Google Home Mini najprodavaniji pametni zvučnik u drugom kvartalu

Google Home Mini bio je prema tvrtki Strategy Analytics najpopularniji pametni zvučnik u drugom kvartalu, a Apple je ostvario najveću zaradu zahvaljujući prisustvu u high-end segmentu tržišta

Matija Pavlić četvrtak, 20. rujna 2018. u 18:11

Strategy Analytics donosi svježe podatke koji se tiču stanja na tržištu pametnih zvučnika, ovaj put za drugi kvartal ove godine. U spomenutom kvartalu isporučeno je ukupno 11,7 milijuna pametnih zvučnika.

Najpopularniji zvučnik u drugom kvartalu bio je Google Home Mini koji je prodan u 2,3 milijuna primjeraka (udio od 20% na tržištu), dok se na drugom i trećem mjestu nalaze Amazonovi aduti Echo Dot i Echo s 2,4 odnosno 1,4 milijuna prodanih primjeraka. Četvrto i peto mjesto zauzimaju Alibabin Tmail Genie i Google Home zvučnici s 800 tisuća isporučenih primjeraka, dok su svi ostali zvučnici isporučeni u 4,3 milijuna primjeraka.

Kako je vidljivo, Google i Amazon i dalje dominiraju tržištem pametnih zvučnika s zajedničkim udjelom od 38%, a iznenađenje je Apple čiji se HomePad zvučnici iz high-end segmenta uopće i ne nalaze na listi pet najprodavanijih zvučnika, no zato je Appleova zarada činila 16% cjelokupne zarade od ove vrste uređaja.

Proizvodi tvrtke iz Cupertina dominiraju kategorijom najskupljih pametnih zvučnika (od 200 američkih dolara na više) s udjelom od 70% u isporukama zvučnika u tom segmentu.   

U Strategy Analyticsu napominju kako tržište pametnih zvučnika u posljednjih 12 mjeseci bilježi velik rast, a na tržištu se očekuje i nova konkurencija u vidu tvrtki Bose i Samsung.