Foxov AI nastoji redefinirati filmske trailere
Stručnjaci u filmskoj kompaniji 20th Century Fox razvili su sustav dubokog učenja koji na osnovu trailera predviđa kakva se publika može očekivati za određeni film
Tim iz poznate filmske kompanije 20th Century Fox razvio je sustav za duboko učenje koji je u stanju na osnovu trailera predvidjeti kakva će publika željeti pogledati određeni filmski uradak.
Sustav je učio na bazi stotina trailera za određene filmove iz spomenute kompanije koji su povezani s brojem gledatelja koji su pogledali taj film.
Nakon procesa učenja sustav je bio u mogućnosti stvoriti određene veze između vizualnih elemenata u samom traileru (boje, lica, osvjetljenje i okoliš) te demografskih skupina koje je privukao određeni film. Trailer s toplim bojama i puno dijaloga imat će različitu publiku u odnosu na film s hladnim bojama s naglašenim panoramskim prikazom.
Sustav se može iskoristiti za stvaranje privlačnih trailera sa specifičnim ciljevima kao što je povećanje broja prodanih ulaznica i dovođenje većeg broja gledatelja u kina (u sklopu borbe za gledatelje sa sve popularnijim streaming servisima).