Netflix početkom godine pridobio rekordan broj novih pretplatnika

Poslovni rezultati Netflixa pokazuju kako se nastavlja povećanje pretplatničke baze, većinom izvan SAD-a, ali da se od ostatka godine očekuje usporavanje rasta

Sandro Vrbanus petak, 19. travnja 2019. u 06:00

Netflix je objavio svoje poslovne rezultate za prvo tromjesečje 2019. godine, uz nekoliko dodatnih zanimljivih najava. Kao prvo, u financijskom izvješću stoji da je kompanija zabilježila prihode od 4,52 milijarde dolara, te imala dobit od 344 milijuna dolara u prva tri mjeseca. Za porast prihoda od preko 22% u odnosu na isto razdoblje lani zaslužan je velik porast broja novih pretplatnika. Od siječnja do ožujka na Netflix se, naime, pretplatilo novih 9,6 milijuna ljudi – što im je najbolji kvartalni rezultat ikada.

Rast broja pretplatnika značajno je veći izvan SAD-a (7,86 milijuna) nego na domaćem tržištu. To se objašnjava sve većom konkurencijom, za koju se očekuje da će i dalje bujati dolaskom usluga Disney+, AppleTV+ i sličnih. Stoga u Netflixu ne očekuju ovako sjajne rezultate i do kraja godine, no svejedno do lipnja se nadaju dodati još oko 4,7 milijuna pretplatnika.

Trenutačno je u svijetu na Netflix pretplaćeno gotovo 149 milijuna korisnika, a ako se ubroje i aktivna promotivna besplatna razdoblja, ovu streaming uslugu diljem svijeta koristi oko 155 milijuna ljudi. Time je Netflix zauzeo oko 30% svjetskog tržišta video streaminga.

Nadalje, iz kompanije su po prvi puta objavili i podatke o gledanosti nekih svojih filmova i serija. U prva četiri tjedna streamanja sljedeći hit-naslovi zabilježili su broj gledanja kako slijedi:

  • Bird Box – 52 milijuna
  • Umbrella Academy – 45 milijuna
  • The Highwaymen – 40 milijuna
  • Our Planet – 25 milijuna
  • FYRE: The Greatest Party That Never Happened – 20 milijuna

Iz kompanije poručuju i kako će u narednim mjesecima početi detaljnije izvještavati o gledanosti sadržaja. O broju pregleda izvještavat će kako javnost tako i autore i producente, što do sada nije bio slučaj. Počet će stvarati i top liste najgledanijih sadržaja kako bi gledateljima olakšali izbor.