Pozdrav! Evo počeo sam prije kojih mjesec dana učiti python programski jezik. Obradio sam većinu što ima za uvod. Pod uvod mislim stringove, FOR, IF, WHILE, DEF, I/O, itd. Može li mi netko predložiti kakvu literaturu za nastavak učenja? Po internetu jedino ima uvod u programiranje, nema advanced ili intermediate. Pa, ako itko zna kakvu knjigu ili pdf knjigu, bilo kakve tutoriale bio bih vam vječno zahvalan. I pošto je 1.1. Sretna Nova godina!
Gdje sa Pythonom nakon uvoda?
- poruka: 37
- |
- čitano: 7.412
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
Preporučam Learning Python by Mark Lutz. Piše da je za početnike, ali knjiga prilično iscrpno i metodično pokriva sve elemente jezika (i razlike između 2.x i 3.x).
I naravno, koristi ga što više. Zadaj si neki projekt i odradi ga do kraja - npr. moj prvi je bio Django aplikacija za dohvat i analizu transakcija iz EVE Onlinea :P
Da odmah pitam, je li mi trenutno bolje početi učiti 3. verziju ili 2. pa naučiti razliku između koda?
3 | 2. verziju |
---|---|
11 | 3. verziju |
Da odmah pitam, je li mi trenutno bolje početi učiti 3. verziju ili 2. pa naučiti razliku između koda?
Okani se takvih anketa, svako lupa što želi. Bolje potraži na Stackoverflow takvo pitanje i pogledaj šta ljudi kažu.
Inače dobro ti kolega kaže, zadaj sebi neki konkretan projekt, tako ćeš najbolje pohvatati stvari i steći dosta iskustva kao početnik.
Prvo trojka - osim bolje sintakse rješava probleme s hrvatskim znakovima (svi stringovi su sada Unicode) i dijeljenjem (3/5 više nije 0 nego 0.6), a i novi print je lakši za upotrebu.
Kad ovladaš trojkom neće ti biti problem naučiti razlike ako budeš bio prisiljen koristiti stariju verziju.
Evo nekih opcija:
- The Python Tutorial
- Wiki-Book
- Byte of Python
- Building Skills in Python Version 2.5
- Python Free Online Ebooks
- Python Bibliotheca
- Think Python
- Data Structures and Algorithms in Python
- How to Think Like a Computer Scientist: Learning with Python
- Python for Fun
- Invent Your Own Computer Games With Python
- Learn Python The Hard Way
- Thinking in Python
Za django:
Budući da moje pitanje ima veze s Pythonom,postavit ću ga ovdje.Zna li netko koliko je teško naučiti c# ili Javu,ako već znaš jedan programski jezik - Python?
Ako naučiš jedan jezik puno je lakše naučiti bilo koji idući.
Način razmišljanja i logika ostaju uglavnom isti, a samo moraš učiti novu sintaksu.
Postoji li ijedna knjiga o Pythonu, ali na Hrvatskom jeziku? Koja se može ili naručiti ili ako je ima kupiti u okolici Osijeka?
Radije prvo nauči engleski.
Radije prvo nauči engleski.
Da ne znam Engleski ne bih ni pomislio o programiranju. Zanimaju me Hrvatske mnjige zato što su one uvijek kvalitetno napisane i dobro je obrađeno.
Zanimaju me Hrvatske mnjige zato što su one uvijek kvalitetno napisane i dobro je obrađeno.
A knjige na engleskom jeziku ništa ne valjaju?
Bilo kako bilo, da ti odgovorim - čisto sumnjam da postoje knjige vezane uz python programiranje na hrvatskom jeziku. Uglavnom ćeš nailaziti na knjige onoga što se od programiranja radi po školama, pa tako imaš Basic, Logo, C/C++ i Pascal, s time da je dosta lagano naći za C/C++, a za ove ostale ćeš se već morati malo pomučiti.
Stvar je jednostavna, knjige na engleskom jeziku se tako lako čitaju da se nikome ne da truditi pisati knjigu za nešto takvo imajući na umu samo potencijalne čitatelje iz hrvatske. Premalo je potencijalnih kupaca.
Postoji li ijedna knjiga o Pythonu, ali na Hrvatskom jeziku? Koja se može ili naručiti ili ako je ima kupiti u okolici Osijeka?
http://element.hr/artikli/503/rjesavanje-problema-programiranjem-u-pythonu
http://element.hr/artikli/528/napredno-rjesavanje-problema-programiranjem-u-pythonu
Evo mog koda u kojem bi mi moglo pomoć
# -*- coding: cp1250 -*-
broj_tocnih = 0
print ("Dobrodošli u igru zbrajanja!")
raw_input()
print ("Cilj ove igre je pogoditi svih pet primjera koje dobijete")
raw_input()
print ("Hajde krenimo :)")
print ("")
print ("")
print ("Koliki je zbroj brojeva 43 i 23?")
rjesenje_1 = raw_input("Zbroj je: ")
if rjesenje_1 == "66":
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("")
print ("")
print ("Koliki je zbroj brojeva 14 i 67?")
rjesenje_2 = raw_input("Zbroj je: ")
if rjesenje_2 == "81":
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("")
print ("")
print ("Koliki je zbroj brojeva 46 i 67?")
rjesenje_3 = raw_input("Zbroj je: ")
if rjesenje_3 == "113":
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("")
print ("")
print ("Koliki je zbroj brojeva 90 i 45?")
rjesenje_4 = raw_input("Zbroj je: ")
if rjesenje_4 == "135":
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("")
print ("")
print ("Koliki je zbroj brojeva 34 i 78?")
rjesenje_5 = raw_input("Zbroj je: ")
if rjesenje_5 == "112":
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("Od 5 pokušaja riješili ste točno" , broj_tocnih , "zadataka")
Imaš google i potraži: "python print variable" i "python random number"
Zna li netko zašto mi ovo stalno pokazuje "Netočno"?
# -*- coding: cp1250 -*-
import random
broj_tocnih = 0
print ("Dobrodošli u igru zbrajanja!")
raw_input()
print ("Cilj ove igre je pogoditi svih pet primjera koje dobijete")
raw_input()
print ("Hajde krenimo :)")
a1 = random.randint(2,99)
a2 = random.randint(2,99)
b1 = random.randint(2,99)
b2 = random.randint(2,99)
c1 = random.randint(2,99)
c2 = random.randint(2,99)
d1 = random.randint(2,99)
d2 = random.randint(2,99)
f1 = random.randint(2,99)
f2 = random.randint(2,99)
rjesenje_1 = a1 + a2
rjesenje_2 = b1 + b2
rjesenje_3 = c1 + c2
rjesenje_4 = d1 + d2
rjesenje_5 = f1 + f2
print ("")
print ("")
print "Koliki je zbroj brojeva", a1 , "i" , a2
input_1 = raw_input("Zbroj je: ")
if input_1 == rjesenje_1:
input_1 = int(input_1)
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("")
print ("")
print ("Koliki je zbroj brojeva 14 i 67?")
input_2 = raw_input("Zbroj je: ")
if input_2 == rjesenje_2:
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("")
print ("")
print ("Koliki je zbroj brojeva 46 i 67?")
input_3 = raw_input("Zbroj je: ")
if input_3 == rjesenje_3:
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("")
print ("")
print ("Koliki je zbroj brojeva 90 i 45?")
input_4 = raw_input("Zbroj je: ")
if input_4 == rjesenje_4:
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("")
print ("")
print ("Koliki je zbroj brojeva 34 i 78?")
input_5 = raw_input("Zbroj je: ")
if input_5 == rjesenje_5:
print ("Točno!")
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print ("Netočno!")
print ("Od 5 pokušaja riješili ste točno") , broj_tocnih , "zadataka"
Krivo je zato jer su ti rezultati tipa integer (cijeli broj) a inputi tipa string (niz znakova). Broj 66 nije isto što i niz znakova '66'.
mislim da bi trebao naučiti koristiti petlje. "python loops"
mislim da bi trebao naučiti koristiti petlje. "python loops"
Znam FOR i WHILE. Evo pokušavam napraviti da korisnik odabere koliko puta da napravi vježbu, pa sve potrpam u jedan FOR. Hoće li raditi tako?
mislim da bi trebao naučiti koristiti petlje. "python loops"
Znam FOR i WHILE. Evo pokušavam napraviti da korisnik odabere koliko puta da napravi vježbu, pa sve potrpam u jedan FOR. Hoće li raditi tako?
ma radi kaj oćeš samo nemoj copy past. NIKADA !!
Ima li netko ideju kako da svaki puta u FOR petlji sprema na drugu nepoznanicu. Na primjer: rjesenje_1, pa drugi puta rjesenje_2 pa kad završi mogu pregledati svaku posebno.
Napiši u petlji sve od genereiranja random brojeva do provjere rezultata.
Ako baš moraš spremiti sve brojeve koristi polje. "vectors python"
HVALA riješio!
# -*- coding: cp1250 -*-
#Importam RANDOM
import random
#Zadajem broj tocnih odgovora na ništicu
broj_tocnih = 0
#Zadajem ponavljanje petlje na ništicu
ponovi = 0
#Dobrodošlica
print ("Dobrodošli u igru zbrajanja!")
raw_input()
print ("Cilj ove igre je pogoditi svih pet primjera koje dobijete")
raw_input()
print ("Hajde krenimo :)")
#Preskakanje redaka
print ""
print ""
#Stvaram nepoznanicu koja kaže koliko puta treba ponoviti postupak
broj_puta = input("Upiši koliko zadataka želiš da ti računalo zada: ")
#Petlja koja ponavlja zadatke
while ponovi < broj_puta:
nepoznanica_1 = random.randint(2,99)
nepoznanica_2 = random.randint(2,99)
rjesenje = nepoznanica_1 + nepoznanica_2
print "Koliki je zbroj" , nepoznanica_1 , "i" , nepoznanica_2
unos = raw_input("Zbroj je: ")
unos = int(unos)
if unos == rjesenje:
print "Točno!"
broj_tocnih = broj_tocnih + 1
else:
print "Netočno!"
ponovi = ponovi + 1
print ""
print ""
print "Riješili ste točno", broj_tocnih, "zadataka od", broj_puta
Ima li itko ikakvu ideju za puno teži projekt za vježbu, na internetu ima prijedloga ali nema nešto pravo, već su većina gluposti. Hvala unaprijed!
Ima li itko ikakvu ideju za puno teži projekt za vježbu, na internetu ima prijedloga ali nema nešto pravo, već su većina gluposti. Hvala unaprijed!
Pa što te zanima? Zašto si se počeo baviti programiranjem? Eto, ideje izvlači iz svojeg područja interesa...
Znam to, ali mislim konkretno neki projekt uz koji ću morati koristiti većinu što sam naučio i još naučiti nove funkcije kao što nisam znao kako dobiti nasumičan broj.
Onda probaj napraviti Blackjack. Tu će ti trebati random (istina, u jednoj liniji koda), a lako se napravi command-line verzija jer se igraće karte mogu prikazati u Unicodeu.
Eh sada opet dolazim do problema od maloprije. Kako da budu poredane naprimjer: nepoznanica_1, nepoznanica_2 pa u petlji on nasumično izabere (1,2) jednu nepoznanicu i ispiše ako je random 2 nepoznanica_2?
Oprostite našao sam. Sa random.choice([...])
Ima li još netko kakvu dobru ideju? Blackjack je bila odlična iskoristio sam sve što sam naučio u tom programu! Pls napišite ako imate ideje!