Smještanje subwoofera

poruka: 6
|
čitano: 2.575
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Par pitanja oko subwoofera

Molio bih znalce za pomoć oko subwoofera (potpuni sam laik pa odmah isprike ako su pitanja nebulozna):

  1. Subwoofer bih nabavio isključivo za slušanje muzike (zbog dodavanja onog efekta gdje bas da se skoro više osjeti nego što se čuje) - jel uopće subwoofer pravi izbor za tako nešto?
  2. Jedina lokacija na koju bih ga mogao smjestiti je između 2 ormara (razmak između ormara je 36cm) pa me zanima da li to uopće ima smisla ili će takva lokacija "uništiti" zvuk pa nabavka subwoofera neće imati nikakvu svrhu?
  3. Subwoofer bih spojio na Denon avr-x520bt AV receiver na kojem su trenutno spojeni Dali Zensor 3 zvučnici - jel to uopće "logično" spajati?
  4. Ako je sve ovo iznad OK, koji uopće subwoofer da nabavim (do max 3500 kn)?

     

     
    0 0 hvala 0
    16 godina
    offline
    Smještanje subwoofera

    Moras probati i sam procjeniti, ali neke smjernice:

    - sub je sasvim ok koristiti za muziku. Probaj ga spojiti na zvucnicki izlaz, ako sub to podrzava, a ne na line out sa predpojacala, sto je specificno za HT (neki receiveri imaju sub izlaz i skretnicu, to izbjegavati za stereo). Nek zvucnik radi u full range-u, i neka sub preuzme tamo gdje zvucniku "prirodno" pocne padati jacina

    - sub crawl - stavi sub na mjesto gdje inace sjedis i slusas (i na visinu usiju!), pusti komad muzike sa dosta basa te puzi po podu i nadji lokaciju gdje je bas najjaci. Vjerojatno ce to prvo biti kut sobe, ali to probaj izbjegavati jer ces dobiti mutan i nedefiniran bas odvojen od ostatka spektra