Google investira u kinesku platformu za streamanje igara

Google je u sklopu svojih napora na azijskom tržištu odlučio investirati u kinesku platformu Chushou, koja je primarno posvećena streamanju sadržaja vezanih za eSportove i igre za pametne telefone

Matija Pavlić subota, 6. siječnja 2018. u 09:00

Prema pisanju lokalnih kineskih medija koje prenosi Reuters, Google je odlučio investirati u poveliko kinesko tržište streaming usluga. Konkretno, radi se o investiciji nepoznatog iznosa u kineski servis Chushou, koji je primarno posvećen streamanju video sadržaja vezanog za eSportove, kao i igre za pametne telefone.

Riječ je o platformi osnovanoj 2015. godine koja danas ima oko 8 milijuna registriranih korisnika te više od 250 tisuća video streamanja uživo svakog dana. Cilj Googleove investicije je da se Chushou proširi izvan matične Kine na ostatak azijskog tržišta.

Investicija je dio Googleovih napora da poveća svoju prisutnost na azijskom tržištu, što uključuje i pokretanje novog laboratorija za umjetnu inteligenciju u Kini te planirani dolazak njihovih usluga povezanih s umjetnom inteligencijom na azijsko tržište.

Platforma Chushou
Platforma Chushou