Pametni zvučnici: Amazon i dalje vodeći, no Google je sve bliži

Prema novom istraživanju tvrtke Strategy Analytics, Amazon je i dalje vodeća tvrtka na tržištu pametnih zvučnika, no Google se ubrzano približava

Matija Pavlić subota, 17. kolovoza 2019. u 07:00

Tvrtka Strategy Analytics provela je istraživanje o stanju na tržištu pametnih zvučnika tijekom drugog kvartala ove godine. U kvartalu je isporučeno 30,3 milijuna pametnih zvučnika što je dvostruku više u odnosu na drugi kvartal prošle godine.

Amazon Jeffa Bezosa i dalje je vodeći na ovom tržištu s 6,6 milijuna isporučenih Echo zvučnika, no tržišni udio je pao s prošlogodišnjih 29,1 na ovogodišnjih 21,9%. Padom Amazonova tržišnog udjela ponajviše se okoristila tvrtka Google koja je isporučila 5,6 milijuna Google Home zvučnika čime je ostvaren tržišni udio od 18,5%.

Velik uspjeh je ostvarila je kineska tvrtka Baidu koja je praktički od samih početaka prošle godine došla do 4,7 milijuna zvučnika isporučenih u drugom kvartalu ove godine (rast od 3775% i treće mjesto među proizvođačima). Četvrto i peto mjesto pripada također kineskim tvrtkama, to su Alibaba i Xiaomi. Šesto mjesto pripada Appleu, koji je od 800 tisuća HomePad zvučnika isporučenih prošle godine došao na 1,4 milijuna HomePad zvučnika isporučenih u drugom kvartalu ove godine.

Uz podatke o količini isporučenih zvučnika te proizvođačima spomenut je i podatak kako 30% američkih kućanstava posjeduje barem jedan pametni zvučnik. Samo tržište pametnih zvučnika očekuje daljnja ekspanzija imajući na umu moguća velika tržišta kao što su Brazil, Rusija i Meksiko.