Autor: Daniel Lučić čet 6.10.2016 00:17 0 komentara

Dragulj iz pepela

Pokušavši modernizirati serijal Settlers, Blue Byte krenuo je u potpunosti neočekivanim smjerom, i od svojeg originalnog projekta potpuno odustao, no odbio je odbaciti sav napredak te na temeljima nesuđenih Settlersa izgradio nešto novo i vrlo zanimljivo

U jesen 2014. godine Ubisoft Blue Byte javnosti je prikazao beta verziju nove igre serijala Settlers te niz promjena koje je s nastavkom planirao donijeti. Na njegovu žalost, igraća zajednica te je promjene dočekala “na nož”, zbog čega se razvojni tim bacio na posao kako bi ispravio sve što su višegodišnji fanovi igri zamjerali. Developeri su igru s vremenom u potpunosti redizajnirali i iz nje izbacili brojne elemente koje su ranije smatrali ključnima, no važnijeg napretka nije bilo, pa su vodeći članovi tima odlučili iskoristiti postavljene temelje za nešto potpuno drugačije. Nesuđeni Settlersi, tako su se razvili u Champions of Anteria, igru koja se odbija svrstati i u jedan žanr, i umjesto toga kombinira njih nekoliko.


Champions of Anteria odvodi nas u fantastični svijet kojim vladaju banditi i nasilna plemena (Kao kod nas! - op. ur.). Igra nas postavlja u ulogu grupice od pet heroja koji su si uzeli zadatak da Anteriju oslobode svih zala i njenim građanima ponovno izgrade sigurno mjesto za život. Priča se osvrće na nekoliko mračnih tema poput rata i smrti, no njen ton ostao je prilično vedar, a iako radnja povremeno djeluje otrcano, dovoljno je zanimljiva da vas uvuče i natjera da nastavite igrati.


Gameplay je podijeljen u nekoliko elemenat,a temeljenih na klasičnim pravilima menadžerskih, RTS i ARPG igara. Inovacija koju ova igra donosi najuočljivija je na velikoj nelinearnoj mapi koja podsjeća na pojednostavljenu verziju mape iz serijala Total War. Na ovoj mapi igrač svakog dana bira aktivnost kojom se želi baviti, bilo da je raspoložen za napad na punktove koje drži neprijatelj, obranu svojih linija ili izgradnju baze. Potonja aktivnost temeljena je na klasičnim pravilima city-builder igara i omogućuje da kroz izgradnju različitih građevina osiguramo pristup boljoj i naprednijoj opremi za svoje junake.


Ipak, akcijski elementi predstavljaju srž gameplaya Champions of Anterije, a oni do izražaja dolaze u napadačkim ili obrambenim misijama. Nakon kratkog opisa odabrane misije, potrebno je odabrati tri heroja čije će vještine biti najbolje za rješavanje problema pred kojim se nalazimo. Ovom segmentu igre potrebno je posvetiti mnogo pozornosti, jer je akcijska komponenta temeljena na pet čarobnih elemenata, a svakim od njih raspolaže samo jedan heroj. Ovi elementi funkcioniraju prema principu “papir-škare-kamen”, što znači da je svaki od njih jači od jednog, a slabiji od drugog. Nakon ulijetanja u akciju, igra se transformira u jednostavniju verziju Divinity: Original Sina, u kojoj možete i ne morate koristiti sustav aktivne pauze, ovisno o težini koju odaberete.


Iako moramo priznati da su iznad navedeni elementi prilično dobro balansirani i međusobno se upotpunjuju, ne možemo se oduprijeti pomisli da igri nedostaje dubine, pogotovo u sustavu izgradnje i upravljanja resursima. Ipak, nedvojbeno je da će Champions of Anteria pronaći svoju publiku, a igru ćemo i sami rado ponovno zaigrati.

ocjena 75%
Tip

ARPG/RTS

Platforme

PC

Plus

Dobra kombinacija akcijskog i taktičkog gameplaya

Minus

Menadžerskom dijelu nedostaje dubine

Dojam

Zgodan hibrid RTS, menadžerskih i ARPG igara koji ne zahtijeva veliku predanost, a pruža mnogo gušta

0% 0 ocjena posjetitelja

Vezani sadržaji

Champions of Anteria

Sve o igri

Champions of Anteria

ocjeni igru
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
pointer
0
diskutiraj na forumu