I Me.mum oduševljava u Las Vegasu osvajanem pažnje proizvođača i medija

Sustav za određivanje najplodnijeg perioda u žena, s ciljem povećanja šansi za trudnoćom, hit je Eureka Parka na CES-u 2018...

Dragan Petric srijeda, 10. siječnja 2018. u 05:40

Drugoplasirani startup s Idea Knockouta 2017 donio je važnu i pametnu odluku - odlučili su sami financirati svoje putovanje na CES 2018 i izlagački štand na Eureka Parku, medijski najeksponiranijem dijelu najvećeg tehnološkog spektakla na svijetu, Radi se - znate već - o Me.mumu, sustavu za određivanje najplodnijeg perioda u menstrualnom ciklusu žena, s ciljem povećanja šansi za trudnoćom i, ultimativno, dobivanjem bebe. Me.mum se sastoji od malog mikroskopa koji se spaja s mobitelom, a na temelju sline koja se stavlja na leću mikroskopa, app na mobitelu određuje je li došao taj period u mjesecu kada je vrijeme za pravljenje bebe...

Dakako, ovakav tip proizvoda vrlo lako plijeni pažnju na CES-u jer je u Americi svaka tehnološka inovacija koja ima veze sa zdravljem i rješavanjem životnih problema uvijek hit. Me.mum nije iznimka, pa su prvog dana sajma Maju i Hrvoja Bujasa, bračni par koji je osnovao ovaj startup, intervjuirali brojni američki mediji, kakvi su Voice of America, Associated Press i drugi. 

Uz to, Me.mum je već u prvim satima nakon otvaranja CES-a dobio ponudu proizvođača hardvera iz Austrije za suradnjom i konkretnim dogovorom oko mogućeg preuzimanja tog krucijalog dijela posla za uspjeh ovakvog projekta. CES je - valja imati na umu - geekovski sajam na kojem 90% posjetitelja čine muškarci, pa tim više impresionira uspjeh Me.muma, proizvoda za koji su, usprkos tome što je namijenjen parovima, prvenstveno zainteresirane žene.