Amazon i dalje vodeći na tržištu pametnih zvučnika, no Google je sve bliže

Tvrtka Strategy Analytics objavila je nove podatke o tržištu pametnih zvučnika u drugom kvartalu ove godine, vodeći je i dalje Amazon, no ubrzano mu se približava Google i kineska konkurencija

Matija Pavlić srijeda, 15. kolovoza 2018. u 19:50

Strategy Analytics je objavio još jedno ažurirano izvješće koje se tiče tržišta pametnih zvučnika. Amazon je i dalje vodeći na ovom tržištu zahvaljujući 4,8 milijuna isporučenih pametnih zvučnika u drugom kvartalu, što je pak bilo dovoljno za vodeći tržišni udio od 41%.

Za usporedbu, u drugom kvartalu prošle godine Amazon je isporučio 2,9 milijuna svojih pametnih zvučnika što je tada bilo dovoljno za također vodeći tržišni udio od 75,8%.

U drugom kvartalu ove godine međutim Amazonu se sve više približava Google sa svojim proizvodima. Google je u drugom kvartalu isporučio 3,2 milijuna svojih pametnih zvučnika, što je bilo dovoljno za tržišni udio od 27,6%, što je rast u odnosu na drugi kvartal prošle godine kao je Google isporučio 600 tisuća pametnih zvučnika te imao tržišni udio od 16,1%.

Na trećem mjestu u drugom kvartalu ove godine nalazi se Alibaba, koja u godinu dana došla s 0 na 7% udjela, s 800 tisuća isporučenih pametnih zvučnika.

Na četvrtom se mjestu nalazi Apple koji je u godinu dana došao s udjela od 0 na 5,9% i na 700 tisuća isporučenih zvučnika (u prvom kvartalu ove godine tvrtka iz Cupertina je isporučila 600 tisuća zvučnika). Listu zaključuju kineske tvrtke JD.com i Baidu.