PMF fizika

poruka: 19
|
čitano: 19.741
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
neaktivan
offline
PMF fizika
Poz, treci sam srednje pa se malo raspitujem vec. Volim fiziku i uzimam u obzir fiziku na pmf-u. I sad, strah me studirati ono sto volim jer ne zelim zavrsiti u skolstvu. Cuo sam da ima profesorski i instrazivacki smjer, ali od nekih ljudi sam cuo da spominju i inzinjerski. Kakve su mi opcije sa inzinjerskim? Volim fiziku jako i volio bih znati puno o njoj i znam da ce mi pmf pruziti zeljeno znanje, ali raditi s klincima mi nije u interesu (bez uvrede profesorima, cijenim vas, moj prof je super, ali ja osobno ne bij bio profesor ako mlgu birati). Kakve su mi opcije vani? U kojem poslu se trazi fizika? Molio bih ljude s nekakakvim iskustvom bilo kod sebe ili svojih poznanika.
Hvala :)
14 godina
offline
Re: PMF fizika
Lako ti je za posao ako zavrsis. Smjer je dosta zahtjevan, puno matematike, fizike, dokazivanja, svakakvih teorema.. Nije sve samo cista fizika.
12 godina
offline
PMF fizika

Ako nisi razvalio srednju zaboravi istrazivacki smjer. Za posao lako ali problem je zavrsiti.

Ako sam ti pomogao opali TD!
9 godina
neaktivan
offline
Re: PMF fizika
Prilicno sam samouvjeren da cu moci zavrsiti. Idem u mioc u zg i stvarno su mi matematika i fizika lagane. A kakav bih posao mogo naci? Ima li posla u hr (nije mi problem ici van ako je europa), kakve su place?
14 godina
offline
Re: PMF fizika
fpozar kaže...
Prilicno sam samouvjeren da cu moci zavrsiti. Idem u mioc u zg i stvarno su mi matematika i fizika lagane. A kakav bih posao mogo naci? Ima li posla u hr (nije mi problem ici van ako je europa), kakve su place?