Usporava se rast zastupljenosti pametnih zvučnika u američkim domovima

U novom istraživanju Consumer Intelligence Research Partnersa navodi se stanje na američkom tržištu pametnih zvučnika u SAD-u tijekom trećeg kvartala, spominje se određena stagnacija tržišta

Matija Pavlić četvrtak, 8. studenog 2018. u 13:26

U novom istraživanju Consumer Intelligence Research Partnersa navodi se stanje na američkom tržištu pametnih zvučnika.

Tijekom trećeg kvartala zabilježen je pad broja korištenih pametnih zvučnika u američkim kućanstvima. Za tri mjeseca koji su završili u rujnu u SAD-u je bilo oko 53 milijuna pametnih zvučnika, što je 6% više u odnosu na drugi kvartal kada ih je bilo 50 milijuna (rast se usporava u odnosu na trend snažnog rasta u prošlim kvartalima).

Amazon je sa svojim Echo proizvodima s udjelom među aktivnim zvučnicima od 70%, dok se na drugom mjestu nalazi Google s 25% aktivnih zvučnika. Treće mjesto s udjelom od 5% drži tvrtka Apple.

Oko 49% vlasnika Google Home pametnog zvučnika posjeduje bar jedan kućni pametni uređaj (na primjer pametni alarm), dok isto vrijedi za 36% vlasnika Amazonovih pametnih zvučnika.

Istraživanje je vršeno na uzorku od 500 ispitanika iz SAD-a koji su u istraživanju sudjelovali od 1. pa do 20. listopada ove godine, vlasnici su jednog ili više modernih pametnih zvučnika dostupnih na tržištu.