Problem pri paljenju računala nakon Windows 7 inst

poruka: 22
|
čitano: 6.524
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Problem pri paljenju računala nakon Windows 7 inst

Da odma napomenem da sam laik pa ako već nudite rješenje objašnjavajte kao da govorite dvojcu iz glup i gluplji. {#}

 

Dakle imao sam jako dugo Windows XP i odlučio preći na Windows 7.

Imam dva HDD jedan od nekih 80gb drugi od 320gb (možda nekima malo meni sasvim dovoljno).

 

Na prvi sam stavio windows 7 a na drugom su ostali svi podaci,programi,igre itd.

 

Sve radi odlično osim jednog problema :)

 

Dakle pri paljenju računala dobijem poruku "Primary Master Hard Disk Error".

Pritiskom na F1 dobijem poruku "BOOTMGR is missing".

 

Restart ne pomaže,kao ni paljenje i gašenje ponovno.

 

Ulaskom u boot menu sa F11 mogu vidjet da jednostavno ne očitava Western Digital HDD tj. onaj na kojem su instalirani Windows 7.

 

Jedini način na koji mogu pokrenut računalo je da ga ugasim. Zatim iskopčam SATA kabel i onaj drugi iz WD HDD, malo pričekam i opet spojim.

Zatim upalim ponovo računalo i onda F11 (inače opet dobijem BOOTMGR missing) te tada napokon mogu vidjet i WD HDD te ga odabrat nakon čega se windowsi pokrenu.

 

Dakle vaj čudni način paljenja mi ne predstavlja neki problem jer traje svega 3-4 minute ali ipak nije ispravno.

 

Neki savjet za rješavanje bi bio dobrodošao.

 

Unaprijed hvala

 

Pri paljenju računala dobijem ovu poruku Pri paljenju računala dobijem ovu poruku
BOOTMGR missing BOOTMGR missing
Nakon iskopčavanja kabela svi su na broju Nakon iskopčavanja kabela svi su na broju
Poruka je uređivana zadnji put pet 8.8.2014 14:27 (KASA).
 
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Problem pri paljenju računala nakon Windows 7 inst

a na kojem od ta dva si imao XP?

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Problem pri paljenju računala nakon Windows 7
markymark099 kaže...

a na kojem od ta dva si imao XP?