Prije 3 dana sam kupio Samsung Galaxy S6 uz tarifu bez granica XL. Dobio novu karticu i sve što ide uz njega, novi PIN i sve ostalo. PIN još nisam zapamtio jer sam ga upisao samo jednom, kad sam prvi put palio mobitel, a nisam isključio opciju za upisivanje PINa pri paljenju uređaja. Problem je u tom sto sam otputovao u Švicarsku nakon nešto više od 12h od kupovine mobitela. Kutiju i karticu na kojoj pišu PIN i PUK nisam nosio jer nisam razmišljao o tome, a stari PIN sam znao napamet. Odmah mi je izbacio ažuriranje softvera i instalirao se,mobitel se ugasio i upalio i sad traži PIN kojeg ne znam...ima li netko sličnih iskustava i hoću li preko poziva uspjeti ista riješiti ako nazovem vip i objasnim im situaciju. Normalno da pretpostavljam da ću morati priložiti neke dokaze da se radi o osobi koja je zapravo kupila taj mobitel i na koju se vodi ugovor.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Rijeseno! Strucnjak svejedno hvala