prodaja@kockaikugla.com hr@kockaikugla.com vjeko.kovacicek@kockaikugla.com info@kockaikugla.com mail@kockaikugla.com webmaster@kockaikugla.com admin@kockaikugla.com kockaikugla.com web.kockaikugla.com www.kockaikugla.com

Bug Online

Trendovi

Top pet trendova medijske industrije

Prema PwC-ovom izvješću Global entertainment and media outlook 2016–2020 u idućih će pet godina ukupni svjetski prihod od zabavne industrije i medija porasti po složenoj godišnjoj stopi rasta (CAGR) od 4,4 % s 1,72 bilijuna dolara u 2015. na 2,14 bilijuna dolara u 2020.

 

Zabavna industrija i mediji dinamičan su i raznolik sektor sa stabilnim i održivim rastom. Iako taj snažan skupni rast nije jednako podijeljen među svim sudionicima u sektoru, zavidan rast i prilike mogu se pronaći u mnogim dijelovima sektora. Drastično usporavanje u nekim područjima i potpuni zastoj u drugima prisutni su istodobno s nevjerojatnim širenjem u popularnim zemljama, regijama i sektorima, čime se stvara globalni medijski krajolik obilježen promjenama u raznim aspektima.

 

Globalno najbrže rastući segment u idućih pet godina bit će internetsko oglašavanje koje bilježi CAGR od 11,1 %, a slijedi ga pristup Internetu s CAGR-om od 6,8 %.

 

Međunarodna konzultantska kuća Pwc utvrdila je pet ključnih promjena koje se odvijaju u pet dimenzija zabavne industrije i medija: demografiji, konkurenciji, potrošnji, geografiji i poslovnim modelima. Tih pet istodobnih i međusobno povezanih promjena utječu i reagiraju jedna na drugu. One bi trebale poslužiti kao ozbiljan poticaj veteranima i novopridošlicama u medijskom sektoru da se pokrenu i potraže prilike za rast na tržištima diljem svijeta.

1. promjena – Demografija: fokus na mlade potrošače

 

Analiza nacionalnih tržišta zabavne industrije i medija pokazuje da na globalnoj razini postoji gotovo savršena veza između relativnog broja stanovništva mlađeg od 35 godina i porasta potrošnje na zabavnu industriju i medije, što potvrđuje da su mlađi potrošači danas glavni pokretači globalnog rasta. PwC-ova analiza ukupnog rasta prihoda od zabavne industrije i medija na 10 demografski najmlađih i 10 demografski najstarijih tržišta otkriva da potrošnja na zabavnu industriju i medije na 10 najmlađih tržišta raste prosječno tri puta brže nego na 10 najstarijih tržišta. To načelo vrijedi neovisno o bogatstvu zemlje, pa bi dob mogla imati veći utjecaj na rast.

 

2. promjena – Konkurencija: sadržaj je i dalje glavni

 

U svijetu u kojem se Netflix može pojaviti u 130 novih zemalja u jednom danu lako se dođe do pretpostavke da sadržaj postaje sve homogeniji na globalnoj razini. No stvarnost je da sadržaj istodobno mijenjaju sile globalizacije i lokalizacije te da izbor sadržaja i kulture ostaju ukorijenjeni u lokalnom kontekstu unatoč tome što industrija postaje sve globalnija.

 

3. promjena – Potrošnja: sreća koju donose paketi

 

Sposobnost potrošača da osmisle i organiziraju svoju medijsku konzumaciju jedan je od najjačih trendova koji su se pojavili u sektoru. No, paketi usluga daleko su od ralja prošlosti jer su postojeći operateri, unatoč zakašnjeloj reakciji, sada opet uskočili u ring ponudivši integrirani multiplatformski sadržaj dostupan na TV-u, prijenosnom računalu, tabletu i pametnom telefonu. Kako ti modernizirani paketi usluga dobivaju zamaha, PwC-ovi analitičari vjeruju da će se većina digitalnih OTT (over-the-top) usluga za masovno tržište postupno ponovno stopiti s ponudama paketa usluga koji će podsjećati na tradicionalne pakete analognih usluga, no imat će fleksibilnije cijene i bit će dostupne na velikom broju uređaja.

4. promjena – Geografija: tržišta rasta 

 

Poduzeća u zabavnoj industriji i medijima općenito su imala jedan skup očekivanja od razvijenih tržišta i drugi skup očekivanja od tržišta u razvoju. No dinamika se brzo mijenja uslijed pojave novih usluga koje tjeraju tržišta da se razvijaju na različite načine, što znači gospodarstava bazirana na „prilikama“, čak i unutar jedne regije, mogu imati različite uzorke rasta. Stoga se, osim na najbrže rastuća tržišta poput Indonezije, Indije i Perua, poduzeća u zabavnoj industriji i medijima moraju usredotočiti i na tržišta koja ostvaruju najveći apsolutni rast u dolarima, primjerice SAD i Kinu.

 

5. promjena – Poslovni modeli: transformacija s povjerenjem

 

Današnje tržište zabavne industrije i medija uključuje i tehnološka poduzeća koja nastoje što brže postati poduzeća za hibridni sadržaj te tradicionalne izdavače koji se pak razvijaju da postanu hibridna tehnološka poduzeća. To pokazuje da rast tehnologije i digitalizacije kida postojeće veze, istiskuje veća multifunkcionalna poduzeća kako bi stvorila prostora za manja specijalizirana poduzeća te omogućuje manjim i okretnim konkurentima da potuku poduzeća koja su se već ustalila tržištu. Postojećim agencijama za oglašavanje ovo je prilika da preusmjere svoje poslovanje kako bi postale od neprocjenjive važnosti za tržišta, a to mogu postići spajanjem sposobnosti oglašavanja putem softwarea, analitike, agregacije podataka, te izvornog sadržaja, čime će stvoriti novu „super” agenciju.

dodaj komentar
Veliki rast potražnje među mladim potrošačima otvara nove prilike za industriju medija, a PwC je napravio pregled glavnih trendova

ned 12.6.2016

IHS: U idućim godinama rast će zastupljenost OLED televizora

Prema tvrtki IHS, televizori bazirani na OLED tehnologiji bi do 2020. godine trebali činiti 44,4 posto tržišta televizora čija je cijena veća od 2500 američkih dolara 23:38

Snimat će se i film o Theranosu

Startup koji je zgrnuo milijarde lažnim tvrdnjama o svojim medicinskim dostignućima dobit će holivudsku ekranizaciju 23:07

Lenovo ipak neće ugasiti Moto X seriju

Nakon što je Lenovo najavio novu Moto Z seriju mobitela, počelo se šuškati o gašenju postojeće Moto X serije, srećom samo se šuškalo, Moto X serija ide dalje 22:55

8 milijardi uređaja na Internetu

Krajem prošle godine na Internet je bio spojeno 8,1 milijardi uređaja u svijetu, tvrdi IHS Technology 20:26

Amazon se sprema postati konkurencija Spotifyu i Apple Musicu

Prema Reutersu, Amazon bi se uskoro trebao aktivnije uključiti na tržište streamanja glazbe s vlastitim servisom koji bi trebao konkurirati servisima kao što su Spotify i Apple Music 14:18

Yahoo ukida podršku za svoju staru Messenger desktop aplikaciju

Yahoo je objavio kako će 5. kolovoza ugasiti desktop verziju svoje aplikacije Yahoo Messenger, korisnicima ostaju verzije aplikacije na Android i iOS mobilnim uređajima, kao i web verzija aplikacije 12:39

Getac B300, fanless laptop za sve terene

Iz američkog Getaca stiže novi model ultra otpornog B300 prijenosnika, novi model donosi Skylake procesore, Windowse 10, fanless sustav hlađenja te kao šlag na kraju autonomiju do 30 sati 11:06

Top pet trendova medijske industrije

Veliki rast potražnje među mladim potrošačima otvara nove prilike za industriju medija, a PwC je napravio pregled glavnih trendova 11:00

Twitter upozorava na sigurnost lozinki

Nakon što su neki korisnički podaci procurili na dark web Twitter je blokirao kompromitirane račune i zahtijeva promjenu lozinke 10:13

EURO 2016 – predviđamo rezultat utakmice Turska vs. Hrvatska

Došao je i taj dan, nastup naših na EP! Stoga na virtualnom terenu predviđamo rezultat kojim će Vatreni pokrenuti svoj put na ovogodišnjem Euru. Pogledajte kako je to izgledalo u PES-ovoj simulaciji 08:35

Indija odbila Googleov servis Street View zbog sigurnosnih razloga

Prema pisanju indijskih medija, tamošnje Ministarstvo unutrašnjih poslova odbilo je Googleu dati dozvolu za ulazak njihovog servisa Street View na indijsko tržište zbog sigurnosnih razloga 08:01

Moto Z stiže i u gotovo neuništivom, Force izdanju

Usporedo s Moto Z modelom Lenovo je predstavio i jedan gotovo neuništivi model – Moto Z Force koji dolazi s dodatnom StatterShield zaštitom 07:37

Lopovi bez problema ukrali 19 iPhonea iz Appleovog dućana

Policija New Yorka izdala je priopćenje u kojem navodi detalje pljačke s početka mjeseca, kada su nepoznati počinitelji uspjeli ukrasti 19 iPhonea iz Apple Storea u četvrti Soho 07:10

tjedni pregled

najkomentiranije na forumu