Uber ima novi logotip na kojem piše samo – Uber

Početkom 2016. godine Uber je s prepoznatljivog "U" prešao na nikome jasni i teško prepoznatljivi vizualni identitet. Nova uprava i to je promijenila

Sandro Vrbanus petak, 14. rujna 2018. u 06:00

Bivši šef Ubera, kontroverzni Travis Kalanick, osobno je sudjelovao u dizajniranju logotipa Ubera koji je predstavljen u veljači 2016. godine. Tada je zajedno s dizajnerskim timom svijetu pokušao pojasniti neke "atome" i "bitove" od kojih je sačinjen cijeli svijet, pa tako i Uberova usluga, no uzalud – baš nikome osim autorima ove kreacije tada nije bilo jasno što bi nelogični i neprepoznatljivi oblici trebali predstavljati. Kasnije je vizualni identitet ponešto pojednostavljen, a da bi se to dogodilo Kalanick je trebao prije toga otići iz kompanije.

Evolucija dizajna objavljena 2016.
Evolucija dizajna objavljena 2016.

Nova uprava već mjesecima pokušava popraviti štetu, okrenuti kompaniju na put rasta i ostvarivanja dobiti, a očito su s Kalanickovim nasljeđem odlučili raskrstiti i simboličnim rebrandingom. Od sredine ovoga tjedna, naime, Uberove aplikacije imaju novi logotip koji označava određeni povratak korijenima.

Novi Uberov službeni znak
Novi Uberov službeni znak

Prepoznatljivi bijeli natpis na crnoj podlozi vraćen je, s time da se sada umjesto stiliziranog slova "U" na ikonama aplikacija nalazi natpis "Uber". Isti će, u istom fontu, krasiti i njihova vozila na tržištima gdje ona tako moraju biti označena.

Ostatak vizualnog identiteta u drugim primjenama
Ostatak vizualnog identiteta u drugim primjenama

Uz novi korporativni redizajn objavili su i vrlo detaljno pojašnjenje svih njegovih detalja i razloga za svaku pojedinu promjenu, koja odražava njihov novi korporativni identitet. Kako bilo, od sada će Uberovu aplikaciju po ikoni prepoznati i oni koji se njihovim uslugama prijevoza ne koriste prečesto.