Pozdrav,jucer sam pokusao da nesto skinem sa store-a medjutim izbaci mi error 0x80246008 i ja potrazim po internetu kako to da popravim i naravno jos vise zeznem stvari.Tamo sam nasao da treba da ukucam u "RUN" "services.msc" i pronadjem "Background Intelligent Transfer Service" i da odem na start,medjutim ja sam nesto kliknuo sto ne treba i sad mi je status toga "stopping" i ne mogu nikakvu nista da izmjenim tu.Molim vas ako mozete da mi pomognete,jer koliko sam ja shvatio sad su mi iskljuceni svi update-i win 10
Problem sa store-om Windows 10
- poruka: 8
- |
- čitano: 1.250
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kako to da uradim?
Win 10
hvala puno,pomoglo je sada je izgleda sve uredu
pokušavam već dugo riješiti problem učitavanja aplikacija sa store-a i uvijek dobijem error 0x80073cf9.priča izgleda ovako:odaberem aplikaciju ,započme proceduru učitavanja i kad dođe do preuzimanja izbaci ovu grešku.probao sam preporučene metode sa microsoftove korisničke pomoći ali nikakav rezultat.uvijek ista greške se ponavlja.ima li netko slično iskustvo i možda riješenje.