Autor: Damir Radešić pet 7.4.2017 00:35 0 komentara

Nepraštajuća škola preživljavanja

Hellion nam je zapeo za oko tijekom prošlogodišnjeg sajma Reboot Infogamer, gdje je simpatična ekipa iz Beograda imala mnogo strpljenja za naša nebrojena i nepripremljena pitanja koja smo mahnito sipali iz rukava nakon što smo nakratko zaigrali ranu alpha verziju i zaključili kako pred sobom imamo nešto posebno

Ekipa Zero Gravityja prilično je hrabro zakoračila u nepoznati svijet realnih survival naslova svojim prvijencem Hellion. Spomenuti je krajem veljače zaplovio u vode ranog pristupa, u koji smo se milošću developera i sami uključili, te potvrdili mišljenje da je igra u pozitivnom smislu drugačija od ostalih, ali i kako na njoj još ima mnogo posla.


Priča nas vodi u 23. stoljeće, u kojem gotovo milijun kolonizatora kreće na putovanje u sustav Hellion, gdje će pronaći novi raj za ljudsku vrstu. Put je trajao gotovo čitavo stoljeće, no umjesto obećanih blagodati, nailaze na uništene brodove i dijelove zamišljene postaje koji plutaju svemirom, u kojem svaki čovjek pokušava preživjeti kako god zna i umije, bilo samostalno ili uz pomoć prijatelja, starih ili svježe stečenih. U takvom okruženju, govoriti o nekom uživanju, bilo bi sumanuto ako bi se radilo o stvarnim prilikama, no kako je riječ o igri, sa zadovoljstvom smo polako otkrivali kompleksne koncepte na kojima ova igra počiva, počevši od gomile modula brodova koje treba održavati dostupnim dijelovima, do privikavanja na kretanje u vakuumu, što nam je bila posebno bolna točka.


Kasnije smo otkrili još kompliciranije radnje, poput pripajanja modula postajama, tako da sam početak predstavlja svojevrsnu školicu koju treba savladati. Vidljivo je da su se autori potrudili svaki dio pomno dizajnirati kako bi igrači bili uvučeni u ovaj okrutan svijet, u kojem se svaka pogreška skupo plaća. Zaboravite li zatvoriti vrata prije izlaska u svemir, zrak iz postaje nepovratno nestaje. Kriva procjena zaliha goriva kojim biste trebali stići do drugog broda i vratiti se, dovodi do nasilne smrti koja je sveprisutna. Dakako, s obzirom na to da je riječ o razvojnoj verziji, u igri je vidljiva sva sila bugova, zbog kojih su umiranja češća no što bi trebalo, no svakim novim respawnom postajemo bolji u onome što radimo i početničke muke polako prelaze u automatizirane radnje zamjene neispravnih dijelova, osposobljavanja dotoka energije, slijeda procedura vezanih za šetnju po svemiru i tako redom.


Iako je PvP komponenta prisutna od samog starta, u trenutku pisanja ove najave iskusili smo je u samo nekoliko navrata na vlastitu inicijativu, dijelom zbog masivnog svijeta u kojem se sve odvija, a dijelom zbog toga što vjerojatno svi isprva žele savladati osnove i ne zamaraju se međuljudskim sukobima. Iako smo u globalu zadovoljni viđenim i polažemo velike nade u daljnji razvoj Helliona, zamjeramo izostanak tutoriala, koji bi svježim istraživačima nepoznatog pomogao u prvim koracima. Srećom, situacija se iz dana u dan popravlja, poglavito zahvaljujući samim igračima koji objavljuju početničke upute na YouTubeu. U svakom slučaju, daljnji razvoj Helliona pomno pratimo i vraćat ćemo mu se svako toliko kako bismo provjerili što je u njemu novo.

Tip

Survival

Izlazi

Nepoznato

Platforme

PC

Vezani sadržaji

Hellion

Sve o igri

Hellion u early accessu

GM Vijesti

Hellion u early accessu za mjesec dana

GM Vijesti