Sekiro: Shadows Die Twice premašio 2 milijuna prodanih primjeraka

FromSoftware je igračima željnih izazova pripremio još jednu odličnu igru, a to se odrazilo i u veoma impresivnim prodajnim rezultatima

Mateja Šop petak, 12. travnja 2019. u 02:00

Prošlo je tri tjedna otkad su igrači mogli početi istraživati novi svijet kojeg je pripremio poznati japanski razvojni tim FromSoftware. Hidetaka Miyazaki se odlučio odmaknuti od provjerenih RPG formula u kojima smo se do sada mogli mučiti i prijeći u žanr akcijskih igara, ali ono po čemu su njegove tvorevine poznate i dalje vrijedi i za Sekiro: Shadows Die Twice.

Unatoč tome što je igra, kao i sve prijašnje u serijalu Soulsborne, prilično teška i što se o tome već tri tjedna vode rasprave, ova akcijska igra u kojoj se radnja odvija početkom 16. stoljeća u fiktivnom dijelu Japana prodala se u više od dva milijuna primjeraka. Vijest je ponosno objavio Activision, koji je po prvi puta pomogao s izdavanjem neke FromSoft igre, uz dodatak da je igra do te brojke stigla u manje od deset dana. Prodaja se odnosi na sve tri platforme za koje je Sekiro dostupan, a izdavač nije objavio zasebne brojke za svaku, već napomenuo da se na svima igra dobro prodavala.

"Sekiro: Shadows Die Twice donio je nešto veoma posebno i jedinstveno u Activisionovu kolekciju izdanih igara. Bila nam je čast surađivati s FromSoftwareom i predstaviti potpuno novu franšizu igračima diljem svijeta. Zahvaljujući fanovima Sekiro je postao jedna od najprodavanijih igara u 2019. godini. Igra se dobro prodavala na svim platformama, uključujući i PC, i veseli nas podrška koju su nam i fanovi i kritičari pružili nakon izlaska. Lijepo je vidjeti zadovoljstvo koje fanovima pruža savladavanje svake nove prepreke u igri", izjavila je Michele Fonseca iz Activisiona.

Ovim tempom će Sekiro nadmašiti uspjeh svih prijašnjih FromSoftwareovih igrara. Dark Souls III je do brojke od tri milijuna prodanih primjeraka došao nakon nešto više od mjesec dana, a svim drugima je trebalo između pola godine i godine i pol dana da dođu do sličnih brojki. Osim što je nova igra drugačija od prošlih, ovaj je razvojni tim sada mnogo popularniji nego što je prije bio, pa nije toliko neobično da su ostvarili ovaj uspjeh.

Na njihovu žalost, glavna stvar o kojoj se priča je težina igre. Dva tabora svađaju se praktički otkad je Sekiro izašao: na jednoj strani se nalaze oni koji smatraju da bi sve igre trebale imati Easy Mode, da bi sve igre trebale biti za svakog i da će to omogućiti i onima koji imaju psihofizičke ili motoričke poteškoće da iskuse i ono što ostali mogu, dok se na drugoj strani nalaze oni koji se uopće ne slažu s time, u slučaju FromSoftovih igra smatraju da je težina i svladavanje prepreka najbitnija u dizajnu i da oni koji "plaču" da je teško jednostavno postanu dobri ili što bi se reklo "Git Gud".

Ova se diskusija vodi uglavnom bez prekida već tri tjedna, a dok se ove dvije strane svađaju, ostatak uživa u igri i šuti. Prvi dan nakon početka prodaje je na Steamu više od 125 tisuća igrača uskočilo u cipele shinobija Wolfa i još uvijek je dnevno igra više od 20 tisuća igrača, što je za singleplayer iskustvo bez ikakvog multiplayera, koji je bio prisutan u Soulsborne igrama, prilično dobro.

Ako želite vidjeti zašto se o ovome toliko raspravlja, možete sami zaigrati Sekiro: Shadows Die Twice na PC-u, PlayStationu 4 i Xboxu One i da li je igra toliko teška koliko se priča. Onima kojima jest i koji igraju na PC-u mogu već preuzeti razne modove koji će im borbu i istraživanje olakšati, pa možete uživati u igri kako god vam je zabavnije. Sve detalje o igri pronaći ćete na službenim stranicama, a ako želite ukratko vidjeti o čemu se radi bacite oko na video u nastavku.