Bug Online

Mreža 11/XV - studeni 2010.

Tema broja

Helpdesk

Ruka pomoćnica

Proteklih nekoliko godina sve više tvrtki uviđa potrebu za uvođenjem službe za podršku korisnicima, popularno nazivane helpdesk. Osim pružanja podrške korisnicima i rješavanja njihovih problema u korištenju proizvoda iz prodajnog asortimana, mogućnosti i korisnost helpdeska u tvrtkama proizvodnih, uslužnih ili servisnih djelatnosti mogu direktno utjecati na povećanje zadovoljstva korisnika, a time i povećanju prodajnih aktivnosti. Takav poslovni potencijal potrebno je što bolje iskoristiti…

  • Uvod
  • Nadzorni i izvještajni alati
  • Microsoft i helpdesk
  • MS SCSM
  • Outsourcing

Intervju mjeseca

Steve Muench, Product Manager, Tools Division, Oracle

Zaronimo u ADF

Dive into ADF, naslov je bloga našeg sugovornika iz Oraclea. Steve Muench je višegodišnji predavač na Hrougu, a vidjet ćemo ga i ove godine u Rovinju, gdje bi trebao održati radionicu o debugiranju Oracle ADF aplikacija

MREŽA NA TERENU

HARDVER

  • Fujitsu RX300 S6
  • Sony Ericsson Aspen
  • Samsung Galaxy S I9000
  • Nokia E5

OSTALE RUBRIKE

  • Uvodnik
  • Kolumna: Luka Abrus
  • Kolumna: Ivo Špigel
  • Kolumna: Vanja Švajcer
  • Novosti
  • Slika mjeseca
  • Aktualnosti: Redizajn Twittera
  • Savjeti: Metoda Router on a Stick
  • Digitalna radionica: Sigurnost - Stuxnet
  • Download mjeseca
  • Kolumna: Oleg Maštruko

IT kalendar

Prijavite događaj
Probni pristup digitalnoj arhivi

Mreža Exclusive

WinDays17

Danas je tehnologija ključni pokretač gospodarskog razvoja i prosperiteta države, rasta bilo koje tvrtke i organizacije

Net Inspekt

Vaša IP adresa 54.161.22.187