prodaja@kockaikugla.com hr@kockaikugla.com vjeko.kovacicek@kockaikugla.com info@kockaikugla.com mail@kockaikugla.com webmaster@kockaikugla.com admin@kockaikugla.com kockaikugla.com web.kockaikugla.com www.kockaikugla.com

Bug Online

press wire

Potrošači se ubrzano prebacuju na digital, a kompanije ih teško prate

Izgledno je da će ove godine ulaganja kompanija u digitalno oglašavanje premašiti ulaganja u televizijsko oglašavanje. Globalno, na nekim tržištima preko 40 posto oglašivačkih budžeta kompanije troše na digitalni marketing, pokazalo je istraživanje medijske kompanije Magna. Ubrzano se približavamo trenutku u kojem će kompanije trošiti više na social, tražilice, online video i display oglašavanje nego na tradicionalne oglašivačke platforme.

 

Ali bildanje oglašivačkih budžeta za digitalne kanale ipak nije dovoljno, pokazuje zajednički  izvještaj The c i Facebooka pod nazivom “Revolucija digitalnog oglašavanja tek je započela” (The Digital Marketing Revolution Has Only Just Begun). Najuspješnije kompanije koriste danas dostupne velike baze podataka kako bi radikalno personalizirale korisničko iskustvo.

 

“Većina tradicionalnih marketinških tehnologija koje su marketingaši naučili koristiti, poput široke segmentacije potrošača i marketinških kanala, u digitalnom je marketingu izlišna”, izjavio je Marc Schuuring, partner u BCG-u i jedan od autora izvještaja, te dodao: “Te su metode marketingašima bile korisne pred deset i više godina, ali danas njihov rad mora biti baziran na digitalnim podacima o potrošačima”.

 

Era personalizacije

 

Potrošačima su tradicionalne marketinške metode sve dosadnije. Više od 25 posto svih korisnika pametnih telefona već je instaliralo aplikacije za blokiranje oglasa, kažu podaci eMarketera, a ta brojka brzo raste.  Pri odabiru novih proizvoda i usluga, potrošači se više nego ikada pouzdaju u savjete ljudi koje poznaju i kojima vjeruju. Uz to, potrošači su sve vještiji u korištenju digitalnih tehnologija i sve više nestrpljivi kad dobiju oglas koji im nije zanimljiv, nametljiv je ili nevažan, zbog čega je personalizacija ključni element diferencijacije.

 

Nove marketinške tehnologije na tržištu dozvoljavaju daleko više personalizirano i ciljano oglašavanje. Video zamjenuje klasične fiksne oglase. Podaci i analitika hrabre oglašivače da se upuste u eksperimente s testiranjem i učenjem i potiču kupovinu kroz automatizirane platforme i aukcije. Kroz samo tri do pet godina, personalizirano bi oglašavanje moglo zauzimati čak osamdeset posto svih budžeta za digitalno oglašavanje, a očekuje se i kako će nastaviti ulaziti u tradicionalne medije.

 

Najnapredniji digitalni marketeri bave se analizom gomile dostupnih podataka o potrošačima: medijskih podataka, podataka o odnosima s kupcima, podacima o korištenju aplikacija i mnogim drugim, sve kako bi bolje razumjeli ponašanje pojedinačnih potrošača, što ih zanima, kad razmišljaju o kupovini, gdje se nalaze i kako reagiraju na specifične oglašivačke poruke.

 

Kako brendovi brže mogu preći na digital

 

Da bi bolje iskoristili mogućnosti transformacije digitalnog marketinga, BCG i Facebook su s vodećim proizvođačima roba široke potrošnje radili na primjeni najsuvremenijih marketinških tehnika na specifičnim poslovnim izazovima.

 

Te su kompanije iskoristile tri sile koje fundamentalno mijenjaju način na koji se marketing radi:

  • Pristup velikom broju podataka koje koriste u kampanjama u realnom vremenu
  • Sposobnost da razviju dugoročan i višekanalni pristup potrošaču (umjesto jednokratnih, nasumičnih interakcija)
  • Fleksibilnost u primjeni više koncepata i prikupljanju povratnih informacija od potrošača u realnom vremenu

Sve kompanije uključene u projekt imale su iznimne rezultate zahvaljujući primjeni novih marketinških tehnika. ”Nakon provedbe pilot kampanja, kompanije su izvjestile kako su imale niz pozitivnih rezultata, uključivo s rastom povrata na ulaganje u marketing od čak 30 posto, dramatičan pad troška pridobijanja novog kupca i mjerljiv rast korištenja aplikacija i angažmana kupaca”, izjavio je Diederik Vismans, principal u BCG-u i jedan od suautora izvještaja: “Kad ga se pravilno koristi, digitalni marketing može potpuno preobraziti model rasta poslovanja”.

dodaj komentar
Zajednički izvještaj Facebooka i The Boston Consulting Group pokazuje kako se kompanije brže mogu prebaciti na digitalno oglašavanje

sri 17.5.2017

Kirin 970 stiže u 10-nanometarskom procesu

Na microblogging platformi Weibo pojavile su se informacije o budućem Kirin 970 čipu koji bi trebao sadržavati Cortex-A73 procesorske jezgre i Mali-G71 grafiku 22:30

Fitbit objavio listu zemalja čiji stanovnici vole biti u formi

Fitbit je objavio ljestvicu zemalja u kojima korisnici najviše vole biti aktivni, a vode Irci; u Španjolskoj u prosjeku svakog dana naprave najviše koraka, a u Velikoj Britaniji najviše spavaju 21:49

Amazon ne odustaje od svojih Fire tableta

Amazon je obnovio svoju liniju Fire tableta s dva modela, Fire 7 i Fire HD 8, koji su tanji i lakši od svojih prethodnika, a tu je i naglasak na autonomiji oba uređaja 19:38

Microsoft i Programerko pokreću klubove programiranja širom Hrvatske

Klubovi programiranja (Code Clubovi) dio su svjetske volonterske mreže. U Hrvatskoj ih ima 30, a do kraja godine će se osnovati još 10 17:39

Idući tjedan je jubilarni 40. MIPRO, glasoviti ICT skup u Opatiji

Od 22. do 26. svibnja brojni IT profesionalci i manageri, obrazovni stručnjaci i poslovni ljudi iz skoro 40 zemalja boraviti će na najvećem nekomercijalnom ICT skupu u regiji 17:01

Održan Mjesec eduroama

Srce kao nacionalni koordinator usluge eduroam i ove je godine od 3. travnja do 7. svibnja 2017. organizirao Mjesec eduroama. koji je nastavak tradicionalnog Tjedna eduroama 16:58

Potrošači se ubrzano prebacuju na digital, a kompanije ih teško prate

Zajednički izvještaj Facebooka i The Boston Consulting Group pokazuje kako se kompanije brže mogu prebaciti na digitalno oglašavanje 16:51

Predstavljeni mobiteli Moto C i Moto C Plus

Motorola je predstavila dva nova mobitela – Moto C i Moto C Plus koje odlikuje slabiji hardver zbog čega će po dolasku na tržište stajati do 120 eura 15:12

Galaxy Note 8 s još većim, 6,3-inčnim zaslonom

Nakon fijaska s Noteom 7, ljubitelji Note serije s nestrpljenjem očekuju Note 8, shodno tomu ni glasina vezano uz njega ne nedostaje – najnovije prognoziraju veći zaslon, od čak 6,3-inča 14:14

MacBook linija dobiva nove procesore

Nagađa se da bi na WWDC-u Apple trebao osvježiti svoju ponudu prijenosnika s nešto snažnijim Intelovim procesorima 12:56

IBM ima najsnažnija kvantna računala do sada

Umjesto dosadašnjih 5 kubita, IBM je uspješno testirao kvantna računala sa 16 i 17 kubita (kvantnih bitova) i dao ih na raspolaganje javnosti 10:58

Biz Stone se vraća u Twitter

Financijski posrnula društvena mreža ponovno će udružiti snage s još jednim svojim suosnivačem 09:57

Huawei Nova 2 imat će 5,2-inčni FHD zaslon

Kroz kojih desetak dana Huawei će predstaviti nasljednike prošlogodišnjih uređaja iz Nova serije - barem jedan od njih imat će FHD zaslon dijagonale 5,2-inča 09:14

MP3 odlazi u povijest

Popularni MP3 format odlazi u povijest, a zamijenit će ga AAC (Advanced Audio Coding). 08:06

Francuska kaznila Facebook

Francuska agencija CNIL za zaštitu podataka i privatnosti korisnika kaznila je Facebook novčanom kaznom od 150 tisuća eura jer nije spriječeno da podaci korisnika dospiju u ruke oglašivača 06:04

Galaxy S8 i S8+ prodani u 5 milijuna primjeraka

Samsung je objavio kako je dosad prodano već 5 milijuna primjeraka njihovih Galaxy S8 i Galaxy S8+ flagship uređaja iako oni u Kinu (kao najveće svjetsko tržište smartphonea) stižu krajem svibnja 01:09

tjedni pregled

najkomentiranije na forumu