Links i reklamacija

poruka: 69
|
čitano: 23.517
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Links i reklamacija

Nedavno sam postao ovaj post: http://www.bug.hr/forum/topic/razni-hardverski-problemi/novi-komp-odjednom-nece-upaliti/111091.aspx

 

Isporucena mi je neispravna maticna ploca, a nakon poduzeg istrazivanja na internetu, sa ocitom serijskom greskom.

 

Medjutim, odbijena mi je garancija radi nekakve nebitne ogrebotine na doticnoj (koja je ocito nastala kad sam vadio maticnu da je odnesem na servis maksimalno zivcan jer mi je novi komp od 20000kn isporucen neispravan - ako mi ploca vec i nije isporucena takva). Naravno da oni ne mogu dokazat zbog cega ne radi, niti imaju mogucnosti, jednostavno ne zele imat posla s tom plocom vise bez obzira, nekakva ogrebotina im je opravdanje od svega. Necu ni spominjat izrazito neugodan i bahat ton s druge strane telefona kad mi je priopcena radosna vijest (ili izgleda da ipak jesam?). BTW koja je to fora da me traze sve za garanciju: kutiju, papire, cd i sve ostalo original zapakirano iz kutije? Nisam im dao takodjer iz principa, al svejedno me zanima koji bi pobogu bio razlog tome?

 

E sad, koje su mi opcije?

 

Uzimao sam kod njih iako su najskuplji upravo da ne bih imao problema s garancijom, jer imaju sve na lageru i jer imaju jako ljubazno osoblje. Ocito to vazi samo za prodavace, dok su oni iznad malo drugacija ekipa, moja greska sto sam mislio drugacije. Ocito ih zaboli za klijenta koji im periodicno radi 20,000 kn prometa za osobne potrebe + ocito nisu dovoljno bistri i pametni da racunaju na to da mozda taj jedan privatni klijent radi puno puno veci promet kod njih na firmu i/ili na druga imena.

 

Naravno, stvar je principa. Briga me kolko ce oni prometa izgubiti s moje strane u buducnosti, njihov gubitak mi nista ne znaci u zivotu, i briga me za tih 1xxx kn (dobro, bacit 1000kn u vjetar i nije bas zabavno al ok), samo me muci nepravda i to je to.

 

Postoji li koje rjesenje osim popustiti i dobronamjerno savjetovat apsolutno svakome koga znam i radi bilo kakav znacajniji promet tamo da ih preskoci jer ionako nece dobit bolju uslugu nego sto je dobiju u znj ducanima koji su jos i oko 20% jeftiniji?

 

Poslat plocu Asusu direktno? Kako, kamo? Pa kad oni uvaze garanciju - siguran sam 100% da bi jer znaju da isporucuju neispravne ploce s istim problemom i ocito im je to rutinska praksa (samo sto je nemoguce preko nasih dobavljaca uopce dostavit plocu do njih pa da oni prosude zasto ne radi, a ne nasi majstori kojima je vrhunac rjesavanja problema da me nazovu i kazu mi da ne radi i da mi je vracaju zbog ogrebotine, no shit, nebi bila kod vas na servisu da radi), i onda malo porazgovarat s ekipom iz Linksa?

 

Slusam..

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Links i reklamacija
gmiko kaže...

 BTW koja je to fora da me traze sve za garanciju: kutiju, papire, cd i sve ostalo original zapakirano iz kutije? Nisam im dao takodjer iz principa, al svejedno me zanima koji bi pobogu bio razlog tome?

 

 Prema zakonu oni su ti dužni bez svega toga otkloniti kvar. To su njihove glupe fore zbog kojih ljudi često odustaju od reklamacija jer misle da je to tako zakonski.

 

Ovdje je sada pitanje kada je nastao kvar. Ako je nastao kvar u 6 mjeseci nakon kupnje onda je teret dokazivanja na njima da si ti kriv za kvar. Ne treba nasjedati na njihove glupe priče.

 

Moj ti je savjet da sve prijaviša Državnom inspektorati zbog prijevare. Ovo se čak može tretirati i kao kazneno djelo prijevare.

 

Ovo ti sve govorim iz iskustva jer radim u gore navedenoj ustanovi.

 

pozz

12 godina
neaktivan
offline
Re: Links i reklamacija

Cini mi se malo ekstremno prijavljivat ih za prijevaru, ali ako ima osnova, ok, raspitat cu se.

 

Ako to i je najpravednija opcija, ukljucuje i puno zajebancije oko svega, radije bih to rjesio mirno i brzo s njima.

 

Fora je sto oni imaju disclaimer da bilo kakvo fizicko ostecenje ponistava garanciju, sto razumijem da moraju imat da bi se zastitili od svega i svacega sto ljudima moze pasti na pamet, ali onda bi to trebali selektivno provoditi, a ne ponistavat garanciju kad to ocito nije uzrok kvara.

 

Kvar je nastao nakon 2-3 dana. Maticna je strucno i pazljivo stavljena u kuciste, nakon 3 dana je umrla, bez otvaranja i diranja kucista.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Links i reklamacija

Da ali ne bilo kakvo oštećenje. Zna se točne što može dovesti do kvara.

 

Ti samo reci njima da si predao prijavu Inspektoratu pa vidi kako će reagirati.

 

Ako ti se ne da zezati ostaje ti uvijek opcija da ti platiš popravak ili novu ploču a mislim da ti se to ne isplati.

 

Nisu oni to jednom napravili. Ovo im je najlakša opcija kako uzeti još love od ljudi.

 

Ti sam odluči što ćeš napraviti. :)

13 godina
neaktivan
offline
Links i reklamacija

A evo ija im sad moram poslat graficku radi artifakti koje izbacuje u vecini 3D aplikacija al me strah da se nebi dogodio slicni scenarij jer znam i sam kako oni to testiraju , upale benchmark i asta la vista ....

 

Prije godinu dana mi nisu tili prihvatit garanciju nego srica jer je bila low end maticna pa se nisam zamarao , a sad graficka od 2500 kn

 

 
0 0 hvala 0
14 godina
online
Re: Links i reklamacija

znam da dizem temu iz mrtvih,ali samo bi htio iskomentirat situaciju koja se meni srecom ( u nesreci ) dogodila.

 

kupio sam slusalice Plantronics 377,kod njih prije malo manje od 2 godine. I prekjucer, 3 tjedna prije isteka garancije, meni su slusalice riknule,tj nestao je zvuk u njima. Problem je bio taj, sto su slisalice vec prije bile fizicki ostecene. Plastika na jednoj od slusalica je puknula (drzala se na kablovima),dok je druga napuknula, na istom dijelu kao i na prvoj. Bio sam svoj majstor i zalijepio super ljepilom i jos dodatno osigurao izolirkom. 

 

Kako je zvuk nestao na obje, mislio sam da mi nece htjet prihvatit reklamaciju zbog fizickog ostecenja,sto su mi frendovi i potvrdili. Bez obzira, nisam htio bacit odlicne slusalice,pa sam dosao na ideju da postavim pitanje na njihov forum i dobio brzi odgovor u kojem je ukratko pisalo: " da slusalice nisu predmet jamstva zbog vanjskih ostecenja ali da ih donesem (sto sam i napravio) te da ce vidjet sto ce se dat napravit."

Dan poslije kvara sam ih odneso, oni su poslikali ostecenje i dali mi reklamacijski papir s opisom kvara i slicno, te su rekli da ce mi se javit slijedeci tjedan. Poziv sam primio DANAS u kojem mi je receno da imam pravo na garanciju i samim time zamjenske slusalice tj. na bilokoji artikal u vrijednosti do cijene slusalica . Za sve vise od toga ide nadoplata. Sto je logicno.

 

Moram priznat da sam ugodno iznenaden razvitkom situacije, jer nisam ocekivao ikakav odgovor, a kamoli pozitivan. Osoblje je bilo ugodno, docekan sam na samim vratima i pitali da li trebam sta, te su me uputili na vrata do servisa gdje sam donio artikl, s kutijom i svim papirima, na reklamaciju.

 

Sve u svemu, jedno ugodno i vrlo zadovoljavajuce iskustvo s moje strane.

Mozda imam Alzheimerovu.......ali barem nemam Alzheimerovu xD
12 godina
odjavljen
offline
Links i reklamacija

Pošto mi je moja 6950 na izdisaju nosim ju u Links na reklamaciju da pogledaju konretno što je problem

Zanima me kako to funkcionira kod njih(Dali se dobije kakva zamjenska za virjeme kad je ova kod njih,ili ako se neda popraviti dobiješ istu takvu novu ili kako već??Što sve treba donijeti s njom(full bundle)?

 
0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Links i reklamacija
Zin8 kaže...

Pošto mi je moja 6950 na izdisaju nosim ju u Links na reklamaciju da pogledaju konretno što je problem

Zanima me kako to funkcionira kod njih(Dali se dobije kakva zamjenska za virjeme kad je ova kod njih,ili ako se neda popraviti dobiješ istu takvu novu ili kako već??Što sve treba donijeti s njom(full bundle)?

ne dobiješ zamjensku, a sa grafičkom donesi cijeli bundle koji ide uz nju...ako se ispostavi da je grafička neispravna, ponuditi će ti ekvivalent toj koju si donio dakle 6950, ako nemaju tu onda neku iz 7 serije koja ekvivalent toj tvojoj 6950...nadam se da sam ti pomogao...

My BF3 Battlelog: MasterOfPicas
14 godina
offline
Re: Links i reklamacija
Kolko se otprilike treba cekat za napajanje (jos je pod garancijom) danas ga odneso na reklamaciju pocelo cudno brujat sa straznje strane di se pali
Samobor je lepa varoš
13 godina
neaktivan
offline
Re: Links i reklamacija
geek_boy kaže...
Kolko se otprilike treba cekat za napajanje (jos je pod garancijom) danas ga odneso na reklamaciju pocelo cudno brujat sa straznje strane di se pali

meni je crklo napajanje nakon dva-tri mjeseca kupnje i čekao sam ga nekih tjedan do 10- dana.

poludio sam.

Battlelog CRO_ZeNGe
14 godina
offline
Re: Links i reklamacija
Ehh ja bi bil zadovoljan da novo dobim ... A ne da se zezaju s ovim sad
Samobor je lepa varoš
14 godina
offline
Re: Links i reklamacija
Kad upisem onaj kod za provjeru stanja reklamacije ne nadje mi nalog mozda grijesim u necem ? Inace dao sam napajanje u petak na popravak....
Samobor je lepa varoš
14 godina
protjeran
offline
Re: Links i reklamacija

Pa nije ni donešeno u centralni servis - šta si očekivao da će netko za tebe raditi i subotu i nedjelju?

 

Jel ti radiš subotom i nedjeljom puno radno vrijeme? Ili kada se zaposliš, želiš li raditi cijeli tjedan bez odmora?

 

Imaš zakonski rok od 45 radnih dana. Dakle 7 tjedana + blagdani koji se ne broje u radne dane.

1. RTFM | 2. Use the search button | 3. Respect elders
15 godina
offline
Re: Links i reklamacija
Don Kihoty kaže...

Pa nije ni donešeno u centralni servis - šta si očekivao da će netko za tebe raditi i subotu i nedjelju?

 

Jel ti radiš subotom i nedjeljom puno radno vrijeme? Ili kada se zaposliš, želiš li raditi cijeli tjedan bez odmora?

 

Imaš zakonski rok od 45 radnih dana. Dakle 7 tjedana + blagdani koji se ne broje u radne dane.

 -Kohoty -ne lupetaj (više puta). pročitaj, stvke 6. 7.. pa mi objasni tvoju formulu od .. 59.364 radnih dana. Kad se u objašnjenju pozoveš na zakon, kvotaj dio koji ti dozvoljava 45 radnih dana.

 

@ onaj tko reklamira, vikend je neradni za servise, dostava i sl. ali traži stanje, radni nalog i otklanjanje kvara u što skorijem, razumnom roku kao i novu garnaciju ili produljenje.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put ned 12.5.2013 15:17 (ihush).
14 godina
offline
Links i reklamacija

Pozdrav svima, trebao bih hitnu pomoć.

Da ne duljim...

 

Artikl: XFX AMD RADEON HD 6950, 2GB

Serijski broj: m5y067952

Datum kupovine: 16.09.2011.

 

Nisam vlasnik, nemam račun. Vlasnik je prodao grafu frendu bez računa.

Prije dva mjeseca grafička je počela crkavati i dana je na jamstvo u links (Grafa nije više radila - ne daje sliku na nijednom portu). 

Grafa je vraćena sa servisa i rečeno je da radi, čak su ju isprobali pred frendom da vidi da radi... Frend dođe doma, isproba na dva kompa i ne radi na nijednom. Ponovno ju nosi na reklamaciju, i kažu mu da je grafa ispravna i da je ne može reklamirati (napisali su da su ju benchmarkali Heavenom). 

Frend odustaje od navlačenja i daje grafu meni, odnio sam ju ponovno na reklamaciju iako je garancija istekla, na reklamacijskom listu piše:

 

  • Opis kvara:
    Grafička kartica ne daje sliku. Prvo je bio problem s HDMI izlazom sad ne daje nikako sliku. Prima napon i vrti ventilatore ali ne daje sliku. Već reklamirano po RN 01-5382 i 01-5532 i istestirana kao ispravna no korisniku doma kartica ne radi - isprobao na tri ploče - isti problem. U međuvremenu je isteklo jamstvo na karticu - no korisnik želi da se jamstvo ostvari jer je kartica prvi put reklamirana u jamstvu i od tad je pokušava osposobiti no bez uspjeha. Predano u originalnoj ambalaži. Uz karticu predano: upute i driveri. ARtikl fotografiran.
  • Opis servisa:
    Grafička kartica je van jamstva datumski, nije moguće ostvariti reklamaciju unutar jamstvenog roka.

 

 

Opet su odbili reklamaciju niti su napisali da li grafička kartica radi ili ne...

 

 

Sad, što trebam napraviti, napisati, gdje se žaliti i gdje tražiti pravdu.

 

Hvala, pozdrav!

WithSkill
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Links i reklamacija

Ljudi oprostite na spamu, ali jako mi je hitno jer sutra prije podne idem po nju i da ne idem dva puta nego da im dostavim žalbu već sutra.

 

Unaprijed Hvala.

 

EDIT: Kartica je nekim čudom počela raditi, odvrtio sam furmark 30min, bez greške, max temp: 90°C ... o.O

WithSkill
Poruka je uređivana zadnji put uto 29.10.2013 14:00 (WithSkill).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Links i reklamacija

Može li se u linksu nakon što se utvrdi da je graficka neispravna trazit nesto drugo uz nadoplatu ili se mora dobit ista graficka kartica

Stranice su trenutno nedostupne.
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Links i reklamacija
Kill Frenzy kaže...

Može li se u linksu nakon što se utvrdi da je graficka neispravna trazit nesto drugo uz nadoplatu ili se mora dobit ista graficka kartica

Možeš tražit drugu od servisa uz nadoplatu, samo budi pristojan i napravi ovakvu facu:

Ja sam Bošnjak i time se dičim, kome smeta lopatom ga spičim !
10 godina
neaktivan
offline
Links i reklamacija

Treba li prilokom reklamacije imati račun?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Links i reklamacija

Da , racun ti je jos i najbitniji ! Sta ga nemas ili ?

Music As A Weapon !!
10 godina
neaktivan
offline
Re: Links i reklamacija

Kupio sam konfiguraciju i sada mi je napajanje viška te ga želim prodati,a tip koji želi ga kupiti želi garanciju.Jel se može doći u links sa računom i tražiti da se napravi još jedan ili kopira ili tako nešt?

12 godina
protjeran
offline
Links i reklamacija

Moj bože, pa sam kopiraš račun u 150 primjeraka ako treba.

 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Links i reklamacija
bill_jobs kaže...

Moj bože, pa sam kopiraš račun u 150 primjeraka ako treba.

Si 100% siguran da primaju fotokopirane račune za reklamaciju?

12 godina
protjeran
offline
Links i reklamacija

A koja je razlika imeđu kopije i originala?? To je elektronički ispisan račun koji je valjan bez žiga i potpisa, a služi trgovini čisto da oni vide njegov broj i da ne moraju sami kopati po sustavu.

 
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Links i reklamacija

Ja sam jednom kupio printer u linksu i sa njime nije došao jamstveni list.

 

I prodavačica mi napisala na račun da sa uprinterom nije došao jamstveni list i da garancija vrijedi uz predodžbu računa.

I iskopirala mi par primjeraka za svaki slučaj ako se jedan zagubi da imam jamstvo.

Tako da ti 100% jamstvo vrijedi uz iskopiran račun!

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zna li tko kakav je postupak produživanja jamstva u linksu?
Što mi sve treba? 

Ako sam ti pomogao stisni HVALA ! LP! :)
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Links i reklamacija
TheMenstalist kaže...

Ja sam jednom kupio printer u linksu i sa njime nije došao jamstveni list.

 

I prodavačica mi napisala na račun da sa uprinterom nije došao jamstveni list i da garancija vrijedi uz predodžbu računa.

I iskopirala mi par primjeraka za svaki slučaj ako se jedan zagubi da imam jamstvo.

Tako da ti 100% jamstvo vrijedi uz iskopiran račun!

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Zna li tko kakav je postupak produživanja jamstva u linksu?
Što mi sve treba? 

ja sam produzivao jamstvo za laptop, potrebno ti je samo znat koju garanciju produzit tj koji model laptopa ono acer aspire itd, te serijski broj laptopa, ja sam za svaki slučaj nosio i račun al nije trebalo..

Umro je Einstein, umro je Newton, ni ja se ne osjećam baš najbolje.. :(
12 godina
odjavljen
offline
Links i reklamacija

Dal je probem ak nemam svu ambalazu za maticnu ?

Imam kutiju ,papire , kablove , maticnu (naravno) no nemam vrečice za kablove i supzva koja drzi maticnu na mjestu je strgana malo 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Links i reklamacija
Arnold Layne kaže...

Dal je probem ak nemam svu ambalazu za maticnu ?

Imam kutiju ,papire , kablove , maticnu (naravno) no nemam vrečice za kablove i supzva koja drzi maticnu na mjestu je strgana malo 

nema veze, meni su miš kojeg sam bez kutije donio reklamirali (normalno zamjena za tu protuvrijednost, te eventualno nadoplata ako nemaju nesto takvo)

Umro je Einstein, umro je Newton, ni ja se ne osjećam baš najbolje.. :(
12 godina
odjavljen
offline
Re: Links i reklamacija
LUNAT1C kaže...
Arnold Layne kaže...

Dal je probem ak nemam svu ambalazu za maticnu ?

Imam kutiju ,papire , kablove , maticnu (naravno) no nemam vrečice za kablove i supzva koja drzi maticnu na mjestu je strgana malo 

nema veze, meni su miš kojeg sam bez kutije donio reklamirali (normalno zamjena za tu protuvrijednost, te eventualno nadoplata ako nemaju nesto takvo)

hvala :) 
samo... sad sam raskapao komp i vidio sam da mi fali kopča za grafičku na PCI-E utoru :\\\\ 

12 godina
protjeran
offline
Re: Links i reklamacija
Ja imam jednu prituzbu, uglavnom uzeo sam cooler lc cc-95(100kn) i nakon sto sam ga otvorio i pokusao staviti na plocu jedini nacin je bio da izvadim jednu plocicu rama jer mi kopca prelazi prek ram slotova, nazovem ja njih i kazem to i oni kazu da moram slati mail s prituzbom da bi to reklamirao! wtf? a sta je s onim ako nisam zadovoljan s proizvodom i da doticni mogu zamijeniti u roku 8dana??
||| Core™ inside ||| ;http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/SoldierStippy/ ; http://nl.xfire.com/profile/2fu2l/
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice