prodaja@kockaikugla.com hr@kockaikugla.com vjeko.kovacicek@kockaikugla.com info@kockaikugla.com mail@kockaikugla.com webmaster@kockaikugla.com admin@kockaikugla.com kockaikugla.com web.kockaikugla.com www.kockaikugla.com

Bug Online

Mobiteli

Pad početnog oduševljenja

Zanimljivo istraživanje tvrtke Pinch Media sprovedeno je na uzorku od 30 milijuna učitanih aplikacija za Appleov iPhone, a cilj mu je bio otkriti učestalost i način korištenja ovih programa. Prema prezentaciji na newyorškom sastanku razvijatelja aplikacija za ovaj uređaj - New York iPhone Developers Meetup, svega 20% korisnika ponovo pokrene besplatno učitanu aplikaciju samo dan nakon njene instalacije. Kako vrijeme prolazi sve manja je učestalost korištenja takve aplikacije, pa je nakon 30 dana koristi samo 5% korisnika, a nakon tri mjeseca više niti jedan.


Sličan trend pokazuju i komercijalne aplikacije, a ne samo besplatne, što je signal razvijateljima da imaju vrlo kratko vrijeme da pokažu korisnicima što sve njihov program može, ukoliko ih žele zadržati.


Također je raspravljano o isplativosti besplatnog distribuiranja aplikacija koje se financiraju oglasima. Prema analizi Pinch Medie, da bi se isplatila ovakva distribucije, aplikacije bi trebale jednostavno "bombardirati" korisnika hrpom oglasa, što se, pak, ne bi zasigurno dopalo korisnicima. Zaključak je - ne očekujte da možete preživjeti s ovakvim modelom.
Detaljnije možete vidjeti na stranicama AppleInsidera ovdje.
 

dodaj komentar

zadnji komentari na forumu (8)

equinox__ sub 21.2.2009 16:34

Pad početnog oduševljenja

Zavisi kako tko. ja ih podosta koristim. ima ih korisnih. najvise one sa Cydie :)...

Ivan(4) pet 20.2.2009 21:43

Pad početnog oduševljenja

Nije stvar u tome da razvijatelji "imaju vrlo kratko vrijeme da pokažu korisnicima što sve njihov program može", već da je App Store carstvo aplikacija od $0.99 pa im je i vrednost u skladu sa time. Kada bi skuplje (i smislenije) aplikacije mogle da se probiju na prvu stranu, developeri bi trošili v...

Jason Bourne pet 20.2.2009 20:56

Pad početnog oduševljenja

Slažem se s analitičarima - nakon restorea i updatea firmwarea instalirao sam desetak aplikacija (kao - nekad će mi trebat) koje koristim uistinu rijetko......

Inari pet 20.2.2009 20:47

Pad početnog oduševljenja

Većina aplikacija je smećasta, a da bih probrao one koje nisu potrebno se ulogirati na US store jer ovaj redosljed kojim su sortirane u CRO store nema veze sa stvarnom worldwide popularnošću aplikacija....

bestia pet 20.2.2009 20:30

Pad početnog oduševljenja

Najgore je to sto se u sumi aplikacija vuse nemogu sjetiti koju sam platio a koju ne, prije nego obrisem....

Prema istraživanju analitičara, samo 30 dana nakon skidanja neke aplikacije za iPhone koristi je manje od 5% onih koji su je instalirali

pet 20.2.2009

najkomentiranije na forumu