Game Programmer želi preći na "obični" development

poruka: 11
|
čitano: 2.446
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Game Programmer želi preći na "obični" development

Pozdrav ekipa,

 

Prije 6 mjeseci sam krenuo programirati u Unitiju, nisam išao redom, ono prvo sintaksa bla, bla, već sam odmah skočio na projekat i tako učio programiranje. Sada 6 mjeseci kasnije mogu reći da sam solidno savlado, iako sam još početnik. Želim da proširim svoje znanje što više u C#. Želio bih da pravim obični win aplikacije, čisto da vidim kako je programirati van game developmenta, ne bih radio ništa konkretno, već samo vježbao, ali i dalje bih radio u Unitiju. Je li mi dovoljan Visual Studio da radim Win aplikacije ? Je li mi može neko objasniti detaljnije ? I šta mi preporučujete prvo da radim ? Radio bih samo neke manje projekte, gdje bih učio razne primjene, tipa digitron, mp3 player, raspored ili šta god već. 

Darko
 
1 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Game Programmer želi preći na "obični" develop

Skineš Visual Studio Community Edition i peglaj. Ne treba ti ništa drugo.

 

Za početak, napravi neki adresar. To ti je već "prava" aplikacija. Čitanje i pisanje po bazi i prikaz podataka. Ili se uhvati weba (WebAPI, MVC...)

Ovaj forumaš je netolerantan prema osobama svih nacionalnosti, rasa i spolnog opredjeljenja te smatra da svaka osoba ima pravo biti ugnjetavana zbog svojih glupih mišljenja.
10 godina
neaktivan
offline
Game Programmer želi preći na "obični" development

Ako zelis raditi programe za win ostavi se Unitya, on je game engine a tebi to ne treba. 

Moj PC  
0 3 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Game Programmer želi preći na "obični" develop
tLeon kaže...

Ako zelis raditi programe za win ostavi se Unitya, on je game engine a tebi to ne treba. 

 

Prvo procitaj sta je netko napisao, a onda lupaj gluposti.