

 

Sad ne znam kako je u HR, ali samo laganini, cemu se opterecujes.

 

PS - Ajde please uzmi neku stariju Nokiu, tipa N8, N95 ili neku sa postenom optikom,

pa pofotografiraj te bijele fleke. Meni izgledaju kao da je nesto stisnulo panel displaya,

i tu sad probija svjetlost. Desava se prilikom nosenja u ruksaku. Zato preferiram "all aluminum" tijela laptopa,

ili ako ne moze to, onda bar "Lenovo-IBM" cvrsta plastika, serije Thinkpad - bolju i izdrzljiviju plastiku ima samo Nokia 3310.

16 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...

Kao sto rekoh, kupio sam latop 13.11, 14.11.odnio u zel-cos ugradili mi ssd, oko 19h stavim gore windows 10 preko usb-a i prvo sto vidim bijela tocka na ekranu, znaci prvi problem koji nije vezan uz grafiku, drugi problem nakon nekog vremena laptop pocne divlajt kao na videu i izmedu ostalog dok je otisao i u sleep mode i dok se recimo ekran nakon 5 min sam ugasio.. cc 20h gasim laptop, pakiram ga i 15.11 nosim reklamirat i od tada problemi, da su oni otklonili kvar sa reinstalom windowsa a za tocku na ekranu nikome nista.. ja ga odbijam preuzet sa servisa i inzistiram za novim uredajem ili povratom novca, osobno necu ja propast za 10k nit ce se oni obogatiti, sposoban sam i hvala Bogu posten za razliku od nekih, ne vidik razlog zasto odma ne bi rekli ispricavamo se zamjenit cemo uredaj i u 3pm a ne bezveze komplicirati.. 

Zamjena ide tek kad se problemi ne mogu riješiti redovnim načinima.

Nema tu nikakvih "pečenja" grafičkih, procedure kod Lenova su jasne, kao i servisa.

7 godina
protjeran
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć

Jos nesto - ako si aktivirao te OEM Windowse, oni su sad vezani za taj uredjaj - i vise ti licenca za drugi laptop nece vrijedi.

Samo da se zna.

11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Old Iggy kaže...
donzega kaže...

Kao sto rekoh, kupio sam latop 13.11, 14.11.odnio u zel-cos ugradili mi ssd, oko 19h stavim gore windows 10 preko usb-a i prvo sto vidim bijela tocka na ekranu, znaci prvi problem koji nije vezan uz grafiku, drugi problem nakon nekog vremena laptop pocne divlajt kao na videu i izmedu ostalog dok je otisao i u sleep mode i dok se recimo ekran nakon 5 min sam ugasio.. cc 20h gasim laptop, pakiram ga i 15.11 nosim reklamirat i od tada problemi, da su oni otklonili kvar sa reinstalom windowsa a za tocku na ekranu nikome nista.. ja ga odbijam preuzet sa servisa i inzistiram za novim uredajem ili povratom novca, osobno necu ja propast za 10k nit ce se oni obogatiti, sposoban sam i hvala Bogu posten za razliku od nekih, ne vidik razlog zasto odma ne bi rekli ispricavamo se zamjenit cemo uredaj i u 3pm a ne bezveze komplicirati.. 

Zamjena ide tek kad se problemi ne mogu riješiti redovnim načinima.

Nema tu nikakvih "pečenja" grafičkih, procedure kod Lenova su jasne, kao i servisa.

 Ne znam ja kako oni misle riješit problem sa ekranom i grafičkom, ja očekujem potpuno ispravan uređaj jer sam kupio novo ne polovno ili refurbish tako da ako je prodavač znao da prodaje tvornički poluispravno ili sa manom mogao je to naglasiti. Tako da ako uređaj i dalje ima bijelu točku na ekranu ti očekuješ da je to "ispravno" ja osobno ne, tako da kao takav uređaj ima "tvorničku manu" i ne može se tretirati kao novo i u tome slučaju zamjena je nužna, svi mi ovdje znamo da je grafička također neispravna i da se nema tu što serivisrati uređaj izvađen iz kutije, za takve stvari bi trgovac trebao ponuditi da se kupcu vrati takav servisirani uređaj uz minimalno 50% povrata novca na iznos uređaja. 

 

Toliko o tome kakva smo zemlja kada sam kupio TV u Austriji ima već dvije godine kojemu nije jedan od dva USB porta radio i dobio sam ni manje ni više 50% povrata novca radi jednog USB porta, toliko o tome kako trgovci kod nas rade. 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Čitatelj kaže...

Meni to izgleda kao da se Flat kabel od Displaya otpaja, da ne sjeda dobro.

 

S obzirom da je prije ugradnje SSD-a sve fino radilo, a poslije nije, moguce da se tokom ugradnje

SSD-a otpojilo.

 

 

 Flat kabel od displaya nema apsolutno nikakve veze po meni jer navedeni ne može biti oštećen ako je uređaj nov jer nije otvaran ekran, ako želiš ugradit SSD sve što trebaš je skinuti "poklopac od ispod" i problem riješen, staviš SSD zašerafiš šeraf i miran si, nikakvo izlaganje se tu ne radi da bi se oštetio flat kabel od displaya, zamisli da ugrađuješ HDD u HDD ladicu na recimo R5 kučištu, skineš bočnu stranu i zašerafiš HDD, kakve veze to ima sa ekranom..

 

Inače za OEM key mi je tako svejedno jer uvijek mogu nazvati u Microsoft i tražiti da mi ponovno omoguće re-aktivaciju ključa, doduše isto sam radio i sa matičnom na računalu kada sam prelazio sa jedne na drugu platformu.

16 godina
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
donzega kaže...
Old Iggy kaže...

Zamjena ide tek kad se problemi ne mogu riješiti redovnim načinima.

Nema tu nikakvih "pečenja" grafičkih, procedure kod Lenova su jasne, kao i servisa.

 Ne znam ja kako oni misle riješit problem sa ekranom i grafičkom, ja očekujem potpuno ispravan uređaj jer sam kupio novo ne polovno ili refurbish tako da ako je prodavač znao da prodaje tvornički poluispravno ili sa manom mogao je to naglasiti. Tako da ako uređaj i dalje ima bijelu točku na ekranu ti očekuješ da je to "ispravno" ja osobno ne, tako da kao takav uređaj ima "tvorničku manu" i ne može se tretirati kao novo i u tome slučaju zamjena je nužna, svi mi ovdje znamo da je grafička također neispravna i da se nema tu što serivisrati uređaj izvađen iz kutije, za takve stvari bi trgovac trebao ponuditi da se kupcu vrati takav servisirani uređaj uz minimalno 50% povrata novca na iznos uređaja. 

 

Toliko o tome kakva smo zemlja kada sam kupio TV u Austriji ima već dvije godine kojemu nije jedan od dva USB porta radio i dobio sam ni manje ni više 50% povrata novca radi jednog USB porta, toliko o tome kako trgovci kod nas rade. 

"Bijela točka" - ako je piksel u pitanju, to je normalno. Ako je nešto veće, nije. Bez obzira o tvojoj definiciji "novo".

Nitko ovdje ne može ništa "znati" bez prave dijagnostike, što može samo ovlašteni servis (ne i npr. Links). Servisira se i uređaj "izvađen iz kutije", a posebno ovaj koji je već imao i nekakav rad.

Što trgovci rade vani je potpuno nebitno. Zašto nisi dobio novi TV u Austriji?

 

11 godina
neaktivan
offline
Re: Links prevara - molim kolege forumaše za pomoć
Old Iggy kaže...
donzega kaže...
Old Iggy kaže...

Zamjena ide tek kad se problemi ne mogu riješiti redovnim načinima.

Nema tu nikakvih "pečenja" grafičkih, procedure kod Lenova su jasne, kao i servisa.

 Ne znam ja kako oni misle riješit problem sa ekranom i grafičkom, ja očekujem potpuno ispravan uređaj jer sam kupio novo ne polovno ili refurbish tako da ako je prodavač znao da prodaje tvornički poluispravno ili sa manom mogao je to naglasiti. Tako da ako uređaj i dalje ima bijelu točku na ekranu ti očekuješ da je to "ispravno" ja osobno ne, tako da kao takav uređaj ima "tvorničku manu" i ne može se tretirati kao novo i u tome slučaju zamjena je nužna, svi mi ovdje znamo da je grafička također neispravna i da se nema tu što serivisrati uređaj izvađen iz kutije, za takve stvari bi trgovac trebao ponuditi da se kupcu vrati takav servisirani uređaj uz minimalno 50% povrata novca na iznos uređaja. 

 

Toliko o tome kakva smo zemlja kada sam kupio TV u Austriji ima već dvije godine kojemu nije jedan od dva USB porta radio i dobio sam ni manje ni više 50% povrata novca radi jednog USB porta, toliko o tome kako trgovci kod nas rade. 

"Bijela točka" - ako je piksel u pitanju, to je normalno. Ako je nešto veće, nije. Bez obzira o tvojoj definiciji "novo".

Nitko ovdje ne može ništa "znati" bez prave dijagnostike, što može samo ovlašteni servis (ne i npr. Links). Servisira se i uređaj "izvađen iz kutije", a posebno ovaj koji je već imao i nekakav rad.

Što trgovci rade vani je potpuno nebitno. Zašto nisi dobio novi TV u Austriji?

 

 Novi TV u Austriji sam mogao dobiti ali zašto bi uzeo novi kada sam mogao dobiti isti sa upola manjom cijenom i to sa jednim pokvarenim USB portom, TV kao TV upališ i gledaš sa 3-4m udaljenosti a USB na tv-u u životu nisam koristio jer ionako imam PC spojen tako da ako bilo šta trebam mogu preko računala. Da koristim laptop sa 3-4m udaljenosti ne bi vidio navedeni problem niti bi se brinuo oko njega ali ako dnevno moram raditi na uređaju 3-4 sata onda mi to smeta, pogotovo ako je novo! TV i dan danas radi nikakvih problema osim navedenog USB porta a koga briga za isti..

Brate mili šta mi vrijedi ako mi za mjesec dana rada laptop krepa skroz i onda vodi brigu unutar 36 mjeseci koliko jamstvo traje da ti zamjene za drugi ili da ga "stručno krpaju i griju" na servisu.. Svakako sam siguran da sam laptop kupio negdje u uređenoj državi da bi drugi davnih dana dobio..

Imaš u prvom postu sliku sa lijeve strane sa mojom kamerom i desno zapravo kako je to netko uslikao sa boljom, eto tako ti ta "bijela mrlja/točka izgleda" čisti problem kada se LCD spaja sa plastikom pa se očito ljepilo dobro se spoji koje drži te dvije "ne znam kako da kažem pa budem nazvao komponente".

Poruka je uređivana zadnji put pet 17.11.2017 10:50 (donzega).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice