Dali mjenjati grafičku i hard disk na starijem rač

poruka: 12
|
čitano: 3.320
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Dali mjenjati grafičku i hard disk na starijem rač

Poštovani,trenutno u svom domu imamo dva novija računala ali i klinca koji bi htio svoje računalo.Odmah da naglasim da sam laik na ovom području.Prijatelj mi je donio neko staro računalo koje čak i radi ali bih mu htio zamjeniti neke komponente naravno polovne.Računalo je Intel Celeron Cpu 2,66GHz,1,5Gb Rama(family model)stepping 15,4,1(Pentium4),grafička je Nvidia GeForce FX5200/AGP/SSE2,32bit,audio adapter VIA8237.Disk ata Maxtor 6Y080L0,HL-DT-ST DVDRAM GSA-4167B.Trenutno mu je stavljen linux Maya 13,internet radi ali ono glavno,gledanje filmova uživo,youtube sve šteka.Moje pitanje je dali bi bilo rješenje kupiti novu grafičku i možda vanjski tvrdi disk i koji bi bili kompaktibilni tako da mu mogu ugraditi windows 7 i na neki način pričekati kupnju novog računala?Unaprijed zahvaljujem svima koji će mi na meni shvatljiv način objasniti šta da radim?

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Dali mjenjati grafičku i hard disk na starijem rač
Ako kupis novu graficku, morat ces kupit i novu maticnu, jer stara ima samo agp slot, a ako kupis maticnu, trebat ce ti i novi ram i procesor, tj. sve novo.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Dali mjenjati grafičku i hard disk na starijem rač

Kolega ti je dobro odgovorio. Na zalost, ulaganje u tako stari kompjuter se jednostavno ne isplati jer komponente unutar kompa koriste zastarjele slotove, i promjena jedne vuce promjenu svih. Eksterni disk mozes uzet, to nije nikakav problem, ali graficku karticu neces tako jednostavnno nabaviti jer se kartice sa agp slotovima vise ne prodaju (znaci samo polovno). Nek se klinac uci na njemu, pa dok radi radi.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
online
Dali mjenjati grafičku i hard disk na starijem rač