Dobro poslovanje LG Displaya u trećem kvartalu

LG Display bilježi vrlo dobar treći kvartal godine s rastom dobiti od 80 posto na godišnjoj razini ponajviše zahvaljujući potražnji za zaslonima za mobilne uređaje i high-end televizore

Matija Pavlić srijeda, 25. listopada 2017. u 21:56

LG Display, LG-jeva podružnica za zaslone, u trećem kvartalu godine bilježi rast dobiti od 80% na godišnjoj razini. Takav uspjeh bio je moguć ponajviše zahvaljujući velikoj potražnji za zaslonima namijenjenima televizorima visoke kategorije te zahvaljujući potražnji za zaslonima namijenjenima mobilnim uređajima uoči ovogodišnjih božićnih blagdana.

Operativna dobit u razdoblju od srpnja do rujna iznosila je 519 milijuna dolara, dok su prihodi rasli za 3,7%. LG je kao najveći proizvođač LCD zaslona profitirao od predstavljanja posljednjih Appleovih iPhone 8 modela. Svemu tome valja pridodati i podatak kako je konačno zaustavljen dugogodišnji trend pada potražnje za zaslonima za PC monitore i prijenosna računala.

Osim spomenute dominacije na tržištu LCD zaslona, južnokorejska tvrtka u budućnosti planira biti konkurenta i na tržištu OLED zaslona, na kojem zasad prevlast ima domaći rival Samsung. U skladu s time već duže su aktualne glasine prema kojima će i LG u budućnosti postati Appleov dobavljač OLED zaslona.