Autor: Daniel Lučić uto 15.11.2016 00:16 0 komentara

Povratak iz mrtvih

Capcomov legendarni serijal Resident Evil proteklih je godina počeo ubrzano gubiti sjaj te postao sličniji Call of Dutyju nego strašnom hororu kakav smo zavoljeli. Capcom je, srećom, shvatio da tako više ne može te se s idućim nastavkom odlučio vratiti korijenima


Ako ćemo biti iskreni, moramo reći kako novi Resident Evil na prvi pogled ne bismo smjestili među igre ovog serijala. To ne mora biti loša stvar, jer je posljednjih nekoliko nastavaka doživjelo tranziciju u nešto neprepoznatljivo te je Resident Evil upravo zbog njih izgubio velik dio svoga sjaja. S Biohazardom Capcom će franšizu pokušati vratiti na noge, a učinit će to prateći trendove i izvlačeći inspiraciju iz recentnih horora poput Outlasta ili Alien Isolationa. Istovremeno, Capcomov Koshi Nakanishi jasno naglašava kako RE7: Biohazard nije reboot ni spin-off, već izravni nastavak osnovnog kanona, pokrenutog prije dva desetljeća.


Još uvijek je pomalo nejasno kako je Biohazard povezan s ranijim igrama serijala, jer se iz dosad prikazanih demo verzija malo toga može iščitati. U posljednjoj verziji igre, koju je Capcom prikazao novinarima, centralnu je ulogu igrala djevojčica Mia, koja pokušava pobjeći iz zapuštenog imanja gdje je naganja jeziva žena sa svjetiljkom u rukama. Spomenuta žena zove se Marguerite Baker i živi na jezivom imanju, s kojeg rijetki (očito) izlaze živi. Baš kao što je bio slučaj s prvom igrom serijala, ovaj je demo inspiriran američkim hororom s očitim referencama na legendarne naslove poput filmova“Teksaški masakr motornom pilom” ili “Brda imaju oči”. Osim elemenata iz spomenutih filmova, “novinarski demo” sadrži i reference na originalni Resident Evil u obliku dizajna lokacija te zagonetki koje neodoljivo podsjećaju na one otprije 20 godina. Elementi horora u novom Resident Evilu već sada su vrlo snažni, a ukupnoj jezi pridonose spaljene i osakaćene lutke te zvučna podloga od koje se ledi krv u žilama.


Važno je spomenuti da demo verzije Resident Evila 7 nisu dio osnovne igre. Svaka od njih predstavlja dio pozadinske priče, o kojoj ćemo kroz Biohazard saznati sakupljanjem zabilješki razbacanih svijetom. Slična je stvar s javnom demo verzijom nazvanom Beginning Hour, koja nam je sredinom godine omogućila da u ulozi bezimenog muškog lika pobjegnemo iz stare uklete kuće. Capcom je već tada rekao kako se radi o samostalnom iskustvu koje bi nam trebalo predstaviti osnovnu formu nadolazećeg Resident Evila, bez otkrivanja detalja koji bi nam mogli pokvariti priču. Zbog želje da igrači sve saznaju sami, razvojni je tim ostao tajanstven pa o narativnim detaljima nije govorio. Ono što znamo jest to da će Resident Evil 7: Biohazard predstaviti novog protagonista –Ethana. Ethan je civil bez ozbiljnijih borilačkih vještina kakvima su raspolagali likovi u ranijim igrama, što mu uvelike otežava pokušaj da pronađe svoju nestalu suprugu, zbog koje je završio na ukletoj plantaži Baker.


O Resident Evilu 7 još uvijek se zna mnogo manje nego što biste očekivali, jer izlazi već u siječnju. Hoće li nam pružiti priliku da se družimo s likovima iz ranijih igara? Kako će funkcionirati borba, i u kolikoj će se mjeri razlikovati od groznog “nimalo-horora” Resident Evil 6? Sve su to pitanja na koja smo već morali moći odgovoriti, a ne možemo.

Tip

Horor

Proizvođač/izdavač

Capcom

Platforme

PC, PS4, XONE

Izlazi

24. siječnja 2017.