Xiaomi se serijom videa izruguje notchu

Xiaomi je odlučio promovirati mobitel Mi 9T tako da na šaljiv način prikaže kako bi to bilo kada bi se notch nalazio svuda oko nas i ometao nas tako u svakodnevnim poslovima

Stjepan Bilić utorak, 18. lipnja 2019. u 16:30

Mobiteli s urezanim zaslonima neko su već vrijeme normalna pojava na tržištu. Trend takvih mobitela počeo je s Essentilal Phoneom, a maha uzeo s prvim urezanim iPhoneom – iPhoneom X.

No kako tehnologija napreduje isti dosta brzo nestaju s novih uređaja. Razlog tomu su svakako izumi poput slidera i pop-up kamera, a uskoro i smještanje kamere pod zaslon. Xiaomi se stoga odlučio na šaljivu reklamnu kampanju za svoj novi mobitel Mi 9T. Odmah na početku treba istaći kako novi model i nije sasvim nov, isti smo imali prije upoznati pod nazivom Redmi K20, a Mi 9T je samo njegova inačica za globalno tržište.

Xiaomi je Mi 9T odlučio promovirati tako da stavlja naglasak na nedostatak bilo kakvih ureza i proreza u zaslonu. Tim povodom je snimio i tri kratka, šaljiva videa – Beware the Notch, u kojima je pokušao dočarati kako bi to izgledalo da nas takvi „izumi“ ometaju u svakodnevno radu i životu.

Kao pokusne kuniće je odabrao frizera, zubara i šminkera koji zbog notcha iznad glave ne uspijevaju dobro obaviti svoj posao. Time Xiaomi zapravo pokušava istaći kako je notch nepotrebna distrakcija od ostatka sadržaja na zaslonu.

Naravno, novi Mi 9T nema notch što u prijevodu znači kako korisnicima uređaja ništa neće odvlačiti pažnju i kako će samim time bolje obavljati ono što u tom trenutku rade na mobitelu. No zanimljivo je da je Xiaomi udario po notchu, kada su i sami imali (i još uvijek imaju) u ponudi takve uređaje, primjerice Mi 9, Mi A2 Lite i druge.

Možda ovom reklamnom kampanjom pokušavaju ispipati od svojih korisnika što im je činiti ubuduće, žele li korisnici mobitele s pop-up sustavom, ili im notch i ne smeta toliko koliko se pisalo i pričalo da smeta.