Bada plus OpenGL ES 2

poruka: 1
|
čitano: 2.466
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Bada plus OpenGL ES 2

Ovako u božićnom raspoloženju i iz želje da pokrenem neki "hobi" projekt odlučio sam se na sljedeće. Nakon dugo nečkanja što bi mogla bit moja druga mobile platforma ( trenutno radim za iOS ) , nećkao sam se između Android i Symbian developinga, onda odjednom , sasvim slučajno, kako to već i "velike" ideje dolaze , nisam odabrao niti jednu od ovih, već sam se odlućio za Bada platformu.

Zašto :

- prvo osobito cjenim Samsung kao firmu

- drugo velik broj njihovih korisnika daje zasigrno motivaciju za razvoj

- treće  rastuća zajednica developera i eventa vezanih uz ovo.

- ćetvrto zašto ne pokrećem temu vezanu uz iOS ( pošto sam već radio za iOS ), pa ovako ušturo kupite neki engine ( ja sam kupio Unity ) i derite, o tome manje više imate brdo informacija.

- peto zašto ne Android, pa recimo da nisam baš oduševljen Adroidom

 

Znaći što je sve ovo skupa, pa recimo dev "blog" o razvoju za Badu, konkretno OpegGL ES sekcija, u prijevodu ako me/nas vrijeme, zannje i volja posluži možda nešto i sklepamo.

Znaći jedino što molim članove da ovdje pišu stvari, impresije dojmove , isječke koda , bilo što , što ima veze sa razvojem. Drugo molim moderatore da mi ne daju žuti ( jer jedan već imam ) ako ču ovdje imati double, triple i ine postove. 

 

Znaći što nam treba :

 

1) Prvo registracija na Samsung Bada dev stranici, za ovo nam ne treba ništa do email računa : znaći registraciju napravimo ovdje

2) nakon toga skinemo ( davnlodamo )  1.2.0 SDK, ja sam skinuo full verziju , znaći jedno 1.3 GB u zip-u.

3) Raspakiramo zip i instaliramo SDK, ja sam ostavio default postavke što znaći da će se sve smjestiti na C:\bada\1.2.0  , ja koristim Win XP SP3 Prof. 

 

E sada ako smo sve napravili kako treba trebali bismo u All Programs imati bada SDK 1.2.0 , pokrenimo SDK i trebalo bi nam se pojaviti sučelje u kojem definiramo workspace , ja sam ostavio se default i stisnuo OK.

 

Znaći ako ovo se radi , tj ako možemo pokrenuti IDE, idemo pokrenut jedan test projekt : 

prvo kliknemo desnim klikom na jedan od ponuđenih primjera s desne strane , trebalo bi nam se pojaviti dijalog Copy into my workspace , klikenmo ljijevim klikom na to, trebalo bi nam se s ljeve strane u izborniku Project Explorer pojaviti "prebačeni" test. 

Zatim radimo sljedeće, kliknemo na taj folder, otvorit će nam se tree izbornik , odemo u src i kliknemo na jedan od datoteka sa cpp nastavkom. Zatim odemo u Project Build All, znaći zabuildamo projekt, i nakon toga odemo na Run ili Ctrl + F11. Ako smo sve napravili kako treba, otvorit će nam se Simulator i vidjet ćemo naš projekt u izvršnom obliku unutar Simulatora. 

Ako bilo tko ima problema s ovim djelom neka pita.

 

Kada smo to sve obavili, znaći uvjerili se da smo dobro postavili cjeli set za razvoj, nakon toga trebat će nam neki set instrukcija da nam "olakša" posao. Ja sam se odlučio za PowerVR SDK. Znaći što trebate napraviti je sljedeće , otić na ovu stranicu , registritrat se i skinuti : http://www.imgtec.com/powervr/insider/sdkdownloads/index.asp#GLES2 , znaći prvi OpenGL ES 2 SDK za Bada. 

 

Kada se sve to skupa skine, instalirajte SDK i nakon toga učinite sljedeće :

Otvorite Bada IDE i otiđite u Window ->Preferences -> General -> WorkSpaces - > Linked Resources i tamo ubacite PATH do Root-a instaliranog PowerVR SDK-a , ime koje morate dodati tom linku je : IMG_SDK_HOME . 

 

E sada ponovno ugasite IDE, i otiđite na mjsto gdje ste instalirali PowerVR SDK kopirajte zadnji subfolder unutra TranningCourses koji ima veze s Bada, kod mene to izgleda ovako : E:\Imagination Technologies\POWERVR SDK\OGLES2_BADA_ARMV7_2.07.27.0498\TrainingCourse\HelloTriangle\OGLES2\Build 

Taj kopirani folder zalijepite u Folder samples kod mene ovdje : C:\bada\1.2.0\Samples , kopirani folder možete ovdje imenovat kako hočete.

 

Kada ste sve to obavili otvorite tj. pokrenite Bada IDE i sada biste trebali imati u desnoj listi naziv koji ste unjeli u kornjem procesu. Znaći napravite Build All, pokrenite simulator sa Ctrl + F11 ili preko alatne trake i trebali biste dobiti ovo : 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.basketballhoopjam.com
Poruka je uređivana zadnji put uto 14.12.2010 10:40 (woodgamesfx).
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice