DirectX - literatura

poruka: 6
|
čitano: 2.138
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
DirectX - literatura

Pozz,

Zna li netko neku dobru knjigu za ucenje DirectX-a, po mogucnosti izrada first person shooter-a.

Pronasao sam ovu knjigu: Programming a multiplayer FPS "DirectX" - Vaughan Young, ali je knjiga iz 2004./2005. pa me zanima kolko je pametno uciti je, posto se directx podosta razvijao. S druge strane ne bih radio racunalu prezahtjevnu grafiku, da bi se ta igra mogla pokrenuti i na racunalima sa slabijim performansama.

Zanima me koju knjigu preporucujete? :)

What if everything you know is a lie?
 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: DirectX - literatura

Da li znaš osnove C-a/C++-a?

Ma vidi, bilo koja knjiga je dobra da pohvataš fundamente DX-a, ali ima kvalitetnijih knjiga od te. Ako nađem neku u svojoj "e-biblioteci" javim ti. :-)

11 godina
neaktivan
offline
Re: DirectX - literatura

Imam dobru podlogu u c/c++, a medu ostalim se bavim i 3d modeliranjem,animacijom...

Znaci nist od ove knjige :/

What if everything you know is a lie?
12 godina
neaktivan
offline
Re: DirectX - literatura
BlackHatHacker kaže...

Znaci nist od ove knjige :/

Zašto? Ako žečiš čitaj ju, ali kažem ti ima i boljih, buni me to multiplayer u nazivu.

Na Stack Overflowu su nekome pomagali:
http://stackoverflow.com/questions/1290157/learning-directx

11 godina
neaktivan
offline
Re: DirectX - literatura
royalhero kaže...

Zašto? Ako žečiš čitaj ju, ali kažem ti ima i boljih, buni me to multiplayer u nazivu.

Ja hocu onu najbolju :P

Htio sam neku knjigu koja objasnjava izradu online igre, da uputi na rad s mrezama itd... Ali problem bi bio odrzavanje takve igre "živom", jer bi trebao i neki server koji bi radio 24/7.

Btw.

Hvala na linku, ima korisnih materijala. :)

What if everything you know is a lie?
14 godina
neaktivan
offline
Re: DirectX - literatura
BlackHatHacker kaže...

Imam dobru podlogu u c/c++, a medu ostalim se bavim i 3d modeliranjem,animacijom...

A matematička podloga?

Proleti kroz ovu knjigu, pa ako ti je većina toga jasna onda si spreman.

 

Kada ti stvari koje se događaju "ispod haube" neke 3d igre postanu jasne, odabir API-ja postaje minorna stvar.

 

BlackHatHacker kaže...

Ja hocu onu najbolju :P

Ne postoji takva stvar kao "najbolja knjiga" (osim ako su druge knjige jednostavno pune netočnih informacija). To ti je veoma individualna stvar. S nekim knjigama će ti odmah "kliknuti", a neke će te potpuno zbuniti iako se sve možda bave istom tematikom. Ne uče svi ljudi na jednak način...

 

BlackHatHacker kaže...

da uputi na rad s mrezama itd... Ali

Za rad sa socketima, odnosno windows socketima ova mi je knjiga puno pomogla.

 

Ako želiš nešto nabrzinu samo googlaj windows sockets, naći ćeš hrpu svačega.

 

Općenito, za razvoj igara i konkretne savjete odi na gamedev.net, i čitaj članke, forum, imaš tamo hrpe materijala koji pokrivaju sve moguće dijelove izrade igara...

 

A za učenje samog DirectX-a si skini SDK, tamo ćeš naći hrpu primjera za sve i svašta, kao i prateću dokumentaciju...

0xBADC0DE
Poruka je uređivana zadnji put ned 13.1.2013 19:58 (rustweaver).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice