Dao sam na reklamaciju u linksa računalo koje su oni spajali (dakle ja sam složia konfu) i tamo je više od 14 dana.. I kažu mi oni da sutra nazovem za više informacija. I tako ja zovem sutra i oni opet - danas će vjerojatno bit gotovo i slično... Na testiranju je 4 dana. Jeste vi imali isto tako problema da čekate jako dugo ili je svugdi to normalno
Links reklamacije
- poruka: 149
- |
- čitano: 33.688
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
super savjet... ponuditi lovu nekome da odradi ono za sto je placen tj. za sto si vec platio... bas super savjet...
odi tamo i ne mici se dok ti ne srede kantu... spomeni da ces biti slobodan sva svoja negativna iskustva objaviti na nekom mediju (web, tiskovine,...) ....ida ces biti slobodan sva svoja negativna iskustva (u vidu zavlacenja) prijaviti nadleznom tijelu... isto imaju i knjigu reklamacije pa se mozes upisati i u nju s pateticnim tekstom...
Haha Ali ako je 3.04 počelo testiranje, pa to traje dan-dva uglavnom. Da su oni meni rekli da su naručili recimo novi hard ili nešto drugo ja bi reka dobro i čeka, ali oni još nemaju pojma. I svaki put mi se isti javi na telefon, ka da radi samo jedan tamo
eh poštuju zakon kad im ide u korist.. A kad im nije u korist onda ga krše što je moguće više
Oni ti na servisu imaju dosta posla pa moraš računati da ti minimalno 2-4 dana čekaš na red za testiranje.Ako ti testiraju cijeli pc to ti traje nekih 4 dana
U zakonu više ne stoji odredba o 45 dana, samo piše da treba biti poppravljeno u razumnom roku.
Ako na garanciji piše 45 dana, onda moraju ispoštovati taj rok.
Dakle imam problema o otvaranju windowsa. Oni su mislim prije tri dana instalirali windowse i valjda su već mogli vidit do čega je. To je ipak servis, imaju dosta zamjenskih stvari i slično
Ja sam jednom i docekao tih 45 dana. Konfa nije bila cijela kod njih kupljena a nisam bio siguran dal je proc ili maticna. Rekli su odma da je maticna al je iz nekog razloga trebalo dugo da je poprave.
Cim sam nazvao i rekao da je 45 dana proslo, dobio sam novu maticnu, nisam platio dijagnostiku, plus Logitech mx518 mis kao razliku u cijeni maticne kad je kupljena i ove nove.
Tak da iako im treba dugo, zakona se drze, a ja sam profitirao 350kn :P
45 dana bez konfe..
Želja nam je da na realizaciju vašeg jamstvenog zahtjeva čekate što manje te da vam riješavanje opravdanih reklamacija oduzima što je moguće manje vrremena. Zakonski rok u kojem smo dužni riješiti vaš jamstveni zahtjev je 45 dana. U ovom trenutku većinu reklamacija riješavamo u roku 7-10radnih dana.
Kako da ne..
Ma pristojan sam, lijepo razgovaram i sve, ali zato se izderem na njih kad poklopim slušalicu :
Kad te zovu da ga preuzmeš neka ga kratko istestiraju ispred tebe da vidiš je li sve ok.Usput da te pitam koji je problem sa kompom?
Poslali su mi poruku i Kažu da je gotovo testiranje i da je servis gotov i da moram platit servis 146 kn. Zašto moram sad platit
Poslali su mi poruku i Kažu da je gotovo testiranje i da je servis gotov i da moram platit servis 146 kn. Zašto moram sad platit
Reci da si siromašan i da nemaš novaca. Ako ipak budu tražili da platiš onda nisu ništa drugo nego zli kapitalisti bez imalo socijalne osviještenosti! Fakat mi nije jasno zašto moraš platit, ako je pokvareni dio kupljen kod njih. Pitaj ih da ti objasne o čemu se radi.
Poslali su mi poruku i Kažu da je gotovo testiranje i da je servis gotov i da moram platit servis 146 kn. Zašto moram sad platit
Odj*bi ih i reci da ces ih prijavit i rec to potrosackom kodu jer ti za komp pod garancijom naplacuju popravak.
Poslali su mi poruku i Kažu da je gotovo testiranje i da je servis gotov i da moram platit servis 146 kn. Zašto moram sad platit
Reci da si siromašan i da nemaš novaca. Ako ipak budu tražili da platiš onda nisu ništa drugo nego zli kapitalisti bez imalo socijalne osviještenosti! Fakat mi nije jasno zašto moraš platit, ako je pokvareni dio kupljen kod njih. Pitaj ih da ti objasne o čemu se radi.
Lol da sam siromašan, pc košta 6.5000 kn :D Al pitao sam ih i rekli su da je to normalno i da se servis usluge naplaćuju
links reklamacije su totalna katastrofa. Al ok nek se samo oni tako ponašaju, jedna mušterija manje, pa još jedna, pa još, pa....!
Lol da sam siromašan, pc košta 6.5000 kn :D Al pitao sam ih i rekli su da je to normalno i da se servis usluge naplaćuju
Ako je u garantnom roku a PC je složen i kupljen kod njih, a ti nisi skidao naljepnicu sa kućišta, ne smiju ti naplatiti niti lipe. Naljepnica je jamstvo da konfa složena radi ok i da će oni srediti svaki kvar besplatno ako nije izazvan tvojom krivicom (dakle, naljepnica je gore i nitko nije prtljao po kompu).
Ako se ustanovi da je kvar ili softerski problem izavan radom samog korisnika ond ti to nespada pod reklamaciju i morš im platit 146 kn za testiranje.
Koji ti je toćan problem sa pc?
Poslali su mi poruku i Kažu da je gotovo testiranje i da je servis gotov i da moram platit servis 146 kn. Zašto moram sad platit
To zanči da su testiranjem ustanovili da je sa tvojom konfom sve uredu(Hardwerski).Ili pak da je sam korisnik kriv za nepravilan rad PC-a.A to zanči da moraš platit kao normalni pregled.
Ja sam prije tri tijedna dao svoju HD5870 na servis pod garancijom,a danas sam dobio poruku koja ide ovako:
Poštovani,servis vašeg uređaja je završen te ga možete podiči u radno vrijeme servisa.Ljep pozdrav.
Što najvijerovatnije znači da su mi prihvatili garanciju i zamijenili grafu
Samo moram napomenuti da je ovo kroz dugo godina kupovanja u Linksu prva reklamacija i osobno nikad problema sa njima nisam imal.
mogu samo reči da su trgovci vrlo ljubazni i za razliku od dečki iz HG-spota i Vemila,razumiju se u ono što prodaju.Za cijene mislim da su korektne,iako bi mogle biti i niže.Dostupnost robe im je fenomenalna(posebice u Zagrebu),a i njihov katalog na Net-u je vrlo jednostavan,pregledan i 90% točan.
tako je i meni bilo kod adm-a, bio je 3 tjedna na reklamacije a u "rijesenju" sam dobio da su radili 4 sata na njemu...fakat bezobrazno od njh.
Rekli su da je sve ok, samo da im je hard nešto čudan i ja ih pitam jesu popravili ili minjali. Oni kažu da nisu minjali da su vjerojatno popravili: Neznaju ni oni što su radili što ne.
Dakle kvar je ovakav: hrpa virusa na windows 7 i odlučim se reinstalirat windowse. Ja ubacim install dvd formatiram cijeli hard. Instaliram i sve radi kako treba. Nakon restarta bi windows treba reć Windows Preparing for first use and configuration tako nešto nisam siguran, i problem je što meni toga nema nego se pojavi crni ekran koji stoji.
A što se tiče naljepnice; ja je jesam oštetio ali jako malo.. Pa možda i ne primjetu. Al da su primjetili već bi mi rekli za to. Možda oni na papiru nisu stavili da je riječ o reklamaciji
Rekli su da je sve ok, samo da im je hard nešto čudan i ja ih pitam jesu popravili ili minjali. Oni kažu da nisu minjali da su vjerojatno popravili: Neznaju ni oni što su radili što ne.
Dakle kvar je ovakav: hrpa virusa na windows 7 i odlučim se reinstalirat windowse. Ja ubacim install dvd formatiram cijeli hard. Instaliram i sve radi kako treba. Nakon restarta bi windows treba reć Windows Preparing for first use and configuration tako nešto nisam siguran, i problem je što meni toga nema nego se pojavi crni ekran koji stoji.
A što se tiče naljepnice; ja je jesam oštetio ali jako malo.. Pa možda i ne primjetu. Al da su primjetili već bi mi rekli za to. Možda oni na papiru nisu stavili da je riječ o reklamaciji
ee to oko naljepnice je zeznuta stvar, nadam se da nisu skuzili, jel jednom kad ju skines, ona ostavi trag na materijalu, poput tempere.
evo što su rekli
Izbrisana je particijska tablica sa hdd-a te su se na računalo instalirali WinXP 2 puta, Win7 Pro 64bit i Vista64 Ultimate. Računalo se testiralo sa 3DMark 2006 16 sati i Prime95 aplikacijom 18 sati.
HDD je prošao dijagnostiku od proizvođača.
Skidanjem naljepnice se ne gubi garancija po komponentama.
Napravio sam to vec i nikada problema.
Vjerojatno je problem u tome sto je njima s originalnim windowsima sve proslo u redu, bez ikakvih problema.
evo što su rekli
Izbrisana je particijska tablica sa hdd-a te su se na računalo instalirali WinXP 2 puta, Win7 Pro 64bit i Vista64 Ultimate. Računalo se testiralo sa 3DMark 2006 16 sati i Prime95 aplikacijom 18 sati.
HDD je prošao dijagnostiku od proizvođača.
Pa onda ti je sve receno... Dakle, dao si na reklamaciju ispravnu stvar... I za to moras platiti.
Znaći s ovime nema naznake kvara?
Rekli su da je sve ok, samo da im je hard nešto čudan i ja ih pitam jesu popravili ili minjali. Oni kažu da nisu minjali da su vjerojatno popravili: Neznaju ni oni što su radili što ne.
Dakle kvar je ovakav: hrpa virusa na windows 7 i odlučim se reinstalirat windowse. Ja ubacim install dvd formatiram cijeli hard. Instaliram i sve radi kako treba. Nakon restarta bi windows treba reć Windows Preparing for first use and configuration tako nešto nisam siguran, i problem je što meni toga nema nego se pojavi crni ekran koji stoji.
A što se tiče naljepnice; ja je jesam oštetio ali jako malo.. Pa možda i ne primjetu. Al da su primjetili već bi mi rekli za to. Možda oni na papiru nisu stavili da je riječ o reklamaciji
Dakle ovo ne spada u uvjete garancije,jer je blago rečeno tvoja greška.Virusi nisu krivica trgovca koji ti je prodao PC,a pogotovo nisi smio na svoju ruku radit frišku instalaciju Windowsa(što uvijetuje formatiranjem HD-a).Znači do kvara je došlo tvojom krivicom.
Znaći s ovime nema naznake kvara?
Nema kvara... Virusi su vjerojatno pogodovali tome, a za to se placa.
Al nisu rekli da sam da ispravno računalo.. samo su objasnili šta su radili. Oni su naplatili servis a ne davanje ispravnog kompjutera