Auto farovi - DRL i klapna bi-xenon leće problem

poruka: 5
|
čitano: 563
|
moderatori: DrNasty, Danny_HR, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
6 godina
offline
Auto farovi - DRL i klapna bi-xenon leće problem

Ukoliko netko ima ideju kako riješiti dotični problem; automobil ima ugrađene bi-xenon leće i DRL (daytime running lamp) modul. Sve je naravno aftermarket.

 

DRL opcija je preko modula spojena na duga svjetla te je intenzitet istih, naravno putem modula, smanjen na nekih 25% (taman da izgleda kao oem rješenje te naravno da ne smeta u prometu). Opciju spajanja na kratka svjetla (xenon žarulja) kao i na maglenke (neuvjerljivo "oem" rješenje) sam u startu prekrižio kao i dodatno kemijanje i integriranje oem DRL rješenja sa drugih automobila (ili zasebnih aftermarket rasvijetnih tijela).

 

Problem nastaje te se manifestira u sljedećem; kada u opcijama DRL modula smanjujem intenzitet dugih svjetala ispod ~55% tada klapna koja otvara/diže leću titra non-stop (znači ide gore-dolje u sitnim pomacima). Ukoliko se netko pita zašto onda ne ostavim intenziteti na tih +~55% odgovor je vrlo jednostavan; prejako je te smeta u prometu. Sama klapna je spojena također na dugo svjetlo (opcija bi-xenona jelte). To naravno ništa ne smeta u vožnji već je problem u činjenici da to ne može biti trajno rješenje (otići će zavojnica i sl.). Problem sam riješio tako da sam jednostavno samo otpojio tu žicu koja se veže sa klapne na duga svjetla te ujedno time i izgubio opciju dugih svjetala preko same leće.

 

Ne moram niti napominjati benefite dugih svjetala kada dotična svijetle u kombinaciji zasebnih H1 žarulja u zasebnom/odvjenom sjenilu plus xenon žarulje bez rezanoga snopa. Prije ubacivanja DRL modula te kombinacije da radi sa dugim svjetlim sve opisano je perfektno radilo (uostalom kako i treba da radi).

 

Mene zanima kako najelegantnije riješiti problem titranja zavojnice klapne u lećama tako da ista ne titra na reduciranoj struji koje DRL modul šalje na žarulje dugih svjetala?

 

Planirao sam kakvo primitivno rješenje tipa kakav Wireless RF Remote Control Switch Transmitter/Receiver pa iz kabine prilikom noćnih dijelova dana putem daljinskog paliti opciju, također još primitivnije rješenje; fizički izvesti u kabinu on/off prekidače no ruku na srce takva rješenja baš i nisu nešto praktična a i kad-tad bi se zaboravio...

 

Pa eto slušam pametnije, kompetentnije i iskusnije po tom pitanju. Ukoliko sam nešto izostavio iz priče ili ukoliko nekome koji dio problema nije baš najjasniji slobodno priupitajte pa probam malo bolje objasniti.

 

 

Unaprijed hvala na konstruktivnim prijedlozima i možebitnoj osobnoj pomoći.

 
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Auto farovi - DRL i klapna bi-xenon leće probl

Kakav kontroler ima taj set?

Jel to neki PWM ili?

Pretpostavljam da je, a klapna vjerovatno radi na neki mali solenoid?

Zapravo, napiši koji je točno DRL set (ili neki link).

 

 

 

 

Kruha i igala...
6 godina
offline
Auto farovi - DRL i klapna bi-xenon leće problem
 
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Auto farovi - DRL i klapna bi-xenon leće probl

Možeš odsjeći + žicu od solenoida i zalemiti jednu diodu na to mjesto i poslije nje staviš elektrolitski kondenzator od par destaka uF ili malo veći (ovisi kolika je frekvencija PWM-a) i onda probati jel bolje.

Ako se radi o PWM-u.

 

 

Kruha i igala...
6 godina
offline
Auto farovi - DRL i klapna bi-xenon leće problem

Jest radi se o PWM (ne vidim načina kako bi drugačije uostalom sva OEM rješenja su upravo takva).

Nego neko rješenje u pogledu kakvog releja tipa da je solenoid u stanju mirovanja dok je DRL funkcija aktivna a pobudu dobija recimo čim se kratka svjetla (ili pozicije, svejedno) upale (jer u tome modu DRL prestaje s funkcijom - tako sam naime bio konfigurirao sami DRL modul)? U protivnome uopće mi nije bitno da je solenoid u funkciji sve dok se ne upale kratka svjetla (bez toga jelte niti nema nikakvu funkcionalnost). Da li mi je uopće logički pristup ispravan ili mi nešto promiče u cijeloj toj priči?

Nešto ovakvo možda https://www.the12volt.com/relays/spdt-and-spst-automotive-relays.asp ?

E sad vi upućeniji ćete mi valjda znati preporučiti što i kakav relej da tražim jer toga ima ohoho. Unaprijed isprika ukoliko sam napisao neku glupost jer baš i nisam na TI sa svime time.

Bio sam malo guglao i bogme jako puno našao upita i nedoumica upravo po tome problemu. Više-manje zaključak je uvijek isti; svima se savjetuje fizičko ili softwersko uklanjanje DRL opcije (ukoliko je uopće moguće). Najveći problem su upravo auti koji tvornički dolaze s DRL opcijom u farovima.

Poruka je uređivana zadnji put sub 12.10.2019 18:24 (acmen).
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice