imam taj disk več godinu i pol ( onaj lijepi problematični st3500as) .do sad sve u redu. firmware sam na vrijeme nadogradio. radio je ko vurica, a sad su mi se pojavili 200 mb bad sectori!! ima ko kakva iskustva s tim diskom??? dal bude još jedno vrijeme radio ( barem dok lovu ne skupim za drugi) ili je to kraj ovok diska????
Seagate 500 gb 7200.11 problem
- poruka: 27
- |
- čitano: 7.474
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
reklamiraj ga ak je pod garancijom,to je poznata serija i svi trgovci su ga morali zamjeniti,imao sam isti slučaj
kupljen u vemilu radio kako kada,trebaju ih zamjenjivat sve trgovine,čak i spašavanje podataka moraju izvršit.
Ak te budu zavlačili i pravili se pametni i grbavi,javi se ima ljeka i za to,vjeruj mi
problem mi je da nemam račun. tako da ga nemogu niti reklamirati. probao sam disk sa hard disk sentinelom pretraživi sa nekakvom reinitial survace scan. piše da to privremeno pomaže. ima možda ko kakva iskustva s tim? mislim šrota mi po disku več zadnjih 20 sati. a piše da bi trebalo to nekoliko puta ponoviti ! pa da ne trošim uzalud svoje vrijeme.
Moj st3500320as je također jutros otkazao poslušnost.
Naime, Win XP su ujutro (računalo radi 24/7) bili na plavom ekranu, nakon restarta je prvo javio da mu fali hal.dll a nakon toga ga uopće nije htio startati.
BIOS prepoznaje disk nakon što se računalo prvi puta uključi, ali nakon toplog restarta prepoznat je samo drugi disk u računalu (ne-sistemski).
Malo sam gledao po forumima i vidio da se sugerira u Recovery Consolu ručno vratiti hal.ddl, međutim prilikom pokretanja RC-a sa XPsetupa kod prepoznavanja diskova (a prije samog ulaska u RC) se računalo zablokira na:
examining 476938 Disk 0 at id 0 on bus 0 atapi....
Ista stvar se događa i kad se pokuša napraviti svježa instalacija XP-a. Očito da je problem kod nekakvog inicijalno pristupanja disku od strane OS-a.
Pokušao sam sa zamjenom SATA porta, ali se događa ista stvar.
Da li je disk mrtav, ili ima nekih mogućnosti da se izvuku podaci sa njega.
Hvala na pomoći.
Goran
Poštovani Gorane,
Vaš problem sa Seagate 7200.11 je jedan od češćih problema sa tom serijom Seagate diskova.
Sam HDD je pred umorom, te bi bilo u redu, ako želite povratak podataka,
da se što hitnije javite http://www.inet.hr/~infolab/ Info Labu.
Meni su vratili veliku većinu podataka sa HDD-a, na kojem sam imao podatke vezane za firmu,
tablice i baze podataka.
S poštovanjem,
Don Kihoty
Moj st3500320as je također jutros otkazao poslušnost.
Naime, Win XP su ujutro (računalo radi 24/7) bili na plavom ekranu, nakon restarta je prvo javio da mu fali hal.dll a nakon toga ga uopće nije htio startati.
BIOS prepoznaje disk nakon što se računalo prvi puta uključi, ali nakon toplog restarta prepoznat je samo drugi disk u računalu (ne-sistemski).
Malo sam gledao po forumima i vidio da se sugerira u Recovery Consolu ručno vratiti hal.ddl, međutim prilikom pokretanja RC-a sa XPsetupa kod prepoznavanja diskova (a prije samog ulaska u RC) se računalo zablokira na:
examining 476938 Disk 0 at id 0 on bus 0 atapi....
Ista stvar se događa i kad se pokuša napraviti svježa instalacija XP-a. Očito da je problem kod nekakvog inicijalno pristupanja disku od strane OS-a.
Pokušao sam sa zamjenom SATA porta, ali se događa ista stvar.
Da li je disk mrtav, ili ima nekih mogućnosti da se izvuku podaci sa njega.
Hvala na pomoći.
Goran
Pozdrav,
imam dosta iskustava sa data recoveryem.
Želiš li sačuvati novce i podatke najbolje ti je da odeš na dijagnostiku kvara u DataSector , (dijagnostika je besplatna)
pa ce ti oni reći o kakvom je kvaru riječ i da li se podaci mogu izvući.
evo link http://www.datasector.hr
Moj st3500320as je također jutros otkazao poslušnost.
...
Pozdrav, imam identični hard cirka 20 mjeseci i nikad dosada nije bilo problema, cijelo vrijeme je uglavnom prepun podataka, dali mi možete reći
nakon koliko vremena Vam je hard počeo stvarati probleme jer imam dosta podatka pa ozbiljno razmisljam o nekakvom backupu na
drugom hard disku. Hvala.
Moj st3500320as je također jutros otkazao poslušnost.
...
Pozdrav, imam identični hard cirka 20 mjeseci i nikad dosada nije bilo problema, cijelo vrijeme je uglavnom prepun podataka, dali mi možete reći
nakon koliko vremena Vam je hard počeo stvarati probleme jer imam dosta podatka pa ozbiljno razmisljam o nekakvom backupu na
drugom hard disku. Hvala.
Pozdrav,
kad je riječ o SD15 problemu, zastoj se ne može predvijeti nikako. Najbolja prevecija ti je da napravis firmware update ili da redovito odrzacas backup.
Firmeware update kod HDD-a je riskantan, jer su šanse 50/50 u vezi podataka.
Kod nekih diskova se pri updateom firmewarea prazne tablice podataka,
te time i nestaju svi podatci.
Prije updatea firmewarea -> backup na drugi HDD i/ili medije.
Radio je cca. 1,5 godina. Sada kada sam otvorio kućište utvrdio sam i da mu toplinski uvjeti nisu bili baš optimalni, budući da je zaista radio 24/7.
Ma sreća da više manje imam sve backupirano, pa šteta nije prevelika, par izgubljenih mailova.
Pozdrav,
goran
Svi koji su kupili taj a i cijelu tu seriju Seagateovih ili Maxtorovih HDD-ova (od 640Gb, 700Gb, 1Tb...) proizvedenih u Rujnu/Listopadu 2008. godine mogu se oprostiti sa njima ako su im "krepali". U obzir dolazi jedino izvlačenje podataka, ukoliko se može.
Ja sam imao tu sreću da nisam imao previše važnih podataka, osim nekoliko seminara i referata i poneki glazbeni video. Odnesao sam HDD sa garancijom natrag u HG Spot, odakle je kupljen i u roku od tjedan i pol dana dali su mi novi Western Digitalov HDD od 640Gb (HDD koji je krepao bio je Maxtorov od 500Gb) zato jer više nisu imali HDD-ova od 500Gb na skladištu tako da sam u toj priči prošao vrlo dobro iako sam u početku bio ljut zbog gubitka podataka. Seagateovi HDD-ovi su izgubili moje povjerenje kod mene. Malo sam se informirao o tome što se HDD-u ustvari dogodilo i otkrio da ima grešku u FirmWareu zbog koje se HDD "zaključa" i matična mu ne može pristupiti (komunicirati). Postoji nekoliko homemade tutoriala na internetu kako ga otključati ali radi se o opasnim stvarima u koje se nije najbolje "petljati" ako se osoba ne razumije u elektroniku i ima mirnu ruku. Moje preporuka ili reklamacija ili spašavanje podataka.
Svi koji su kupili taj a i cijelu tu seriju Seagateovih ili Maxtorovih HDD-ova (od 640Gb, 700Gb, 1Tb...) proizvedenih u Rujnu/Listopadu 2008. godine mogu se oprostiti sa njima ako su im "krepali". U obzir dolazi jedino izvlačenje podataka, ukoliko se može.
Ja sam imao tu sreću da nisam imao previše važnih podataka, osim nekoliko seminara i referata i poneki glazbeni video. Odnesao sam HDD sa garancijom natrag u HG Spot, odakle je kupljen i u roku od tjedan i pol dana dali su mi novi Western Digitalov HDD od 640Gb (HDD koji je krepao bio je Maxtorov od 500Gb) zato jer više nisu imali HDD-ova od 500Gb na skladištu tako da sam u toj priči prošao vrlo dobro iako sam u početku bio ljut zbog gubitka podataka. Seagateovi HDD-ovi su izgubili moje povjerenje kod mene. Malo sam se informirao o tome što se HDD-u ustvari dogodilo i otkrio da ima grešku u FirmWareu zbog koje se HDD "zaključa" i matična mu ne može pristupiti (komunicirati). Postoji nekoliko homemade tutoriala na internetu kako ga otključati ali radi se o opasnim stvarima u koje se nije najbolje "petljati" ako se osoba ne razumije u elektroniku i ima mirnu ruku. Moje preporuka ili reklamacija ili spašavanje podataka.
pozdrav,
Nisu to jedine dvije opcije. Kako ti zvuči spašavanje podataka (100% podataka) i na kraju još dobiješ potpuno funkcionalan originalni disk.:D??
Svi koji su kupili taj a i cijelu tu ...
pozdrav,
Nisu to jedine dvije opcije. Kako ti zvuči spašavanje podataka (100% podataka) i na kraju još dobiješ potpuno funkcionalan originalni disk.:D??
Vidio sam da se može takvo nešto izvesti ali se disk mora poslati Seagateu u njihove laboratorije (najbliži je u Velikoj Britaniji). Ne čini mi se baš isplativo (vjerojatno bi poštarina bila velika ). Kad mi je disk krepo (prije 5 mjeseci), tražio sam na internetu tvrtke u hrvatskoj koje se bave spašavanjem podataka ali nisam naišao ni na jednu koja bi HDD mogla otključati. A i u međuvremenu sam izgubio povjerenje u Seagateove diskove.
Svi koji su kupili taj a i cijelu tu ...
pozdrav,
Nisu to jedine dvije opcije. Kako ti zvuči spašavanje podataka (100% podataka) i na kraju još dobiješ potpuno funkcionalan originalni disk.:D??
Vidio sam da se može takvo nešto izvesti ali se disk mora poslati Seagateu u njihove laboratorije (najbliži je u Velikoj Britaniji). Ne čini mi se baš isplativo (vjerojatno bi poštarina bila velika ). Kad mi je disk krepo (prije 5 mjeseci), tražio sam na internetu tvrtke u hrvatskoj koje se bave spašavanjem podataka ali nisam naišao ni na jednu koja bi HDD mogla otključati. A i u međuvremenu sam izgubio povjerenje u Seagateove diskove.
Ma ne, to ti se nebi isplatilo. Pa imaš u Zagrebu DataSector. Oni će ti otključati firmware i izvući sve datoteke.....
pozzzzz
Taj HelpDisc je poprilično skup...
Mnogo iskusniji Team, InfoLab, je povoljniji od njih...
A ono što je dobro je da ti naprave dijagnozu diska,
te ponudu koliko bi šta koštalo, bez da te oderu po repu.
Taj HelpDisc je poprilično skup...
Mnogo iskusniji Team, InfoLab, je povoljniji od njih...
A ono što je dobro je da ti naprave dijagnozu diska,
te ponudu koliko bi šta koštalo, bez da te oderu po repu.
Aj okanite se reklamiranja firmi,
nisi lud da te oderu ka majmuna,
uzmi dvd-a napravi back up najvažnijih podataka, ali najvažnijih, ako možeš dignit sistem
ili posudi od frenda vanjski ili unutarnji disk pa napravi isto,
računaj da disk krepava pa ti treba ili novi ili polovni disk ovisi kako si pri parama...
Ovo podebljano je najveća glupost koju sam čuo...
Evo primjerice, kolegica iz knjigovodsva.
HDD mrtav, htjela je samo izvući 10ak Mb, točnije bazu podataka iz DOS-a.
I ok, dobila je to, ali su joj i poslali HDD nazad sa popravljenim/preflashanim firmewareom, i HDD radi
kao "drugi disk" već sigurno par mjeseci sasvim ok.
Nemoj pljuvati po nekome ako to nisi doživio iz prve ruke, i pričati priče za malu djecu.
To je kao kad bi ja rekao da kad u Linksu kupiš PC, oni stave poderanu nalijepnicu
otraga na PC-u, pa kao "nemaš jamstva"...
Manje izmišljanja priči, više materijalnih dokaza.
Uostalom, ti si za sada samo reklamirati tu tvrtku (radiš tamo?), a InfoLab si samo popljuvao,
a da nemaš nikakvi živi dokaz za to.
Za obranu samo mogu reći da poznam ljude kojima su spasili 10+ godina rada, em baza podataka i sličnih "glupost".
Da naplate diagnozu, naplate, ali nešto sitno (100kn + PDV, što je stvarno malo, ipak njihov rad vrijedi toliko,
ako misliš da diagnoza nečjeg rada ne vrijedi pišljivih 100kn, onda ne cijeniš tuđe znanje, trud i rad),
i ako se ne slažeš sa cijenom popravka (recimo zamjena glavi na HDD-u), možeš dogovoriti samo spašavanja podataka,
a disk ne popravljati. I ne da si ga oni ostave i poprave, nego ti ga pošalju natrag neispravnog,
da nebi bilo da ga sebi poprave i ostave za "bilo šta".
...
Hmm po PCE ima dosta ljudi koje je InfoLab zayebao...
Mene do sada nisu. I imam vjerovatno još jedan disk koji ću tamo poslati,
jer koliko sam vidio, samo oni rade fizički servis diska.
Radi se o plastici na SATA konektoru na jednom Seagateu serije .11.
Naime plastika je puknuta, i jedini način da disk radi je taj, da je fiksiran na SATA kabal (to i radi, ali se disk ne može jednostavno seliti).
Dali u ovoj tvojoj firmi (ili firmi u kojoj radiš) ima usluga zamjene plastike na HDD-u?
(plastika kod elektronike)
Naime, meni nije problem zamjeniti tu plastiku, ali je ne mogu nabaviti, a svi HDD-ovi serije .11 koji su "pokvareni" su još pod jamstvom,
tako da i ne mogu iskoristiti njihovu plastiku.
Kad saznaš dali je kod vas to moguće, javi mi cijenu i nekakav kontakt broj/mail.
@Don Kihoty
Naravno da mogu riješiti takve sitnice. Zbog pravila foruma saljem ti više informacija na PM.
kupio sam uz onaj seagate,još jedan wd 500 gb blue. i danas bez nekog razloga idem ga provjeriti i hd sentinel mi javi da ima 34 bad sectora!!!
a diska sam kupio 25.2.2010. a niti jedan drugi program nije našao te bad sectore. mislim večina se naslanja na chekdisk od windowsa. neku preporuku možda???
Hirens Boot CD, imas MHDD sa kojim scaniras disk, 100% pouzdano.
Ukoliko nisi siguran odnesi dečkima u DataSector
kupio sam uz onaj seagate,još jedan wd 500 gb blue. i danas bez nekog razloga idem ga provjeriti i hd sentinel mi javi da ima 34 bad sectora!!!
a diska sam kupio 25.2.2010. a niti jedan drugi program nije našao te bad sectore. mislim večina se naslanja na chekdisk od windowsa. neku preporuku možda???
Ovaj WD disk provjeri s alatom od proizvođaca a ne s tam nekakvim alatom za diskove. To mozes iz windowsa napravit bez problema, prvo odradi Quick Test pa onda Extended Test kak se preporucuje. Onda bus znal jel disk ok i uredu, imas i upute na toj stranici ili detaljnije dole u PDF i nema problema a ovo na fotki je vrlo bitno pa treba podatke prvo pospremit.
http://support.wdc.com/product/download.asp?groupid=606&sid=3&lang=en
http://support.wdc.com/download/notes/WinDLG_v1_21_Release_Notes.pdf
odlućio sam kupiti 500gb wd black edition ili f3 od samsunga, zavisi što imaju kod mene u trgovinam. a onaj blue edition da stavim kao storage. sad me zanima da li postoji program s kojim bi mogao klonirati stari disk na novi, s tim da imam dvije particije na disku i htio da mi tako ostane. znači gore su mi windowsi 7 i puno podatki koji mi trebaju. da bi bilo poželjno da je to siguran program, pogotovo kad to nisam nikad radio. hvala na savjetim koje ste mi dali do sad!!!!!
odlućio sam kupiti 500gb wd black edition ili f3 od samsunga, zavisi što imaju kod mene u trgovinam. a onaj blue edition da stavim kao storage. sad me zanima da li postoji program s kojim bi mogao klonirati stari disk na novi, s tim da imam dvije particije na disku i htio da mi tako ostane. znači gore su mi windowsi 7 i puno podatki koji mi trebaju. da bi bilo poželjno da je to siguran program, pogotovo kad to nisam nikad radio. hvala na savjetim koje ste mi dali do sad!!!!!
Pozdrav,
Napravi image kompletnog diska sa Acronis True Image-om, te ga restoraj na novi disk.
U slučaju da nisi siguran, preporučam ti novu instalaciju OS-a a zatim copy/paste proceduru svih podataka.
Evo mali update.
Uvjerio sam se da InfoLab (preko mog "testnog" HDD-a, koji je tamo "zalutao"),
nakon obrade i naravno odustajanja od recoveryja podataka, moj HDD je bio wipean, dakle više se nisu mogli izvući podatci.
(nisu mi bili bitni, jer sam ih imao od prije, samo sam išao pogledati dali je istina što se priča, jer dosta ljudi/klijenata pošaljem upravo njima)
Na žalost svih nas, InfoLab wipea diskove, tako da ih slobodno preskočite.
Šaljite ih radije u HelpDisk...
Bar od njih nije bilo nikakvih pritužbi, a i s obzirom što sve nudi (pročitajte web) su pouzdana firma.
(primjerice držanje podataka na njihovom serveru, određeno vrijeme, da si korisnik može downloadati šta mu treba, stvarno pohvalno)
Toliklo od mene. Lp