Njuškalo završilo 2017. s porastom prihoda od gotovo 30%

U prošloj godini Njuškalo je povećalo broj zaposlenika za 50 posto i zabilježilo oko 7,3 milijuna eura prihoda i 1,2 milijuna eura dobiti

Sandro Vrbanus srijeda, 16. svibnja 2018. u 19:22

Njuškalo je u 2017. godini povećalo prihode za gotovo 30 posto, odnosno završilo prošlu godinu s oko 7,3 milijuna eura prihoda i 1,2 milijuna eura profita (EBT). Od osnivanja, Njuškalo je ostvarilo složenu godišnju stopu rasta prihoda (CAGR) od 46,73 posto, a u strategiji do 2020. godine imaju zacrtan cilj od 100 milijuna kuna prihoda i profitnu marginu od oko 20 posto, uz stalno snažno ulaganje u tehnološki razvoj. Za taj uspjeh smatraju da su najzaslužniji njihovi zaposlenici kojih je sada 85, pri čemu je taj broj uvećan za oko 50 posto tijekom 2017. godine – objavljeno je danas.

Nakon više od deset godina rada Njuškalo je danas jedna od najvećih digitalnih kompanija u Hrvatskoj i vodeći marketplace s više od 1,4 milijuna korisnika te više od 250 tisuća novih predmeta u prodaji mjesečno

Njuškalov tim čine profesionalci, u podjednakom omjeru žene i muškarci s prosječno 35 godina, a njih 61 posto ima visoku ili višu stručnu spremu. Također, kao jedan od vodećih poslodavaca u Hrvatskoj, ova kompanija zaposlenicima, odnosno svim majkama i očevima, na porodiljnom dopustu daje potporu od 1.500 kuna mjesečno, a roditelji koji se vrate s porodiljnog, prvi mjesec imaju pravo na pola radnog vremena pri čemu za to vrijeme primaju punu plaću.

Njuškalo je jedan od najsnažnijih brandova na hrvatskom tržištu prema Brand Equity istraživanju. "Kako bi zadržali tu poziciju i nastavili rasti s poslovnim rezultatima, i dalje ćemo biti usmjereni na tehnološki razvoj kao podlogu za unapređenje naših usluga. Naime, koliko god bila složena tehnologija, naš je cilj omogućiti jednostavnu i učinkovitu prodaju ili kupovinu preko Njuškala. Primjer je funkcionalnost foto-prepoznavanja predmeta koju smo implementirali ove godine u Njuškalo aplikaciju i tako korisnicima omogućili, između ostalog, 70 posto bržu predaju oglasa" – pojasnila je Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala.

Iz Njuškala su poručili da planiraju nastaviti povećati broj zaposlenika do 2020. godine, s posebnim naglaskom na stručna znanja koja u pozadini imaju razumijevanje tehnoloških trendova te da su njihovi uredi otvoreni za sve one koji iz prve ruke žele provjeriti slažu li se s korporativnim vrijednostima Njuškala.