U SAD sve više streamanja, a manje fizičkih diskova

Američko tržište kućne zabave je tijekom 2017. godine zabilježilo nastavak trenda pada prodaje video sadržaja na fizičkim diskovima u korist usluga za streamanje video sadržaja

Matija Pavlić nedjelja, 21. siječnja 2018. u 18:40

Organizacija Digital Entertainment Group provela je istraživanje o stanju i navikama na američkom tržištu kućne zabave i to specifično što se tiče video sadržaja.

Vidljiv je pad prodaje fizičkih diskova s video sadržajem, samo tržište zabilježilo je pad od 14% s ukupnim prihodima od 4,7 milijardi dolara. Pad tržišta je veći u odnosu na 2016. godina kada je iznosio 10%. Što se tiče posudbe fizičkih diskova s video sadržajem bilježe se još lošiji rezultati, pad od 17% i ukupno oko 2 milijarde dolara prihoda.

Jedini izuzetak od loših rezultata su Ultra HD Blu-ray diskovi s prihodima od 147 milijuna dolara, a usto se navodi kako je tijekom 2017. godine na američkom tržištu prodano 15 milijuna 4K HD televizora.

Tržište streaming usluga s druge strane bilježi velik uspjeh u SAD-u, pretplatničke usluge video sadržaja na zahtjev kao što su servisi Netflix, Amazon Prime Video Hulu i HBO Go bilježe rast prihoda od 30% na iznos od 9,5 milijardi dolara.

Ukupna potrošnja na kućnu zabavu u američkim domaćinstvima je tijekom 2017. godine rasla za 5% na godišnjoj razini te je dosegla iznos od 20,5 milijardi dolara.