Nedavno sam postao ovaj post: http://www.bug.hr/forum/topic/razni-hardverski-problemi/novi-komp-odjednom-nece-upaliti/111091.aspx
Isporucena mi je neispravna maticna ploca, a nakon poduzeg istrazivanja na internetu, sa ocitom serijskom greskom.
Medjutim, odbijena mi je garancija radi nekakve nebitne ogrebotine na doticnoj (koja je ocito nastala kad sam vadio maticnu da je odnesem na servis maksimalno zivcan jer mi je novi komp od 20000kn isporucen neispravan - ako mi ploca vec i nije isporucena takva). Naravno da oni ne mogu dokazat zbog cega ne radi, niti imaju mogucnosti, jednostavno ne zele imat posla s tom plocom vise bez obzira, nekakva ogrebotina im je opravdanje od svega. Necu ni spominjat izrazito neugodan i bahat ton s druge strane telefona kad mi je priopcena radosna vijest (ili izgleda da ipak jesam?). BTW koja je to fora da me traze sve za garanciju: kutiju, papire, cd i sve ostalo original zapakirano iz kutije? Nisam im dao takodjer iz principa, al svejedno me zanima koji bi pobogu bio razlog tome?
E sad, koje su mi opcije?
Uzimao sam kod njih iako su najskuplji upravo da ne bih imao problema s garancijom, jer imaju sve na lageru i jer imaju jako ljubazno osoblje. Ocito to vazi samo za prodavace, dok su oni iznad malo drugacija ekipa, moja greska sto sam mislio drugacije. Ocito ih zaboli za klijenta koji im periodicno radi 20,000 kn prometa za osobne potrebe + ocito nisu dovoljno bistri i pametni da racunaju na to da mozda taj jedan privatni klijent radi puno puno veci promet kod njih na firmu i/ili na druga imena.
Naravno, stvar je principa. Briga me kolko ce oni prometa izgubiti s moje strane u buducnosti, njihov gubitak mi nista ne znaci u zivotu, i briga me za tih 1xxx kn (dobro, bacit 1000kn u vjetar i nije bas zabavno al ok), samo me muci nepravda i to je to.
Postoji li koje rjesenje osim popustiti i dobronamjerno savjetovat apsolutno svakome koga znam i radi bilo kakav znacajniji promet tamo da ih preskoci jer ionako nece dobit bolju uslugu nego sto je dobiju u znj ducanima koji su jos i oko 20% jeftiniji?
Poslat plocu Asusu direktno? Kako, kamo? Pa kad oni uvaze garanciju - siguran sam 100% da bi jer znaju da isporucuju neispravne ploce s istim problemom i ocito im je to rutinska praksa (samo sto je nemoguce preko nasih dobavljaca uopce dostavit plocu do njih pa da oni prosude zasto ne radi, a ne nasi majstori kojima je vrhunac rjesavanja problema da me nazovu i kazu mi da ne radi i da mi je vracaju zbog ogrebotine, no shit, nebi bila kod vas na servisu da radi), i onda malo porazgovarat s ekipom iz Linksa?
Slusam..