Coinbase ispraznio bankovne račune nekih svojih korisnika

Zbog pogreške u sustavu za naplatu popularna mjenjačnica kriptovaluta nekim je klijentima višestruko naplatila iste troškove

Sandro Vrbanus petak, 16. veljače 2018. u 16:00

Tijekom jučerašnjeg dana brojni su se korisnici po društvenim mrežama i forumima počeli žaliti na Coinbase i višestruku naplatu istih troškova. Naime, ova je popularna mjenjačnica kriptovaluta imala problema sa sustavom obračuna i naplate troškova za transakcije što je uzrokovalo nelogične financijske transfere s računa njihovih klijenata. Neki su se korisnici Coinbasea požalili da im je isti trošak naplaćen čak i do pedeset puta uzastopno.

Nakon nekoliko sati "panike" po društvenim mrežama i zatrpavanja Coinbasea upitima oko pogrešnih naplata, iz mjenjačnice su istražili stvar i pojasnili o čemu je riječ. Došlo je, naime, do pogreške u naplati s debitnih i kreditnih kartica za što oni nisu bili nadležni. Problem je, prema njima, uzrokovala kartičarska kuća Visa, s kojom sada surađuju na rješavanju problema i vraćanju preplaćenih iznosa svim korisnicima.

Svi koji imaju otvoren račun na Coinbaseu trebali bi provjeriti nedavne transakcije po svojim karticama i u slučaju da primijete bilo što sumnjivo morali bi kontaktirati izdavača svoje kartice i Coinbaseovu službu za podršku korisnicima.

Na ovaj su slučaj i prebacivanje krivnje reagirali i iz prozvane kartičarske kuće Visa. U njihovom sustavu, napominju, nije bilo nikakvih promjena koje bi mogle uzrokovati višestruku naplatu istih troškova, niti su problem doživjeli s bilo kojim drugim trgovcem osim s Coinbaseom.