Revolut i Wolt u lipnju dolaze u Zagrebu na konferenciju Customer Experience

Konferencija #CXZG 2019. otkrit će najbolje svjetske prakse u korisničkom iskustvu koje nude tvrtke poput vodeće europske mobilne banke Revolut i vrhunske digitalne dostavne službe Wolt

Bug.hr ponedjeljak, 20. svibnja 2019. u 13:38

#CXZG je prva konferencija u Hrvatskoj i regiji koja je potpuno posvećena korisničkom iskustvu (customer experience), a održat će se četvrtak 6. lipnja 2019. u prostoru zagrebačkog Algebra LAB-a od 10 do 17 sati u organizaciji Netokracije.

Na tržištu gdje telekomi nude neograničene tarife, a svi od banaka očekujemo odlična digitalna iskustva, jedini pravi način da se brend diferencira jest odlično korisničko iskustvo. Uz partnerstvo EY i Algebra LABa, konferencija #CXZG otkriva primjere najbolje svjetske prakse u korisničkom iskustvu koje nude tvrtke poput vodeće europske mobilne banke Revolut i vrhunske digitalne dostavne službe Wolt!

Uz vodeće primjere stranog tržišta, hrvatski CX stručnjaci otkrit će kako se razvijaju vrhunska korisnička iskustva uslijed digitalne transformacije i zahtjeva nove generacije digitalnih kupaca! Konferenciju će otvoriti Elena Lavezzi, voditeljica Revoluta za Jugoistočnu Europu, koja će pričati o utjecaju ove mobilne banke na tradicionalno europsko bankarstvo. Nakon nje, pozornicu će zauzeti i Elias Aalto, prvi skandinavski dobitnik Apple Design Awarda i suosnivač finske platforme za dostavu hrane Wolt, te otkriti sve sastojke svog uspjeha na preko 20 europskih tržišta.

Elena Lavezzi, Revolut
Elena Lavezzi, Revolut

Program će se još dotaknuti tema poput pretvaranja društvenih mreža u kanale za korisničku podršku, postavljanja CX-a kao prioriteta za cijelu tvrtku, učenja tradicionalnih podrška o customer successu od startupa te postaje li CX novi UX (user experience).