Situacija je slijedeća. U subotu, 20.09.2014. u Tele2 centru sam produžio pretplatu na dodatne 2 godine i uzeo novi telefon u opciji "uređaj". Zbog novog telefona sam morao prelazit na micro sim i tu kreću moji problemi. U subotu kada sam uzeo micro sim i stavio ga u telefon nije bilo mreže. Kontaktirao sam centar i službu za korisnike i rekli su mi da pričekam do jutra da to prođe. U nedjelju ujutro opet nije radilo pa sam ponovo zvao i centar i službu gdje mi je rečeno da su imali problema s mrežom i da su stonirali sve zahtjeve pa da odem po novu.(da napomenem kartica nije radila niti na starom uređaju) Otišao sam po novu karticu koja je radila i na novom i na starom mobitelu da bi u ponedjeljak poslije posla upalio mobitel i opet ista priča, nema signala i ne prepoznaje karticu. Opet sam zvao i rekli su da je kod njih sve čisto, da ne znaju o ćemu se radi, da će probat riješit u roku 48 sati...( opet da napomenem da karica u ponedjeljak nije radili ni na novom ni na starom mobitelu)
Mene zanima slijedeće, ako oni to ne riješe u obećana 48 sata, da li ja imam osnovne, zakonske i moralne da raskinem ugovor i vratim uređaj uz povrat novaca bez penala? Dao sam im vremena da to riješe i sve dalje nema smisla. Najviše me strah da ne izgubim broj jer ga imam od kad sam krenuo u korištenje mobitela.
Još jedno pitanje, ako mi ne riješe to i ja uspijem raksinut taj ugovor, da li mogu kod nekog drugog operatera uzet pretplatu i dobit taj svoj isti stari broj? Jer glavnu karticu, onu staru veliku su mi bacili odma u subotu kad su mi dali micro sim.
Nadam se da je netko shvatio šta je pjesnik htio reći.