HT B2Run ove godine u humanitarnom duhu

HT B2Run ove sezone trči se u Splitu 25. travnja, Rijeci 23. svibnja, Osijeku 12. lipnja i završno u Zagrebu 3. listopada

Sandro Vrbanus nedjelja, 10. ožujka 2019. u 04:03

Ovog petka je na obali zagrebačkog jezera Jarun službeno najavljena nova sezona najveće regionalne poslovne utrka HT B2Run. Četiri HT B2Run utrke ove će se, pete godine za redom trčati u četiri hrvatska grada – Splitu (25.4.), Rijeci (23.5.), Osijeku (12.6.) i Zagrebu (3.10.). Do sada je, prethodnih godina, utrku istrčalo više od 8.500 trkača iz više od 500 domaćih i stranih kompanija s adresom poslovanja u Hrvatskoj, a najavljeno je kako se ove godine očekuje 10.000 i više trkača u spomenuta četiri grada.

Utrku su simbolično, na Međunarodni dan žena, predstavile upravo žene – predstavnice najuspješnijih hrvatskih (trkačkih) kompanija HT, GRAWE i HEINEKEN Hrvatska uz organizatoricu HT B2Run poslovne utrke te ravnateljicu zagrebačke Osnovne škole Bartol Kašić.

Prema riječima Danijele Somek, članice organizacijskog odbora utrke, ove se godine HT B2Run utrke od onih prethodnih razlikuju po brojnim novostima:

"Hrvatska poslovna B2Run utrke od ove je godine dio međunarodne B2Run obitelji čime se upisala na globalnu trkačku mapu svijeta, dobila novi vizualni koncept, a promijenjen je i sam naziv utrke u „HT B2Run“. Ovime će naši trkači u Splitu, Rijeci, Osijeku i Zagrebu trčati pod istim nazivom kao i više od 250.000 sudionika iz jedanaest svjetskih država. Od ove godine utrku može trčati svatko tko je zaposlen i stariji od 18 godina. Otvorili smo priliku za nove trkače u novim kategorijama poput Obrta i Udruga odnosno Klubova".

Uz istaknuto utrku ove godine od prethodnih razlikuje i njen humanitarni karakter. Naime, upravo zahvaljujući glavnom partneru utrke HT-u, ove godine svi će trkači – sudionici svojim "trkačkim vremenom" učiniti dobro djelo. Humanitarnu notu HT B2Run utrke predstavila je Nina Išek Međugorac, direktorica korporativnih komunikacija Hrvatskog Telekoma:

"Trčanje utječe na naše osjećaje i razmišljanje; pomaže nam vratiti fokus, umanjiti stres i popraviti raspoloženje. I baš zato želimo da što veći broj ljudi dođe na utrku i napravi nešto dobro za sebe. No, ovaj put smo u utrci vidjeli priliku da sudionici naprave nešto dobro i za širu zajednicu. Stoga smo uveli natjecateljski element koji  dodatno motivira ljude da sudjeluju i pomognu svom gradu da pobijedi. Naime, ideja je da mjerimo najbrže prolazno vrijeme svih trkača u sva četiri grada, a u gradu koji pobijedi HT će provesti program digitalnog opismenjavanja lokalnog stanovništva."

I ove godine je uz HT B2Run utrku osiguravajuće društvo GRAWE koje dugi niz godina promovira trkačku kulturu među zaposlenicima, poslovnim partnerima i javnosti. HT B2Run poslovnoj utrci ove se godine pridružuje i globalni brend Heineken 0.0. Kao službeno pivo HT B2Run utrke, Heineken 0.0 će se pobrinuti za rehidraciju trkača.

Tijekom tiskovne konferencije otkrivena je i nova, zagrebačka lokacija. Utrka HT B2Run ove će se godine trčati na zagrebačkom jezeru Jarun.

Prijave za HT B2Run utrku otvorene su na Internet adresi www.b2run.hr, a prijave se zatvaraju 29. ožujka.