Automatizacija korisničke podrške - Znanje weba nadohvat ruke

Više puta pisali smo o problemu davanja kvalitetne korisničke podrške i kako nam tu virtualni asistenti mogu pomoći. Pomoću modela umjetne inteligencije i računalne obrade prirodnog jezika, danas je moguće automatizirati dobar dio korisničke podrške, bilo kad je riječ o automatizaciji razgovora s korisnikom, bilo o pronalaženju najrelevantnije informacije za korisnika

Domagoj Marić, Megatrend Poslovna Rješenja četvrtak, 17. studenog 2022. u 00:00

Domagoj Marić, Voditelj odjela umjetne inteligencije i znanosti o podacima, Megatrend Poslovna Rješenja

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Mreza 12 / 2022 prosinac 2022.


HI-FI EXPERIENCE WEEK

KEF

Od 28.11. do 16.12. 2022. posjeti našu slušaonu na Zagrebačkom Velesajmu i uživaj u KEF Wireless aktivnim zvučnicima.

Kupi

Hibridno integrirano pojačalo

VINCENT SV-737

Bluetooth, WiFi, 20 Hz - 20 kHz, > 90 dB, 47 kOhm, 590 W, WAV, FLAC, APE, LPCM, MP3, ACC, AC3, WMA, 6 x stereo RCA, 2 x Optical, 2 x Coaxial.

24.999 kn 3.317,94 € Kupi

Wireless podni zvučnici

KEF LS60

Visokokvalitetan streaming, Wi-Fi, Apple AirPlay 2, Google Chromecast, Roon Ready, Bluetooth, Spotify, Tidal, Deezer, 26 Hz - 36 kHz, 111 dB.

49.999 kn 6.636,01 € 52.699 kn Kupi