Foxov AI nastoji redefinirati filmske trailere

Stručnjaci u filmskoj kompaniji 20th Century Fox razvili su sustav dubokog učenja koji na osnovu trailera predviđa kakva se publika može očekivati za određeni film

Matija Pavlić utorak, 31. srpnja 2018. u 13:00

Tim iz poznate filmske kompanije 20th Century Fox razvio je sustav za duboko učenje koji je u stanju na osnovu trailera predvidjeti kakva će publika željeti pogledati određeni filmski uradak.

Sustav je učio na bazi stotina trailera za određene filmove iz spomenute kompanije koji su povezani s brojem gledatelja koji su pogledali taj film.

Nakon procesa učenja sustav je bio u mogućnosti stvoriti određene veze između vizualnih elemenata u samom traileru (boje, lica, osvjetljenje i okoliš) te demografskih skupina koje je privukao određeni film. Trailer s toplim bojama i puno dijaloga imat će različitu publiku u odnosu na film s hladnim bojama s naglašenim panoramskim prikazom.

Sustav se može iskoristiti za stvaranje privlačnih trailera sa specifičnim ciljevima kao što je povećanje broja prodanih ulaznica i dovođenje većeg broja gledatelja u kina (u sklopu borbe za gledatelje sa sve popularnijim streaming servisima).