Autor: Daniel Lučić čet 10.11.2016 00:09 1 komentar

Grijeh vrijedan čekanja

Sredinom rujna na Steamovom Early Accessu pojavila se nedovršena verzija nastavka jedne od najhvaljenijih RPG igara 2014. godine, Divinity: Original Sin, a već sada nema straha – nastavak je bolji od originala


Vjerujemo da ni Larian Studios nije bio svjestan da će se iz Kickstarter kampanje za Divinity: Original Sin roditi instantni hit i jedan od ponajboljih RPG-ova 2014. godine. Sada se čini da se ovaj scenarij ponavlja. Larian je predstavio Divinity: Original Sin 2, uspješno se vratio Kickstarteru i na Steamov Early Access plasirao igru koja već djeluje bolje od originala, iako nas do njene konačne verzije dijeli još mnogo mjeseci.


Nitko vam ne bi zamjerio da na prvi pogled pomislite kako se radi o još jednom uljepšanom nastavku koji ne donosi pravi napredak. Divinity: Original Sin 2 ostao je top-down RPG u kojem stvaramo vlastitog lika, birajući neku od 12 dostupnih klasa i njegovu pozadinu te uskačemo u svijet fantazije kojim možemo lutati solo ili u kooperativnom multiplayeru. Potonjoj komponenti može pristupiti do četiri igrača, a ako igru igramo solo, upravljat ćemo svojim likom te kroz igru oko sebe okupiti pratitelje kojih u svakom trenutku može biti najviše tri. Pratitelji (i svi likovi koje u igri susrećemo) ovaj su put znatno detaljnije stvarani te imaju jedinstvenu osobnost, motivaciju i priču iz prošlosti koja ih je dovela do mjesta na kojem smo ih upoznali. Odabir pratitelja i odnos s njima trebao bi utjecati na razvoj priče, iako drastične razlike u našem 15-ak sati dugom druženju s Early Access verzijom nismo primijetili.


Borba i akcija zadržale su koncept iz 2014. godine pa se lutanje mapom i dalje odvija slobodno, a borba se svodi na pametno upravljanje akcijskim poenima. Larian je ipak uveo nekoliko dobrodošlih promjena, poput opširne interakcije s okolinom. Gotovo sve što se nalazi na mapi maštoviti igrači mogu iskoristiti kako bi ostvarili prednost u odnosu na neprijatelja. Vodene površine možemo zalediti ili naelektrizirati, ovisno o željama i potrebama, a slično možemo i s uljanim površinama, koje se mogu pretvoriti u vatrene zamke, ili blagosloviti te transformirati u podloge koje liječe suborce, dok protivnicima čine štetu. Pozicija na mapi u borbi Divinity: Original Sina 2 igra važnu ulogu. Stajanje na uzvišenoj točki povećava domet i smanjuje izglede da će vas projektili protivnika uspješno pogoditi. Ova novost omogućuje strateško nadigravanje s umjetnom inteligencijom, koja najčešće radi upravo ono što bi trebala. Nije glupa i predstavlja izazov čak i najvještijim veteranima žanra. Posebno nas je razveselila mogućnost kombiniranja različitih vještina i spellova kako bismo stvorili nove. Iako su kombinacije unaprijed definirane, ova novost doista vas čini krojačem vlastita iskustva, i ne možemo dočekati da je vidimo u finalnoj verziji.

Divinity: Original Sin 2 napredovao je i s tehnološke strane. Svijet igre mnogo je detaljniji nego u originalu, a lutanje njegovim prostranstvima doista je zabavno. Nikad ne znate gdje ćete naletjeti na novu tajnu ili novog potencijalnog suborca, i upravo je to čar kvalitetnog RPG naslova. Tijekom 10-ak sati dugu kampanju Divinity: Original Sin 2 dokazao je da se može mjeriti s prethodnikom, a nakon što stignu nadogradnje, nedvojbeno je da će ga nadmašiti.

Tip

RPG

Platforme

PC, PS4

Izlazi

2017.